Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evil_konijn zei:Game Of Thrones is uit! Wat een serie, kan nie wachten op seizoen 2. Nu ist gedaan met serieuze series tot na de examens, alleen nog grappige dingen van 20-30 minuten. Iemand tips voor als IT crowd uit is? Arrested Development en Community heb ik al gezien.

Racing_Genk zei:Geen idee. Nu lijkt da net alsof ik in zo'n krot zit maar das dus nie het geval.![]()

NotoriousP zei:Scrubs, ben je wel even zoet mee.

Ge zult er niet veel vinden die rijden zesamsonite zei:noch railtime nog de telefoon voor te vragen wanneer mijne trein vertrekt werkt:doh:
alles zit vast:doh:
EDIT; Het leven zoals het is
"'Dit is mijn 120ste spoorstaking'" => Proficiat

Morrissey zei:Ik zou u om te beginnen in een betalende parking zetten. Ze zijn momenteel aan het werken op de Anspachlaan, en de verkeershinder is echt niet te schatten. Daarstraks zat alles om 18 uur gewoon muurvast. Er is slechts 1 rijvak in plaats van de gebruikelijke 2, en dat is al een druk punt in de spits.
Om te parkeren is Parking 58 het beste. Van daar is het nog geen 5 minuten stappen, en je hebt een veilige parking. Tarieven zijn wel vrij hoog, iets van een 2,20 euro per uur. Wij stonden er deze avond 4 uur en dan was het 8,80.
Ik vind dat ook de makkelijkste parking, zeker als je van Gent komt. De snelweg af, Keizer Karellaan afrijden, eerste tunnel nemen en dan op het einde van de tunnel naar rechts en je bent op 500 meter van die parking. Ik kom van Ternat, en parkeer mij nagenoeg altijd daar. Altijd plaats genoeg
Qua reistijd is het wat afhankelijk van welk uur je gaat. Als je om 20 uur gaat, zal je van uit Gent een half uurtje, a 45 minuten er over doen. Als je om 5 uur vertrekt, kan je makkelijk rekenen om anderhalf uur. Mijn moeder is om 17 uur vertrokken in Ternat, en was om 18u45 in Parking 58, maar dat is wel uitzonderlijk. Maar als je ergens rond 18 uur moet zijn, vertrek dan zeker maar anderhalf uur op voorhand.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat er extra verkeer gaat zijn door de stakingen. Verkeer gaat morgen de hel zijn...
@Evil_konijn: Entourage, It's always sunny in Philadelpia, How to make it in America. De eerste en de laatste zijn vooral sterke en leuke verhalen, iets minder humor (al vond ik Entourage geweldig). It's always sunny is (imo) een van de geniaalste series ooit. Bizar, maar heel grappig.
Moet er ook rond dat uur zijn, normaal gezien is het richting Brussel zo druk niet hoor*FiReStOnE^-* zei:super, merci voor de tips:applause::applause:
moet om 8u ten laatste daar zijn en vertrek om 6u in gent, zal wel lukken zeker!
(toch niets in vergelijking met de spits 's morgens).Orchidee_x zei:Allé, morgen slechts 1uurtje les (8u40-9u40). Merendeel van mijn klasgroep pendelt (we zitten slechts met drie op kot) en de meeste hebben geen oplossing om er morgen te geraken. Tis ook wel stom om zo vervoer voor 1u les te moeten regelen, stomme stakers! Kzal best rap nog es de vorige les herhalen want in zo'n klein groepke en met een docent die constant vragen stelt aan zijn studenten...![]()


Matt. zei:Ze zouden beter wa hun capaciteit opdrijven, ik ga gewoon niet meer omdat ik te lang moet wachten en er wat verder in de straat ook een goei frituur is!


ad: