Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Kga dan maar eens beginnen, dat ik de schade van gisteren wat kan inhalen.

Orchidee

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:rofl:

Gewoon al het idee da ge echt nog serieus wou daar geraken voor een uurke zo vroeg.

Mja die pakt aanwezigheden op. En aangezien ik op vijf min van 't kaho op kot zit, zou ik niet weten waarom niet te gaan.:p

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Is dat niet wettelijk verplicht (warm water op kamer)?
De meeste koten hebben geen warm water op de kamer ze (als er een gemeenschappelijke keuken en badkamer is).

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
:rofl:

Gewoon al het idee da ge echt nog serieus wou daar geraken voor een uurke zo vroeg.

Je moet meer opletten in de les Vennootschapsboekhouden i.p.v. heel de tijd op uw witte Sony te zitten surfen naar fb, de twitter van Filip De Winter, tweakers.net, tijd.be en naar grafieken kijken van waardeloze aandelen. :naughty:

WolCoM

Legacy Member
Weer al gigantisch veel gedaan vandaag. :unsure:
Die pinten achter de voetbal waren mss toch niet zo'n goed idee gisteren.

Kendie

Legacy Member
Heel de nacht wakker gelegen omdat ik een rat zag lopen in mijn kamer op kot... Nu dus redelijk moe nog. Juist de rat gevonden, en vrij gelaten buiten :D Hopelijk is het geen familie, zou graag vanavond deftig slapen :s

NotoriousP

Legacy Member
Ging vandaag alles van Algebra doen, 2 uur bezig en zit al pakweg 70% ver. Dit gaat ne luien namiddag worden. :p

Sir. K

Legacy Member
Neem ik het goede voornemen om mijn pc een hele dag niet aan te zetten zodat ik beter kan doorwerken, zit ik toch wel nie constant op mijn gsm vanalles te checken zeker. Damn technology :(

Misericordiam

Legacy Member
Blok begint morgen bij mij. Zot heerlijk examenrooster bijgevolg chille planning.

' t begint ook al goed. Al voor één vak geslaagd voor presentatie paper (dat was dus het examen :D) en voor ons groepswerk ook geslaagd.

Wel absoluut geen zin meer om nu nog aan een paper te beginnen :sad:

Ironpole

Legacy Member
't Zou al veel helpen moest hetgeen in de cursus staat interessant zijn, maar nee, zelfs dat niet.

McGregor

Legacy Member
Sir. K zei:
Neem ik het goede voornemen om mijn pc een hele dag niet aan te zetten zodat ik beter kan doorwerken, zit ik toch wel nie constant op mijn gsm vanalles te checken zeker. Damn technology :(

Ook al geprobeerd. Mijn laptop thuislaten, maar dan neem ik een middagtukje of zit ik ook gewoon op mijn gsm :p

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
Je moet meer opletten in de les Vennootschapsboekhouden i.p.v. heel de tijd op uw witte Sony te zitten surfen naar fb, de twitter van Filip De Winter, tweakers.net, tijd.be en naar grafieken kijken van waardeloze aandelen. :naughty:

Haha, met wie heb ik het genoegen?:)

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Haha, met wie heb ik het genoegen?:)

Met iemand die een paar rijen achter u zat. Maar u zult me niet kennen, ik kom niet vaak naar de les. Zit je nu in de les?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan