*FiReStOnE^-* zei:
iemand die brussel kent hier?
moet morgenavond naar Jules van Praetstraat en vertrek vanuit gent met auto. Waar parkeer ik best? Hoelang moet ik min of meer rekenen om daar te geraken?
Ik zou u om te beginnen in een betalende parking zetten. Ze zijn momenteel aan het werken op de Anspachlaan, en de verkeershinder is echt niet te schatten. Daarstraks zat alles om 18 uur gewoon muurvast. Er is slechts 1 rijvak in plaats van de gebruikelijke 2, en dat is al een druk punt in de spits.
Om te parkeren is
Parking 58 het beste. Van daar is het nog geen 5 minuten stappen, en je hebt een veilige parking. Tarieven zijn wel vrij hoog, iets van een 2,20 euro per uur. Wij stonden er deze avond 4 uur en dan was het 8,80.
Ik vind dat ook de makkelijkste parking, zeker als je van Gent komt. De snelweg af, Keizer Karellaan afrijden, eerste tunnel nemen en dan op het einde van de tunnel naar rechts en je bent op 500 meter van die parking. Ik kom van Ternat, en parkeer mij nagenoeg altijd daar. Altijd plaats genoeg
Qua reistijd is het wat afhankelijk van welk uur je gaat. Als je om 20 uur gaat, zal je van uit Gent een half uurtje, a 45 minuten er over doen. Als je om 5 uur vertrekt, kan je makkelijk rekenen om anderhalf uur. Mijn moeder is om 17 uur vertrokken in Ternat, en was om 18u45 in Parking 58, maar dat is wel uitzonderlijk. Maar als je ergens rond 18 uur moet zijn, vertrek dan zeker maar anderhalf uur op voorhand.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat er extra verkeer gaat zijn door de stakingen. Verkeer gaat morgen de hel zijn...
@Evil_konijn: Entourage, It's always sunny in Philadelpia, How to make it in America. De eerste en de laatste zijn vooral sterke en leuke verhalen, iets minder humor (al vond ik Entourage geweldig). It's always sunny is (imo) een van de geniaalste series ooit. Bizar, maar heel grappig.