Nas
Legacy Member
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1137645_460s_v1.jpg
Herkenbaar voor sommigen wrs..
Herkenbaar voor sommigen wrs..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:Vanaf morgen begint de blok voor mij. Ik zou echt graag voor het eerst in vier jaar eens een succesvolle blok achter de rug hebben dan telkens de nacht ervoor nog alles vlug erin te stampen. *fingers crossed*
coldplayke zei:18de eeuw...is eindelijk samengevat..
Ironpole zei:En? Wadisser toen zoal gebeurd? :doc:
evil_konijn zei:Toch nog bijna 5 uur geleerd, met wat fantasie.
Mijn avondeten is zwanworsten met een klein beetje overschot van pasta uit een pakske![]()
coldplayke zei:Veel.
