Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
evil_konijn zei:
Productiefste dag ooit. Gans seizoen 4 van Mad Men bekeken. Dat is al een afleiding minder, jammer dat er nog een stuk of 5 series klaarstaan.

welke series? :D

In welk jaar zit gij eigenlijk?

Utred

Legacy Member
The Wire, The Sopranos, Suits, Pushing Daisies en Six Feet Under staan op mijn harde schijf momenteel. En nog een hoop meer op mijn lijstje.
Ik zit in 1e bach, van richting veranderd dus 2e jaar aan unief.
Nu ga ik slapen, morgen begint eindelijk officiëel, definitief en zonder tegenspreken mijn blok.

Misericordiam

Legacy Member
Hier ook productieve dag. Voor de eerste keer in m' n leven een powerpoint in elkaar geklutst (lol, alsof het moeilijk is :D) en mijn presentatie zowat vijf keer geoefend. Ik hoef niet te zeggen dat ik ga knallen dinsdag. De eerste keer dat ik oefen anders is't mijn tekst zowat lezen...

Ik zou nog een hoofdstukste kunnen lezen of wa sleutelen aan een paper maar verdamme geen zin.


evil_konijn zei:
Productiefste dag ooit. Gans seizoen 4 van Mad Men bekeken. Dat is al een afleiding minder, jammer dat er nog een stuk of 5 series klaarstaan.

Ik ben trots op je, konijn

Brofist

Snowyflake

Legacy Member
evil_konijn zei:
The Wire, The Sopranos, Suits, Pushing Daisies en Six Feet Under staan op mijn harde schijf momenteel. En nog een hoop meer op mijn lijstje.
Ik zit in 1e bach, van richting veranderd dus 2e jaar aan unief.
Nu ga ik slapen, morgen begint eindelijk officiëel, definitief en zonder tegenspreken mijn blok.

Aah sopranos moet ik ook nog eens zien :D en pushing daisies paar jaar geleden gezien was wel aangenaam :D

Maar waarom kijk je die series niet na de examens? ... In je eerste jaar zou je toch beter wat concentreren op blokken tijdens de blok .. Nu tijdens blok en examens kijk ik enkel series van 20 minuten die niet verslavend zijn. Zoals the simpsons, family guy, ... Want zotte series die verslavend zijn kunnen gemakkelijk paar dagen opslorpen :s

Matt.

Legacy Member
Paper was blijkbaar al in een verder stadium dan ik dacht, gelukkig! Nu, niet echt tevreden over maar nu echt wel geen tijd meer om daar nog verder aan te werken. Zal sowieso wel geslaagd zijn denk ik, 't is deftig maar niet heel goed.

Nog 2 dagen seminarie volgen, woensdag blokken voor oefeningenexamen van donderdag. Dan kan ik vrijdag _eindelijk_ beginnen aan een weekje "jaag eens zoveel mogelijk cursussen erdoor in een veel te korte periode", en dan op nieuwjaar beginnen blokken voor 't eerste en moeilijkste examen op 9 januari. Dat wordt weer leuk.

Nog slaapmutsje en tegen 2h30 nest in, nachtje van 5h. :sad:

Snowyflake

Legacy Member
Toch nog bijna mijn weekenddoelstellingen gehaald :D Ga het er nu wel bij laten en serietje kijken en mijn nest in. Mijn groep toch nog kunnen overtuigen om uurtje later af te spreken als anders :woohoo:

glashelder

Legacy Member
Hier ook wel productief weekendje. Gisteren 3 uur aan een stuk kwantitatieve analyse, vandaag een uur en na het eten nog 2,5 uur. Voor dat vak moet ik echt van 0 beginnen, dus stapje per stapje. Ben al blij dat ik niet met dingen gooi, zoals vorig jaar bij statistiek :D

En verder is praktisch alles blokklaar gemaakt en afgeprint, nog één samenvatting die ik hier en daar nog op punt moet zetten.

e.House

Legacy Member
Hier toch al de volle 200 woorden geschreven voor een examenpaper. Deze week ook eens mijn startnota van de thesis eens binnensturen.

Matt.

Legacy Member
Zo hard een lief nodig, ik zit hier weer te nietsen tot ik moe genoeg ben om te slapen. Alleen op kot, het is hier verdacht stil in het gebouw. :sad:

glashelder

Legacy Member
Matt. zei:
Zo hard een lief nodig, ik zit hier weer te nietsen tot ik moe genoeg ben om te slapen. Alleen op kot, het is hier verdacht stil in het gebouw. :sad:

Zelfde hier :p Net de nieuwe Schamper online gelezen. Blokspel en 't stuk van de Liegende Reporter zijn wel grappig :p

Matt.

Legacy Member
glashelder zei:
Zelfde hier :p Net de nieuwe Schamper online gelezen. Blokspel en 't stuk van de Liegende Reporter zijn wel grappig :p

Gij hebt toch een lief? Of ben 'k achter op vlak van de laatste 9lives-roddels? :s

Iemand

Legacy Member
glashelder zei:
Zelfde hier :p Net de nieuwe Schamper online gelezen. Blokspel en 't stuk van de Liegende Reporter zijn wel grappig :p

Is het gedaan met Mark? Kzit al even niet meer in de lief-topic.
Ik heb een lief, maar ze is hier niet.

Kzou het nochtans es serieus kunnen gebruiken. :[

Snowyflake

Legacy Member
Iemand zei:
Is het gedaan met Mark? Kzit al even niet meer in de lief-topic.
Ik heb een lief, maar ze is hier niet.

Kzou het nochtans es serieus kunnen gebruiken. :[

Is Mark die 60+ er van glashelder? :(

aah sh*t kheb hier zelf al uitstelgedrag om te gaan slapen :sad:

Matt.

Legacy Member
Oke, bedtijd! Wekker om 7h30, dat gaat pijn doen. Maar een thermos koffie zetten morgen, moet nog 2blz verslag schrijven van die presentaties dus moet toch enigszins wakker blijven! Slaapwel 9lives-vriendjes!

Kitteh

Legacy Member
Vandaag redelijk ok gestudeerd tot om 19u een vriend langskwam om notities te lenen en hij is nu net weg... meer dan 6u tijd verloren gvd :(
En ik ontdek nu ook dat ik morgen heel de dag op de faculteit zou moeten zijn voor een stageseminarie en ik geen propere kleren meer heb. Er draait dus nu nog een wasmachine en ik zou eigenlijk om 7u30 moeten opstaan.:doh:

Matt.

Legacy Member
Pijn. Als ik zo weinig geslapen heb, ben ik echt misselijk, koud. Maar eens vlug naar de bakker om een koffiekoek of twee.

Tsubasa

Legacy Member
Ok, weet te laat uit mijn bed. Damn you Game of Thrones :p. Gelukkig zijn er nog maar 5 afleveringen over. (duren wel een uur per). Om 15u50 presentatie van één van mijn groepswerken. Dat doorlezen we/bereiden we voor (ik moet de presentatie niet geven, maar mogelijke vragen beantwoorden) deze middag, maar nu nog wat wiskunde knallen! Vanaf morgen geen excuses meer, anders gaan deze examens falen. Wiskunde gaat al trager dan de planning toelaat...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan