Snowyflake
Legacy Member
evil_konijn zei:Productiefste dag ooit. Gans seizoen 4 van Mad Men bekeken. Dat is al een afleiding minder, jammer dat er nog een stuk of 5 series klaarstaan.
welke series?

In welk jaar zit gij eigenlijk?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evil_konijn zei:Productiefste dag ooit. Gans seizoen 4 van Mad Men bekeken. Dat is al een afleiding minder, jammer dat er nog een stuk of 5 series klaarstaan.

) en mijn presentatie zowat vijf keer geoefend. Ik hoef niet te zeggen dat ik ga knallen dinsdag. De eerste keer dat ik oefen anders is't mijn tekst zowat lezen...evil_konijn zei:Productiefste dag ooit. Gans seizoen 4 van Mad Men bekeken. Dat is al een afleiding minder, jammer dat er nog een stuk of 5 series klaarstaan.
evil_konijn zei:The Wire, The Sopranos, Suits, Pushing Daisies en Six Feet Under staan op mijn harde schijf momenteel. En nog een hoop meer op mijn lijstje.
Ik zit in 1e bach, van richting veranderd dus 2e jaar aan unief.
Nu ga ik slapen, morgen begint eindelijk officiëel, definitief en zonder tegenspreken mijn blok.
en pushing daisies paar jaar geleden gezien was wel aangenaam 

ad:
Matt. zei:Zo hard een lief nodig, ik zit hier weer te nietsen tot ik moe genoeg ben om te slapen. Alleen op kot, het is hier verdacht stil in het gebouw.ad:
Net de nieuwe Schamper online gelezen. Blokspel en 't stuk van de Liegende Reporter zijn wel grappig 
glashelder zei:Zelfde hierNet de nieuwe Schamper online gelezen. Blokspel en 't stuk van de Liegende Reporter zijn wel grappig
![]()

glashelder zei:Zelfde hierNet de nieuwe Schamper online gelezen. Blokspel en 't stuk van de Liegende Reporter zijn wel grappig
![]()
Iemand zei:Is het gedaan met Mark? Kzit al even niet meer in de lief-topic.
Ik heb een lief, maar ze is hier niet.
Kzou het nochtans es serieus kunnen gebruiken. :[

ad:
. Gelukkig zijn er nog maar 5 afleveringen over. (duren wel een uur per). Om 15u50 presentatie van één van mijn groepswerken. Dat doorlezen we/bereiden we voor (ik moet de presentatie niet geven, maar mogelijke vragen beantwoorden) deze middag, maar nu nog wat wiskunde knallen! Vanaf morgen geen excuses meer, anders gaan deze examens falen. Wiskunde gaat al trager dan de planning toelaat...