Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fantastische prof! Enig idee welk vak hij nu aan ugent geeft?Iemand zei:Zotte kerel Kruithof. Heel verstandig en toffe manier van lesgeven. Eerder Anglo-Amerikaans systeem.
Eens afgestudeerd aan Yale zijt ge al genen dommen meer. Meningen poneren, discissies aangaan. Grote meneer.![]()

Iemand zei:Zotte kerel Kruithof. Heel verstandig en toffe manier van lesgeven. Eerder Anglo-Amerikaans systeem.
Eens afgestudeerd aan Yale zijt ge al genen dommen meer. Meningen poneren, discissies aangaan. Grote meneer.![]()
Anoebis zei:Fantastische prof! Enig idee welk vak hij nu aan ugent geeft?
Zucht, ik weet niet goed welk vak te studeren atm![]()

Snowyflake zei:Over zijn lessen hoor je idd niets dan goeds en met zot in zijn kop bedoel ik net dat hij te slim is waardoor zijn examens naar het schijnt heel moeilijk zijn. Was zwaar buisvak hier bij ons toen hij recht gaf.

Baats zei:Ik lees overal 'sneeuw!' op Facebook, kijk uit mijn ruit en zie daar al een volledig tapijt liggen..
'k Zal goed aant leren geweest zijn zeker![]()

Polnud zei:Dat werk, is dat dan op basis van papers maken? Of gewoon meer leren uit boek, en echt naar de colleges gaan?
Ik zou het ook puur uit interesse mee opnemen![]()
Da ze maar zo rap mogelijk weg is, morgen start projectweek op school en brommer+sneeuw= failTheRedDevils zei:Ligt er een mooie laag sneeuw in Gent? Tegen woensdag zal da weg zijn zeker?![]()
TheRedDevils zei:Ligt er een mooie laag sneeuw in Gent? Tegen woensdag zal da weg zijn zeker?![]()
dus als daar niet snel verandering in komt vrees ik dat het niet lang zal blijven liggen
ad: Maar natuurlijk het regent al heel de week dus als het nu blijft doorsneeuwen tot woensdag
Dan zouden we een mooi laagske kunnen hebben 
Nasty Nas zei:http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...496563_100003289306024_42741_1832621098_n.jpg
Fuck, iedere week zit er toch wel een of andere gefrustreerde zeikerd op de tram die volgepakt zit met studenten.
"Jullie nemen de volledige tram in beslag!"
Ja wat moeten we doen, te voet gaan? Ben ik minsten een halfuur onderweg, zeker in dit weer.
Blijkbaar heeft De Lijn nog altijd niet door dat de zondag vanaf 18u ofzo alle studenten in Gent toekomen.
Nasty Nas zei:http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...496563_100003289306024_42741_1832621098_n.jpg
Fuck, iedere week zit er toch wel een of andere gefrustreerde zeikerd op de tram die volgepakt zit met studenten.
"Jullie nemen de volledige tram in beslag!"
Ja wat moeten we doen, te voet gaan? Ben ik minsten een halfuur onderweg, zeker in dit weer.
Blijkbaar heeft De Lijn nog altijd niet door dat de zondag vanaf 18u ofzo alle studenten in Gent toekomen.
NotoriousP zei:Vakantiewerk doen en u nen auto kopen. Voor het milieu enz...
