Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Baats

Legacy Member
Ik lees overal 'sneeuw!' op Facebook, kijk uit mijn ruit en zie daar al een volledig tapijt liggen..

'k Zal goed aant leren geweest zijn zeker :unsure:

-----

Legacy Member
Iemand zei:
Zotte kerel Kruithof. Heel verstandig en toffe manier van lesgeven. Eerder Anglo-Amerikaans systeem.

Eens afgestudeerd aan Yale zijt ge al genen dommen meer. Meningen poneren, discissies aangaan. Grote meneer. :)
Fantastische prof! Enig idee welk vak hij nu aan ugent geeft?


Zucht, ik weet niet goed welk vak te studeren atm :s

_ns_

Legacy Member
Ik ga mij morgen nog kapotmorgen leren voor dat examen. Om 18.30 examen en ik heb nog alleen maar voc gedaan, vervloekte tamheid :angry:

Snowyflake

Legacy Member
Iemand zei:
Zotte kerel Kruithof. Heel verstandig en toffe manier van lesgeven. Eerder Anglo-Amerikaans systeem.

Eens afgestudeerd aan Yale zijt ge al genen dommen meer. Meningen poneren, discissies aangaan. Grote meneer. :)

Over zijn lessen hoor je idd niets dan goeds en met zot in zijn kop bedoel ik net dat hij te slim is waardoor zijn examens naar het schijnt heel moeilijk zijn. Was zwaar buisvak hier bij ons toen hij recht gaf.

Iemand

Legacy Member
Anoebis zei:
Fantastische prof! Enig idee welk vak hij nu aan ugent geeft?


Zucht, ik weet niet goed welk vak te studeren atm :s

Rechtsvergelijking en aansprakelijkheidsrecht. ;)

Snowyflake zei:
Over zijn lessen hoor je idd niets dan goeds en met zot in zijn kop bedoel ik net dat hij te slim is waardoor zijn examens naar het schijnt heel moeilijk zijn. Was zwaar buisvak hier bij ons toen hij recht gaf.

Dat is omdat hij quoteert op basis van uw onderscheiding en niet absoluut. Bij ons toch :p

Een 10 is voldoende, 12 semi, 14 onderscheidt ge u van de rest...

josilirios

Legacy Member
Baats zei:
Ik lees overal 'sneeuw!' op Facebook, kijk uit mijn ruit en zie daar al een volledig tapijt liggen..

'k Zal goed aant leren geweest zijn zeker :unsure:

Nop :p

Vincort

Legacy Member
Polnud zei:
Dat werk, is dat dan op basis van papers maken? Of gewoon meer leren uit boek, en echt naar de colleges gaan?


Ik zou het ook puur uit interesse mee opnemen :)

Het tweede, al ben ik daar niet 100procent zeker van.

TheRedDevils

Legacy Member
Ligt er een mooie laag sneeuw in Gent? Tegen woensdag zal da weg zijn zeker? :sop:

joshetei

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ligt er een mooie laag sneeuw in Gent? Tegen woensdag zal da weg zijn zeker? :sop:
Da ze maar zo rap mogelijk weg is, morgen start projectweek op school en brommer+sneeuw= fail

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ligt er een mooie laag sneeuw in Gent? Tegen woensdag zal da weg zijn zeker? :sop:

Het vroor daarnet niet eens :s dus als daar niet snel verandering in komt vrees ik dat het niet lang zal blijven liggen :sad: Maar natuurlijk het regent al heel de week dus als het nu blijft doorsneeuwen tot woensdag :love: Dan zouden we een mooi laagske kunnen hebben :p

NotoriousP

Legacy Member
Nasty Nas zei:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...496563_100003289306024_42741_1832621098_n.jpg

Fuck, iedere week zit er toch wel een of andere gefrustreerde zeikerd op de tram die volgepakt zit met studenten.
"Jullie nemen de volledige tram in beslag!"

Ja wat moeten we doen, te voet gaan? Ben ik minsten een halfuur onderweg, zeker in dit weer.
Blijkbaar heeft De Lijn nog altijd niet door dat de zondag vanaf 18u ofzo alle studenten in Gent toekomen.

Vakantiewerk doen en u nen auto kopen. Voor het milieu enz...

Utred

Legacy Member
Niets van sneeuw blijven liggen. Beetje witten drets op auto's en daken.

Audaxis

Legacy Member
Nasty Nas zei:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...496563_100003289306024_42741_1832621098_n.jpg

Fuck, iedere week zit er toch wel een of andere gefrustreerde zeikerd op de tram die volgepakt zit met studenten.
"Jullie nemen de volledige tram in beslag!"

Ja wat moeten we doen, te voet gaan? Ben ik minsten een halfuur onderweg, zeker in dit weer.
Blijkbaar heeft De Lijn nog altijd niet door dat de zondag vanaf 18u ofzo alle studenten in Gent toekomen.

Doet mij hier aan denken: Agressieveling op bus 2 Heverlee Campus - YouTube

Ironpole

Legacy Member
Allé vooruit, heb nog wat in te halen vandaag. :(
Had twee hoofdstukken gepland maar ben maar net klaar met het eerste. :p Het tweede is korter dus we zien wel. Maar zit rustig op m'n kot, das al iets.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan