Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

josilirios

Legacy Member
glashelder zei:
Ik zou echt helemaal kriegel worden van zo'n gedetailleerde planning :unsure:

ja zo gedetailleerd ga ik ook niet, gewoon ongeveer schatten hoeveel dagen ik nodig heb voor een vak en een dag of 2 buffer insteken. dan zie je in de blok zelf wel hoelang je eraan moet werken om het in die dagen gedaan te krijgen..

evil_konijn zei:
Ik kijk niet eens naar het uur als ik studeer.
Beu-> pauze
Honger-> eten
ik kijk pas na de klok als ik het beu ben of honger heb, als 'k dan nog maar 10 minuten bezig ben ofzo dan doe ik wel eerst efkes voort :p


Racing_Genk zei:
Ik heb ook gepland volgens jouw methode en voor dat eerste examen 7 dagen omdat ik het ervoor nog niet geleerd heb :p
:niceone:

Fliblit

Legacy Member
Teveel tijd nog, studeren gaat niet vooruit. Toch al de bronnen die ik ga gebruiken voor m'n essay verzameld, morgen eens (proberen) het uit te schrijven :p

Vincort

Legacy Member
Polnud zei:
Iemand dit al gevolgd aan de KUL?

K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Internationale politiek sinds 1945

Bedenkingen erbij?
Interessant/veel werk/moeilijk/goeie professor?

Ik heb het (nog) niet opgenomen, maar ga dat zeker doen in het 2/3de jaar (als ik daar raak). Zowel mijn broer (EW) als een studiegenoot van mij (EW) waren zeer lovend over dit vak. Al moest je er bijnemen dat het meer werk is dan pakweg het talenpakket ofzo :)

lantaarnpaal

Legacy Member
Vincort zei:
Ik heb het (nog) niet opgenomen, maar ga dat zeker doen in het 2/3de jaar (als ik daar raak). Zowel mijn broer (EW) als een studiegenoot van mij (EW) waren zeer lovend over dit vak. Al moest je er bijnemen dat het meer werk is dan pakweg het talenpakket ofzo :)

Dat werk, is dat dan op basis van papers maken? Of gewoon meer leren uit boek, en echt naar de colleges gaan?


Ik zou het ook puur uit interesse mee opnemen :)

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Recht gaat toch een pak beter vooruit ze, nu heb ik tenminste het gevoel dat ik iets doe :p

Ik vond die kerel idd ook zeer aangenaam, en de leerstof nu was ook niet zo moeilijk, dus da's positief :)


Eigenlijk zie ik alles wel zitten buiten financiële analyse en wiskunde.. Nog een kleine maand tijd om daar verandering in te brengen.

anee wiskunde is eigenlijk het enigste dat ik wel zie zitten al derest voorlopig niet :s Maja hopelijk komt er daar nog verandering in de komende weken :D

Iemand zei:
Van wie hebben jullie recht?

Dienen nieuwen noemt Diederik Bruloot

glashelder

Legacy Member
Bluh, dit is dus waarom ik vaak begin met leren na het avondeten. Ik ben begonnen om 15u45, goed kunnen doorwerken tot 17u15 en toen riep m'n ma dat het eten klaar was. Midden in de uitleg van een methode moeten stoppen, eten gaan halen beneden en nu zit ik te eten voor m'n laptop. En nadat ik klaar ben zal het weer een heel gedoe zijn om mezelf wég van het internet te krijgen en dan moet ik er weer helemaal inkomen. Na het avondeten kan ik ongestoord doorwerken, uren aan een stuk, tot ik het beu ben.

Audaxis

Legacy Member
Nog mensen die niet op "Mijn examenrooster (IER)" kunnen? Alles werkt onder ISP behalve dat :s

Nas

Legacy Member
Ik hoop in de inhaalweek mijn Statistiek al helemaal gedaan te hebben en wat stukjes van Politcologie en Leerstelsels.
Ambitieus aan den blok beginnen :unsure:

Audaxis

Legacy Member
Ah merci! Het is nie den eerste keer da daar iets mis mee loopt natuurlijk...

glashelder

Legacy Member
Allez, 't is hier gewoon al de hele week vieze regen :s Normaal ben ik niet zo voor sneeuw, maar als ik toch nergens naartoe moet wil ik wel een mooi uitzicht vanop m'n kamer :tongue:

Snowyflake

Legacy Member
glashelder zei:
Allez, 't is hier gewoon al de hele week vieze regen :s Normaal ben ik niet zo voor sneeuw, maar als ik toch nergens naartoe moet wil ik wel een mooi uitzicht vanop m'n kamer :tongue:

Hier ook al hele week bijna dag en nacht super veel regen maar ineens zie ik op de velux in de gang sneeuw liggen kzeg wadde? en ik kijk naar buiten en zie dat het volop sneeuwt EN min of meer blijft liggen op de daken en het gras :D


edit: ja lap nu ben ik te enthousiast om mij nog te concentreren om te studeren :sad:

Iemand

Legacy Member
Snowyflake zei:
anee wiskunde is eigenlijk het enigste dat ik wel zie zitten al derest voorlopig niet :s Maja hopelijk komt er daar nog verandering in de komende weken :D



Dienen nieuwen noemt Diederik Bruloot

Ken ik niet. :o)

glashelder

Legacy Member
Oh wacht, wel sneeuw hier :) (M'n gordijnen waren dicht :p) Allez, toch een beetje op het dak aan m'n raam. Het sneeuwt niet meer, denk ik.

Snowyflake

Legacy Member
Iemand zei:
Ken ik niet. :o)

tis ook nog een jong ventje :D (afgestudeerd in 2005) Onze vorige prof van recht die in tweede bach les gaf is trouwens sinds dit jaar naar jullie faculteit. Maar naar tschijnt was die zot in zijn kop dus ge moogd hem hebben :p (Kruithof ofzoits noemde ie)

Iemand

Legacy Member
Snowyflake zei:
tis ook nog een jong ventje :D (afgestudeerd in 2005) Onze vorige prof van recht die in tweede bach les gaf is trouwens sinds dit jaar naar jullie faculteit. Maar naar tschijnt was die zot in zijn kop dus ge moogd hem hebben :p (Kruithof ofzoits noemde ie)

Zotte kerel Kruithof. Heel verstandig en toffe manier van lesgeven. Eerder Anglo-Amerikaans systeem.

Eens afgestudeerd aan Yale zijt ge al genen dommen meer. Meningen poneren, discissies aangaan. Grote meneer. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan