Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Morgen eens echt vroeg opstaan, 8 uur!
's Morgens kan ik het best leren, vandaar :p

Dennoman

Legacy Member
Komende week al mijn examens met één dag tussen. Record procrastination will make this very exciting.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Tegen dinsdag een taak af te geven. Ik kom er net achter... ik heb géén idee hoe ik die moet maken. Niemand precies... the fok. Heeft ook totaal NIETS met de cursus te maken.

Snowyflake

Legacy Member
_ns_ zei:
Not sure if serious or..

Ns boy kheb een vraagske voor u. Welk boek gebruiken jullie voor verbintenissenrecht? Want ik heb gehoord van een meiske dat de rechten in Kortrijk het boek van Walter van Gerven gebruikt?

TheRedDevils zei:
Morgen eens echt vroeg opstaan, 8 uur!
's Morgens kan ik het best leren, vandaar :p

Ik ook om 8u opstaan morgenochtend maar niet uit vrije wil, voor dat stom groepswerk spreken die van mijn groep altijd 's ochtends vroeg al af :doh:

Duckwhisperer

Legacy Member
Avondje onnozel gedaan in de business seats van den Anderlecht (gratis aja, anders zien ze mij daar nie ze :s).
Was plezierig, en nu vollenbak dubstep op kot. :love:

_ns_

Legacy Member
In Kulak misschien wel, maar aan de KUL zelf gebruiken we die van Sophie Stijns :).


Duck: Ajoin music is weer online, en gij luistert naar iets anders? :s

Utred

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Avondje onnozel gedaan in de business seats van den Anderlecht (gratis aja, anders zien ze mij daar nie ze :s).
Was plezierig, en nu vollenbak dubstep op kot. :love:

Tuurlijk gratis, niemand heeft daar betaald ze.

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik wissel af e sletje.
Oilsjtersen dubstep zou wel de max zen. :s


edit: hey ns, gaje deze examenperiode op 9lives zitten zoda we diejen thread hier weer kunnen volspammen of gaje u weer laten bannen gij wanker? :s

Matt.

Legacy Member
Fack, middernacht en nog geen reet gedaan dit weekend. Morgen 8h30 seminarie, dinsdag idem, donderdag examen en donderdag moet ook paper binnen en nog wel wat uurtjes werk daaraan! :s Extreme procrastination ftw!

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Fack, middernacht en nog geen reet gedaan dit weekend. Morgen 8h30 seminarie, dinsdag idem, donderdag examen en donderdag moet ook paper binnen en nog wel wat uurtjes werk daaraan! :s Extreme procrastination ftw!

Ook niet echt een productief weekend achter de rug :s Eigenlijk begin ik nu pas wat vooruitgang te boeken maar kan het niet te laat maken met dat ik morgen vroeg op moet ... :s

Matt.

Legacy Member
Snowyflake zei:
Ook niet echt een productief weekend achter de rug :s Eigenlijk begin ik nu pas wat vooruitgang te boeken maar kan het niet te laat maken met dat ik morgen vroeg op moet ... :s

Wel ja, idem, nu ook eindelijk aan 't werk...

Utred

Legacy Member
Productiefste dag ooit. Gans seizoen 4 van Mad Men bekeken. Dat is al een afleiding minder, jammer dat er nog een stuk of 5 series klaarstaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan