Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alteration zei:
samsonite zei:laat ze maar staken
tip: Neem altijd de trein voor 7h en de kans is klein dat ge een serieuze vertraging gaat hebben!!!
(Bij mij werkt dat (van Gent richting Oostende) )
WolCoM zei:Fuck that, opnieuw staking van nmbs. Donderdag nu. Kzal binnenkort gewoon men ticket niet meer invullen denk'k
Gelukkig vertrek ik woensdag naar Gent.deredactie.be zei:De kans is erg groot dat het tot een treinstaking komt


edraket zei:Te veel hete wijven met Uggs aan in Gent. Fuck dat.
Fuck trouwens die losers die een ganse winter een korte broek dragen, dat is niet cool ofzo.
De 15 jaar oude Starlet van mijn peter, der zijn ergere dingen om te scharen maar ja, voor de rest was daar wel nog niks aan.
. Over mijn delen werden geen vragen gesteld dus ja, lame om dan vlug het woord te nemen als iemand uit uw groep het beter kan uitleggen. Mijn deel zal duidelijk geweest zijn
. Wel nog lang onderweg geweest, 't is druk op de weg!
en dan hopelijk morgen ook nog laatste stukje van Kwantitatieve Methoden doen, wat mij op 3 op 5 brengt.Morrissey zei:Een brommer is toch sowieso al een beetje fail?
Er is geen snellere manier.evil_konijn zei:Kutste deel van den blok zit er al ongeveer op!
Osteologie van de schedel is een hoer.
Audiologie dacht ikreFleX.be zei:Kine toevallig?