Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

joshetei

Legacy Member
Sowieso niet op nieuwjaar, vorig jaar zo zwaar doorgezakt op oudejaar dat het zelfs op 2 januari maar op halve kracht was. maar oudejaar en kerstavond zijn bij mij zo goed als volle dagen

Matt.

Legacy Member
Keer naar dat glazen kot gaan zien. Hopelijk is het het wandelingetje naar de andere kant van Gent waard!

Utred

Legacy Member
Kpeis dat het geen music for life gaat worden vandaag. Kutweer. Kben er daarjuist gepasseerd, was precies wel nog gezellig.

Lorvet

Legacy Member
Matt. zei:
Pff, fucktards van de vakbonden, nu moet ik tot vrijdagmiddag in Gent blijven terwijl hier geen kat is en ik hier geen poot ga uitsteken. Niet dat dat het ergste is, wat denken ze eigenlijk te bereiken met hun stakingen. Dikke egoïsten zijn het, ze zouden zich moeten schamen. We zouden eens met gans de jonge garde op straat moeten komen, ze zijn hier alles aan 't vergooien en wie gaat er de dupe zijn? :angry:
²

Alleen heb ik er amper last van; ik zit gewoon thuis en moet geen examen afleggen, dus als het van mij alleen afhangt hebben ze perfect hun dag gekozen :p Wel nog kut voor de pendelaars die dan een examen of dergelijke hebben (zoals ik vorig jaar :unsure: ).

@Snowyflake: Just plain sick. Weet niet wat ik zieker vind; dat niemand helpt of dat er mensen daartoe in staat zijn. Hoort meer thuis op rotten.com dan 9lives.be .

tuesadorable

Legacy Member
Donderdag voorstelling van een project waar ik echt maanden aan heb gewerkt, soms 's nachts. Hoe ik in Brussel ga geraken weet ik zelfs niet... En ik moet er zijn, verdorie.

Kotgangerkes moeten niet zagen vind ik. :p

edraket

Legacy Member
tuesadorable zei:
Donderdag voorstelling van een project waar ik echt maanden aan heb gewerkt, soms 's nachts. Hoe ik in Brussel ga geraken weet ik zelfs niet... En ik moet er zijn, verdorie.

Kotgangerkes moeten niet zagen vind ik. :p

Ga op hotel of logeer ergens bij iemand die je kent. FIXED.

Alteration

Legacy Member
Snowyflake zei:
en ge weet dat eens je begint te kijken je blijft kijken e :p

Nee. Er is niets dat mij aanspreekt om zoiets uit te kijken. Word er alleen maar nijdig van.

tuesadorable

Legacy Member
edraket zei:
Ga op hotel of logeer ergens bij iemand die je kent. FIXED.

Klasgenoten zitten niet in BXL op kot, op hotel gaan doe ik niet...Tenzij ik iemand anders de rekening kan sturen.

edraket

Legacy Member
tuesadorable zei:
Klasgenoten zitten niet in BXL op kot, op hotel gaan doe ik niet...Tenzij ik iemand anders de rekening kan sturen.

Dan moetge maar vroeg opstaan en de auto nemen! Zo veel kost een hotel nu toch ook niet.

libaros

Legacy Member
Leg u gewoon tussen de daklozen in de tunnel van de Central. De pipi geur moeje er bij nemen maar goeiekoper dan da vinde nie :p.

Th1x4nG

Legacy Member
Scheelt er iets met mij dat da filmke van die brandende ***** mij echt niéts doet? :unsure:

glashelder

Legacy Member
Morgen presentaties van andere groepjes met verplichte aanwezigheid. Vraagt een vriendin net aan mij of ze moet aftekenen voor mij.

"Oh, nee, ik ben van plan om te komen hoor!" Het moment dat ik het zei dacht ik al van noooo, wat zeg je nu :p Maar goed, zit hier al 3 dagen thuis dus zal me deugd doen van onder de mensen te zijn.

Anyway. Complete nondag. Had even goed in mijn bed kunnen blijven liggen.

josilirios

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Scheelt er iets met mij dat da filmke van die brandende ***** mij echt niéts doet? :unsure:

scheelt iets met u denk ik...
'k Had ook meer last van die afbeelding van hond+petarke in mond, maar als het u echt niets doet... :oink: geen buikpijn achteraf?

Nicske91

Legacy Member
Ow man, warmteoverdrachtzie ik echt nie zitten... Een cursus van 160 pg's en geraak soms niet vooruit en kversta sommige dingen nog niet helemaal :'(

Baats

Legacy Member
En diene wiskunde blijft maar zo traag voorbij gaan :(

Een halve dag vergaderen voor een groepswerkt helpt ook niet echt..

Joeshoe

Legacy Member
josilirios zei:
scheelt iets met u denk ik...
'k Had ook meer last van die afbeelding van hond+petarke in mond, maar als het u echt niets doet... :oink: geen buikpijn achteraf?

Met puur het grafische gedeelte heb ik nu toch ook niet echt moeite. Niet dat ik daar onverschillig voor ben, verre van zelfs, maar het is gewoon de realiteit die je te zien krijgt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan