Th1x4nG
Legacy Member
evil_konijn zei:
Valt wel mee hoor
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evil_konijn zei:
Snowyflake zei:Wees blij dat het maar halve dag is. Al meerdere weken ondertussen elke maandag en dinsdag van 8u 's ochtends tot 6u 's avonds dat groepswerkVandaag weeral. Ter is dan nog een meisje in mijn groep aan het panikeren omdat ze haar wiskunde tegen het einde van deze week al voor de tweede keer allemaal wil opnieuw gemaakt hebben
![]()



TheRedDevils zei:Tis voorspelbaar hoor Ironpole.

_ns_ zei:Hehe Game of Thrones, nog nooit zo'n extreem verslavende serie gekend.
). Morgen op de middag 9 als ontspanning en 's avonds 10 en kan ik mij terug concentreren op studeren
.evil_konijn zei:


Iemand zei:Ik kan er nog altijd niet bij dat je 1 avond op kot mag doorbrengen. :')


Nicske91 zei:Hoh neen toch niet![]()

Lorvet zei:Vind het nogal een dure straf voor jouw ouders. Een kot betalen waar er toch amper in geslapen wordt, geld teveel? Dat ze jou 'straffen' voor een verloren jaar lijkt mij redelijk logisch maar wel een vreemde manier imho![]()

tis niet echt een meerkost, gewoon momenteel geen minderkost, om het zo te noemen. Idee was aanvankelijk ook dat ik daar vaak kon gaan eten of leren tussen lessen of tijdens springuren (zoals gezegd, kot is echt dichtst mogelijk aan campus), maar dat is in praktijk een pak minder gebleken dan gehoopt.Cadiuro zei:Alst Kerstexamens goed zijn, mag ik weer zoveel ik wil
Kging nog proberen te vragen of ik morgen niet mag blijven voor de Loko Plan Sjarel, want donderdag ga ik tenslotte niet uit, maar moet ik een hele nacht werken... Maar tzal nog vechten worden om dat gerealiseerd te krijgen
Edit: @e.House: Zo stom is die regel niet, hoor. Machtsmiddel voor mijn ouders, controle over mij, goeie straf voor het gebuisd zijn vorig jaar. Ben al blij dat ik het nog heb met hoop op meer in de toekomst => motivatie

Welke?Sir. K zei:Al spijt dat ik aan een Manama begonnen ben. Motivatie om te leren = 0. Misschien toch net dat jaarke te veel![]()