Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Kitteh

Legacy Member
Al volledig klaarwakker, gedoucht en ontbeten op het moment dat mijn wekker afloopt. Goe blokdagske, here I come! :)

Nas

Legacy Member
Sebiets is naar mijn laatste les van het semester vertrekken.
Danku Carl Devos, om mijn volledige voormiddag te verkloten.

Fliblit

Legacy Member
Wakker van 7u30, nog geen klop gedaan. Ik wil studeren, maar moet eerst nog een essay schrijven. Maar ik wil geen essay schrijven, ik wil studeren. Dus stel ik het essayschrijven uit, waardoor ik pas later kan beginnen studeren omdat eerst dat essay af moet. Fffuuuuuu

stinky

Legacy Member
Het is wss een stomme vraag, maar wat betekent die Z in onderstaande formule in maple:
2*RootOf(4*_Z*R*sin(_Z)-s)

Het is al even geleden dat ik maple gebruikte, dus ik moet het weer wa gewoon worden.

Tsubasa

Legacy Member
Om 15u15 overlopen ze het proefexamen van 13u (doe ik niet mee, ik heb nog geen accounting geleerd en het komt online) en geven ze (uiteraard) voorbeeldantwoord, maar ook goede oplossingsmethodes + tips etc. Tot 16u45. Voor mij is dit (door treinen) wel vertrekken om 14u en pas thuis om 18u. Zal maar gaan, maar dit stond niet in de planning. Verdorie!

Leren gaat plots terug vlot, nu ik niet meer met wiskunde bezig ben. In de les snap ik bijna alles en vind ik dat nog een leuk vak, maar damn, ik ben er toch echt geen krak in :p. Duidelijk een vak dat ik moet bijhouden in het jaar, want nu gaat het niet goed. Dat weten we dan ook weer voor volgend semester!

Sir. K

Legacy Member
TimeFtw zei:
3e bach milieu, dus we hebben wel een paar vakken samen ja :p

Tzitten nog een paar schoon miekes in uw klas dan :p Bij ons ist jammergenoeg gene vetten. Buiten een stuk of 2.

TimeFtw

Legacy Member
Sir. K zei:
Tzitten nog een paar schoon miekes in uw klas dan :p Bij ons ist jammergenoeg gene vetten. Buiten een stuk of 2.

Haha ja valt wel mee :p Welke vakken hebt gij dan die ik ook heb? Ecologische risico-evaluatie, milieuchemie en water?

En die met haar zwart haar die vaak vooraan zit bij jullie, die heeft toch nog iets :p

Sir. K

Legacy Member
TimeFtw zei:
Haha ja valt wel mee :p Welke vakken hebt gij dan die ik ook heb? Ecologische risico-evaluatie, milieuchemie en water?

En die met haar zwart haar die vaak vooraan zit bij jullie, die heeft toch nog iets :p

Euhm... Ecologische risico-evaluatie, milieuchemie, biotechnological processes. Een paar mensen van de bioingenieurs zitten ook bij ons voor humane toxicologie en fysisch-chemische processen van de milieusanering (maar als keuzevak denk ik).

Die met haar zwart haar is inderdaad de knapste bij ons. Dan is er nog eentje me blonde krulletjes die ook cva is (nie die da constant vragen stelt, ma die stillere) :)

TimeFtw

Legacy Member
Sir. K zei:
Euhm... Ecologische risico-evaluatie, milieuchemie, biotechnological processes. Een paar mensen van de bioingenieurs zitten ook bij ons voor humane toxicologie en fysisch-chemische processen van de milieusanering (maar als keuzevak denk ik).

Jep, biotechnological processes = water. :P En humane toxicologie hebben wij ook, maar apart (wrsch gewoon omdat die lokalen daar te klein zijn).

Sir. K

Legacy Member
TimeFtw zei:
Jep, biotechnological processes = water. :P En humane toxicologie hebben wij ook, maar apart (wrsch gewoon omdat die lokalen daar te klein zijn).

Aha! Welja, bij ons is "water" een (kut)vak van fysisch-chemische processen.
Kan idd goed zijn. Ook van Van den Heede wrs? Geniale prof :D

Soit, agou nog eens naar Gent voor een laatste paper in te dienen en dan kan de blok beginnen. Joy :sad:

Anoniem17

Legacy Member
Iemand tips met vroeg opstaan? Het lukt mij echter maar niet om 's ochtends productief te zijn.. Verder ben ik tijdens theorielessen altijd erg slaperig. Koffie/douchen helpt allemaal niet veel. Ik reken altijd minstens een 7tal uren te slapen, maar toch val ik bijna elke theorieles in slaap.

Lorvet

Legacy Member
jOEns zei:
Iemand tips met vroeg opstaan? Het lukt mij echter maar niet om 's ochtends productief te zijn.. Verder ben ik tijdens theorielessen altijd erg slaperig. Koffie/douchen helpt allemaal niet veel. Ik reken altijd minstens een 7tal uren te slapen, maar toch val ik bijna elke theorieles in slaap.

Herkenbaar, ik heb dat ook veel te vaak. Op tijd gaan slapen is de enige remedie die ik ken, alleen veel te moeilijk om voor 12'en in het bedje te kruipen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan