Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Vio

Legacy Member
Hier ook lopen als ontspanning + om in vorm te zijn op snowboardreis in de lesvrije week!

_ns_

Legacy Member
Voor degenen in Leuven: zwembad is zeker een aanrader. 35 euro voor een tienbeurten-kaart. Zalig zwembad met sauna/turks stoombad/glijbanen. :unsure:

Tibokio

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lopen is inderdaad echt kutte saai en ik heb altijd na 1 minuut al pijn aan mijn voeten. Fitnessen is mogelijk nog saaier...

Zwemmen is dan nog het meest interessante als ge een sport op uw eentje wilt doen :p

Edit: precies het tegenovergestelde van tibokio :s:s:s

Die fitness op sportkot is zeker altijd overvol? :p ma da kunde van het zwembad ook zeggen...

Yep, maar tegengestelden trekken elkaar aan eh :love: :unsure:

En ik kan meestal alleen 's avonds gaan, en dan zit da overvol idd.

Th1x4nG zei:
Wa scheelt eraan? Vind het alleszins veel toffer dan waar ik vroeger ging. Veel licht, ge zit tussen allemaal studenten, Ronnygehalte ligt niet te hoog, vrij moderne toestellen.
Waar ik vroeger ging was om de twee botten een toestel defect en da bleef dan zo voor een paar weken, hier heb ik dat nog maar een keer gezien en toen ik er 2 dagen later was, was da opgelost.
Ook da licht is echt wel nen bonus, kben da es in Heverlee gaan doen in ne kelder en tplafond is daar maar 2,5m hoog of zo, das daar echt :puke:
En ook supermakkelijk als ik met den auto ga van thuis uit en me daar deftig op de parking kan zetten. Wel al een keer gehad (woensdagmiddag) dat echt gans die parking volstond, en die van de Carrefour bij. Daar reed ook maar niemand weg in de 5 minuten dak daar heb gecirkeld. Heb ik mij zo ergens gezet waar het totaal ni mocht, chance da den Tobback z'n cops ni op patrouille waren toen. Natuurlijk reed er net nen auto weg toen ik tot daar was gestapt. :')

Ja, 't is juist wat ge zegt, maar ik kom van een heel nice fitness hier in Ninove. Pas toen ik naar 't sportkot ging, zag ik hoe goed dat die eigenlijk wel niet is :p Ze hebben zo weinig gewichten in 't sportkot, en de gewichten op de toestellen gaan zo direct van 17 naar 21 kilo, dacht ik. Bij ons in Ninove hebt ge minstens 2-3 paar van elk gewicht, en daar gaat het op de toestellen per 2 kilo naar omhoog, of per 5, afhankelijk van welk ding dat ge gebruikt. Er zijn ook meerdere exemplaren van bijna elk toestel.

't Is wel oké in het sportkot, maar altijd zo vol wanneer ik ga, en ik vind de keuze dus wat te beperkt :p

Het hangt dus allemaal af van naar welke fitness we vroeger gingen ^^

s0123986

Legacy Member
Met dat hier allemaal te lezen, heb ik zowaar zin gekregen om ook nog eens wat te sporten. Vanmiddag nog eens gaan lopen, hopelijk bevalt het me beter dan de vorige keer (4 km gelopen en daarna drie dagen met moeite kunnen stappen :D)

Fliblit

Legacy Member
Lopen is gewoon kut de eerste paar keren dat je het doet. Je fysiek trekt op niks, het is lastig, ge zijt het mentaal en fysiek niet (meer) gewend...

Maar als je doorzet en blijft lopen is de voldoening enorm en wordt het heel leuk om te doen.

edraket

Legacy Member
Tijd om te beginnen maple'en. Waarom is de afleiding op laptop zo groot :(

Mss. Slash

Legacy Member
Is er hier toevallig iemand die mij kan uitleggen wat het punteffect is bij elektriciteit?

Ironpole

Legacy Member
Pfff, hier in de straat zijn ze bezig met een kut materiaalliftje dat met een zwak verbrandingsmotortje aangedreven wordt. Ik word zot van dat geluid. Alle geluk dat ik nu met oefeningen kan beginnen zodat ik muziek kan opzetten.

En hier op kot kijk ik ook telkens op een analoge klok, klinkt raar maar dan heb ik meer een idee van hoe lang (of hoe kort) ik al aan het studeren ben dan dat ik op een digitale kijk. Efficiëntie verhoogd. :woohoo:

Drew

Legacy Member
Werkaanbod is trouwens geen criterium, de lijst is meer 'Indien je geluk hebt, dan..'

libaros

Legacy Member
laatste x fysica: fysica 3 en het wordt tijd. Slides die maar half overeenkomen met het boek. Bewijzen worden in de les op bord geschreven en zijn nergens anders terug te vinden...enz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan