Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Racing_Genk zei:Lopen is inderdaad echt kutte saai en ik heb altijd na 1 minuut al pijn aan mijn voeten. Fitnessen is mogelijk nog saaier...
Zwemmen is dan nog het meest interessante als ge een sport op uw eentje wilt doen
Edit: precies het tegenovergestelde van tibokio
Die fitness op sportkot is zeker altijd overvol?ma da kunde van het zwembad ook zeggen...

Th1x4nG zei:Wa scheelt eraan? Vind het alleszins veel toffer dan waar ik vroeger ging. Veel licht, ge zit tussen allemaal studenten, Ronnygehalte ligt niet te hoog, vrij moderne toestellen.
Waar ik vroeger ging was om de twee botten een toestel defect en da bleef dan zo voor een paar weken, hier heb ik dat nog maar een keer gezien en toen ik er 2 dagen later was, was da opgelost.
Ook da licht is echt wel nen bonus, kben da es in Heverlee gaan doen in ne kelder en tplafond is daar maar 2,5m hoog of zo, das daar echt
En ook supermakkelijk als ik met den auto ga van thuis uit en me daar deftig op de parking kan zetten. Wel al een keer gehad (woensdagmiddag) dat echt gans die parking volstond, en die van de Carrefour bij. Daar reed ook maar niemand weg in de 5 minuten dak daar heb gecirkeld. Heb ik mij zo ergens gezet waar het totaal ni mocht, chance da den Tobback z'n cops ni op patrouille waren toen. Natuurlijk reed er net nen auto weg toen ik tot daar was gestapt. :')
Ze hebben zo weinig gewichten in 't sportkot, en de gewichten op de toestellen gaan zo direct van 17 naar 21 kilo, dacht ik. Bij ons in Ninove hebt ge minstens 2-3 paar van elk gewicht, en daar gaat het op de toestellen per 2 kilo naar omhoog, of per 5, afhankelijk van welk ding dat ge gebruikt. Er zijn ook meerdere exemplaren van bijna elk toestel.

Utred zei:Wat doen die dan eigenlijk?
Utred zei:Net iets ontdekt: De 10 beste en 10 slechtste jobs in 2011 | Vacature.com
Woohoo, screw you tandartsassistentes!
Extra motivatie!
Utred zei:Net iets ontdekt: De 10 beste en 10 slechtste jobs in 2011 | Vacature.com
Woohoo, screw you tandartsassistentes!
Extra motivatie!

metaphore zei:



