Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
Nu dat onze kookperikelen hier ook al bod komen.

Daarjuist een ei die in mijn microgolf is ontploft.

Eerste keer dat dit gebeurt, de laatste keren ging dat perfect maar waarschijnlijk niet aan gedacht dat ik deze keer geen 3 eieren maar 1 ei wou koken. Mijne microgolf is eens goe uitgekuisd. Da's ook al iets.

Nog een uurke blokken nu.

Joeshoe

Legacy Member
Gewoon zien da ge er een gatje in prikt. Anders, boem :unsure: Als ge ne variabele microgolf hebt met lagere standen is de kans op ontploffing wel kleiner, op de hoogste stand ontploft da bijna altijd, gat of niet.
Omelet enzo kunde ook gewoon in de microgolf maken, super handig :love:

Th1x4nG

Legacy Member
Tibokio zei:
Maar helaas is de fitness van het sportkot echt niet goed, in Leuven. :( Dus ik doe het niet meer zo vaak als vroeger.
Wa scheelt eraan? Vind het alleszins veel toffer dan waar ik vroeger ging. Veel licht, ge zit tussen allemaal studenten, Ronnygehalte ligt niet te hoog, vrij moderne toestellen.
Waar ik vroeger ging was om de twee botten een toestel defect en da bleef dan zo voor een paar weken, hier heb ik dat nog maar een keer gezien en toen ik er 2 dagen later was, was da opgelost.
Ook da licht is echt wel nen bonus, kben da es in Heverlee gaan doen in ne kelder en tplafond is daar maar 2,5m hoog of zo, das daar echt :puke:
En ook supermakkelijk als ik met den auto ga van thuis uit en me daar deftig op de parking kan zetten. Wel al een keer gehad (woensdagmiddag) dat echt gans die parking volstond, en die van de Carrefour bij. Daar reed ook maar niemand weg in de 5 minuten dak daar heb gecirkeld. Heb ik mij zo ergens gezet waar het totaal ni mocht, chance da den Tobback z'n cops ni op patrouille waren toen. Natuurlijk reed er net nen auto weg toen ik tot daar was gestapt. :')

metaphore

Legacy Member
Misericordiam zei:
Nu dat onze kookperikelen hier ook al bod komen.

Daarjuist een ei die in mijn microgolf is ontploft.

Eerste keer dat dit gebeurt, de laatste keren ging dat perfect maar waarschijnlijk niet aan gedacht dat ik deze keer geen 3 eieren maar 1 ei wou koken. Mijne microgolf is eens goe uitgekuisd. Da's ook al iets.

Nog een uurke blokken nu.

Hoeveel minuten op hoeveel watt (of gewoon welke stand ongeveer) voor een zacht gekookt? :p

Of kunt ge geen zacht gekookte maken?

Duckwhisperer

Legacy Member
Kotgenoten hebben slechte invloed.
Midden in de examens en tot 2u onnozel zitten doen. :unsure:

Misericordiam

Legacy Member
metaphore zei:
Hoeveel minuten op hoeveel watt (of gewoon welke stand ongeveer) voor een zacht gekookt? :p

Of kunt ge geen zacht gekookte maken?

'k weet nie, 'k zou dat zelf eens uittesten. Hangt ook wel af van microgolf tot microgolf. Bij mij was't op't hoogste voor 4 minuten (3 hardgekookte eieren) maar moest ik dat met de microgolf thuis doen dan zou voor die drie eieren een minuut al voldoende zijn (denk ik) want die verwarmt veel sneller dan die van mij.

Joeshoe zei:
Gewoon zien da ge er een gatje in prikt. Anders, boem :unsure: Als ge ne variabele microgolf hebt met lagere standen is de kans op ontploffing wel kleiner, op de hoogste stand ontploft da bijna altijd, gat of niet.
Omelet enzo kunde ook gewoon in de microgolf maken, super handig :love:

Je hebt een rep van me te goed. Die boem kwam er omdat ik het aantal minuten gebruikt heb voor 3 eieren terwijl ik er maar 1 kookte.

Nunak

Legacy Member
Fok mijn bio-ritme. Alles al geprobeerd:
op tijd proberen op te staan -> failed
shocktherapie door eens een nachtje door te doen -> failed

Nieuwe strategie: embrace it

Dus nu nog even verderleren :p

Joeshoe

Legacy Member
Join the club :p
Maandag opgestaan om 9u om iets te gaan afgeven op school, ge zou denken dat ge dan tegen 4u 's nachts al wel moe zijt. Niet dus :sop:

Nunak

Legacy Member
Joeshoe zei:
Join the club :p
Maandag opgestaan om 9u om iets te gaan afgeven op school, ge zou denken dat ge dan tegen 4u 's nachts al wel moe zijt. Niet dus :sop:

Ik vind het nog wel een efficiënt ritme eigenlijk. 's Middags leer je goed omdat je je (eigenlijk onterecht) schuldig voelt dat je zo laat begint en 's nachts leer je goed omdat er toch niks anders te doen is :p

Efflorescence

Legacy Member
Nog een andere sportieve mogelijkheid: rolschaatsen!
Ik heb mij onlangs een nieuw paar aangeschaft, zalig.

Tsubasa

Legacy Member
Na den blok toch ook eens terug beginnen sporten! Als ik voor de Vredeseilanden wil mountainbiken :unsure:
Verder, jaaaa uit mijn bed geraakt!

J.Brown

Legacy Member
net mondeling Frans gehad, ging perfect. Nu Databasebeheer/Analyse, sucks donkeyballz.

Subai

Legacy Member
Tsubasa zei:
Na den blok toch ook eens terug beginnen sporten! Als ik voor de Vredeseilanden wil mountainbiken :unsure:
Verder, jaaaa uit mijn bed geraakt!

Ik ook! Wel eens beginnen nu want anders heeft dat niet veel nut gehad. Maar eerst ne keer goe kakken.

Tsubasa

Legacy Member
Dju, zit hier nu nog met dat ik weer de brand ambassador van de economische schakelprogramma's en extra masters heb uitgehangen. Maja, ik denk vaak: had ik dat maar geweten tijdens mijn minor economie :p.

Edit:

Subai zei:
Ik ook! Wel eens beginnen nu want anders heeft dat niet veel nut gehad. Maar eerst ne keer goe kakken.

Inderdaad, eigenlijk opgestaan voor niks :p. Want anders begin ik ook om 9u. ok, let's go.

Plutus

Legacy Member
Nog maar wat herhalen zeker :sleep: examen is om 18u dus kan moeilijk tot dan niets zitten doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan