Misericordiam
Legacy Member
Nu dat onze kookperikelen hier ook al bod komen.
Daarjuist een ei die in mijn microgolf is ontploft.
Eerste keer dat dit gebeurt, de laatste keren ging dat perfect maar waarschijnlijk niet aan gedacht dat ik deze keer geen 3 eieren maar 1 ei wou koken. Mijne microgolf is eens goe uitgekuisd. Da's ook al iets.
Nog een uurke blokken nu.
Daarjuist een ei die in mijn microgolf is ontploft.
Eerste keer dat dit gebeurt, de laatste keren ging dat perfect maar waarschijnlijk niet aan gedacht dat ik deze keer geen 3 eieren maar 1 ei wou koken. Mijne microgolf is eens goe uitgekuisd. Da's ook al iets.
Nog een uurke blokken nu.

Als ge ne variabele microgolf hebt met lagere standen is de kans op ontploffing wel kleiner, op de hoogste stand ontploft da bijna altijd, gat of niet.
Dus ik doe het niet meer zo vaak als vroeger.





examen is om 18u dus kan moeilijk tot dan niets zitten doen.