Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Vrijdag, 14u
Ik vind het echt wel jammer dat ik vakken als communicatiewetenschappen en sociologie heb. Die vakken zijn imo toch wel net het tegenovergestelde van politieke wetenschappen

17u30, lieverd.

Ik vond net hetzelfde van politicologie en communicatiewetenschappen :p

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
17u30, lieverd.

Ik vond net hetzelfde van politicologie en communicatiewetenschappen :p
:oink: Wanneer hebben ze dat veranderd?
Best dat ge het nog es zegt, of 'k ging daar schoon gestaan hebben om 14u.
Dikke reputation verdiend, maar 't is weer van 'Je moet een reputatie aan een andere...'

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
:oink: Wanneer hebben ze dat veranderd?
Best dat ge het nog es zegt, of 'k ging daar schoon gestaan hebben om 14u.
Dikke reputation verdiend, maar 't is weer van 'Je moet een reputatie aan een andere...'

'k Weet niet, ik heb al 2 aankondigingen gehad en 1 mail en ik heb dat vak niet eens :p Normaal moet je je uitschrijven op die monitoraatsite als je geen eerstejaarsvakken meer hebt, maar dat ding blijft maar terugkomen telkens er iets aangekondigd wordt.

En beter daar staan om 14u dan te laat zijn ;) Het duurt trouwens tot 19u30.

Hellrabbit

Legacy Member
tom1 zei:
Ik heb nog studierichtingadvies gevraagd aan Hellrabbit toen em nog gene ***** was :x

Het gaat verder dan dat bakke (ik kende den bakke nog toen em den bakke was)
Ik heb uw PM nog !

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
'k Weet niet, ik heb al 2 aankondigingen gehad en 1 mail en ik heb dat vak niet eens :p Normaal moet je je uitschrijven op die monitoraatsite als je geen eerstejaarsvakken meer hebt, maar dat ding blijft maar terugkomen telkens er iets aangekondigd wordt.

En beter daar staan om 14u dan te laat zijn ;) Het duurt trouwens tot 19u30.
Dat het twee uur duurde wist ik al :p

Dat wordt dus niet gaan trainen vrijdag :angry:

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Allemaal lachen met mijn 600m, wacht maar! :unsure:

haha :p Ik ga morgen ook eens gaan lopen denk ik, das al van het middelbaar geleden dus we zullen zien hoe ver we geraken zeker?
Tzal wel niet zo erg zijn dat ik na 600m bloedsmaak in de mond heb zeker :')

edit: op oudejaarnacht ook proberen lopen van de bushalte naar huis maar wegens de omstandigheden etc telt dat niet. Ver ook niet echt geraakt :p Toen had ik mij al voorgenomen te trainen zodat ik tegen het einde van de maand tot de bushalte kan lopen en terug :unsure: (2.6km in totaal)

libaros

Legacy Member
Wa is da hier me da lopen hè?
Van in het middelbaar geleden en content dak het niet meer moet doen. Fietsen, voetballen, kogelstoten al wa ge wilt maar niet lopen.

Matt.

Legacy Member
Snowyflake zei:
haha :p Ik ga morgen ook eens gaan lopen denk ik, das al van het middelbaar geleden dus we zullen zien hoe ver we geraken zeker?
Tzal wel niet zo erg zijn dat ik na 600m bloedsmaak in de mond heb zeker :')

edit: op oudejaarnacht ook proberen lopen van de bushalte naar huis maar wegens de omstandigheden etc telt dat niet. Ver ook niet echt geraakt :p Toen had ik mij al voorgenomen te trainen zodat ik tegen het einde van de maand tot de bushalte kan lopen en terug :unsure: (2.6km in totaal)

Mijn rondje is ook 2.6km (allé, 2.68 :p)! Gewoon te snel begonnen, morgen eens aan bompatempo gaan lopen met zo'n start to run schema, misschien veiliger dan gewoon lopen tot ik moe ben. :p
Vrijdag een leuk examen, ja, dat bestaat. :p Filmpje checken nu. Succes aan de examinees morgen!

libaros zei:
Wa is da hier me da lopen hè?
Van in het middelbaar geleden en content dak het niet meer moet doen. Fietsen, voetballen, kogelstoten al wa ge wilt maar niet lopen.

Heb hier geen fiets, om te voetballen moet ge met meer mensen zijn en daar ben ik niet goed in. Kogelstoten kunt ge ook moeilijk in uw living doen. :p Dus naast lopen, blijft er niet veel meer over me dunkt!

Snowyflake

Legacy Member
libaros zei:
Wa is da hier me da lopen hè?
Van in het middelbaar geleden en content dak het niet meer moet doen. Fietsen, voetballen, kogelstoten al wa ge wilt maar niet lopen.

Fietsen is niet lastig genoeg, voetbal is hetzelfde als lopen maar dan met een bal erbij :unsure: en kogelstoten is nu ook niet echt het actiefste alé toch niet als amateur :p

Matt. zei:
Mijn rondje is ook 2.6km (allé, 2.68 :p)! Gewoon te snel begonnen, morgen eens aan bompatempo gaan lopen met zo'n start to run schema, misschien veiliger dan gewoon lopen tot ik moe ben. :p
Vrijdag een leuk examen, ja, dat bestaat. :p Filmpje checken nu. Succes aan de examinees morgen!

Oeie mijn plan was ook om gewoon te lopen en als ik niet meer kon terug naar huis wandelen en elke dag opnieuw proberen in de hoop dat ik vordering maak ... :) Tis gewoon een goed excuus om eens een frisse neus te pakken en iets actiefs te doen na hele dag te studeren :p

metaphore

Legacy Member
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Morgen uitlsapen, dat examen nog ff gaan ownen en dan aan religie beginnen :puke:

Hellrabbit zei:
Het gaat verder dan dat bakke (ik kende den bakke nog toen em den bakke was)
Ik heb uw PM nog !

Moet gij al ni gaan slapen? morgen werkendag!! :p

Matt.

Legacy Member
Snowyflake zei:
Fietsen is niet lastig genoeg, voetbal is hetzelfde als lopen maar dan met een bal erbij :unsure: en kogelstoten is nu ook niet echt het actiefste alé toch niet als amateur :p



Oeie mijn plan was ook om gewoon te lopen en als ik niet meer kon terug naar huis wandelen en elke dag opnieuw proberen in de hoop dat ik vordering maak ... :) Tis gewoon een goed excuus om eens een frisse neus te pakken en iets actiefs te doen na hele dag te studeren :p

Goh, ge zult ook wel vorderen zo waarschijnlijk. :) Ik ga wel tijdens den dag lopen en niet 's avonds laat, kan daar ni van slapen als ik in de laatste uren voor 't slapen nog vree actief ben.

Joeshoe

Legacy Member
Lopen is inderdaad wel fijn. Ik vind het alvast ontspannender dan fietsen. Paar maanden geleden met zo'n start to run schema begonnen, maar gestopt omdat ik een tamme zak ben en de fysiek heb van ne slappe prei. Misschien na de examens terug beginnen.

Exorikos

Legacy Member
Lopen is zo eenzijdig. Ik ga liever volleyballen of fitnessen, dan heeft je hele lichaam tenminste beweging gehad. De enige keren dat ik ga lopen is als iemand me meevraagt.

Misericordiam

Legacy Member
Vrijdag eens goe gaan zwemmen. 1km zwemmen en ik ga in coma vallen wegens weinig beweging de laatste weken maar ik zie er wel zwaar naartoe uit.

Nog efkes blokken si en morgen weer wat vroeger dan vandaag m'n nest uit :p

Snowyflake

Legacy Member
fitnessen is anders ook wel eenzijdig en das dan nog eens binnen :p Volleybal doe ik ook liever dan lopen maar das moeilijk om zomaar eens in uw pauze te gaan doen he :sad:
Zwemmen doe ik ook liever dan lopen maar pakt zoveel tijd in beslag. Helemaal naar zwembad rijden, omkleden, zwemmen, terug naar huis gaan. Al snel paar uur kwijt. Dat lukt niet de dag voor uw examen :p

Tibokio

Legacy Member
Allez, ik ga mijn twee cent hier ook in smijten:

Fitness en lopen > al de rest imo. Maar helaas is de fitness van het sportkot echt niet goed, in Leuven. :( Dus ik doe het niet meer zo vaak als vroeger.

Zwemmen is ook nice, maar dat neemt idd veel tijd in beslag.

Racing_Genk

Legacy Member
Lopen is inderdaad echt kutte saai en ik heb altijd na 1 minuut al pijn aan mijn voeten. Fitnessen is mogelijk nog saaier...

Zwemmen is dan nog het meest interessante als ge een sport op uw eentje wilt doen :p

Edit: precies het tegenovergestelde van tibokio :s:s:s

Die fitness op sportkot is zeker altijd overvol? :p ma da kunde van het zwembad ook zeggen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan