glashelder
Legacy Member
Nas zei:Vrijdag, 14u
Ik vind het echt wel jammer dat ik vakken als communicatiewetenschappen en sociologie heb. Die vakken zijn imo toch wel net het tegenovergestelde van politieke wetenschappen
17u30, lieverd.
Ik vond net hetzelfde van politicologie en communicatiewetenschappen

Wanneer hebben ze dat veranderd?
Het duurt trouwens tot 19u30.


Tis gewoon een goed excuus om eens een frisse neus te pakken en iets actiefs te doen na hele dag te studeren 
ad:
Dus ik doe het niet meer zo vaak als vroeger.