Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Jep dat overheidsgedoe moet ik straks ook doen maar zie het echt niet zitten :s Vennootschaprecht is nog chill :D Wa gaat gij doen als ge klaar zijt? Want op 1.5 dag kunde toch niet meer alles herhalen maar ge kunt ook zo niet niets doen he :p

Straks overheids nog eens goe in't boek bekijken, dan vennootschaps en de samenvatting beginnen overlopen. Dan bij de moeilijke stukken het boek nog eens goed doornemen. En al mijn post-its van vorig jaar uit mijn codex verwijderen :D

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Straks overheids nog eens goe in't boek bekijken, dan vennootschaps en de samenvatting beginnen overlopen. Dan bij de moeilijke stukken het boek nog eens goed doornemen. En al mijn post-its van vorig jaar uit mijn codex verwijderen :D

Haha ik ben tijdens de blok bij recht daarmee begonnen met post-itjes van vorig jaar eruit te halen :p Aah tzal bij mij ook zoiets zijn als ik klaar ben denk ik, en eens goed kijken welke dingen ik eventueel moet afprinten want op fb is iedereen daar lijk meer mee bezig dan met de leerstof zelf :p

Yanni

Legacy Member
Snowyflake zei:
Haha ik ben tijdens de blok bij recht daarmee begonnen met post-itjes van vorig jaar eruit te halen :p Aah tzal bij mij ook zoiets zijn als ik klaar ben denk ik, en eens goed kijken welke dingen ik eventueel moet afprinten want op fb is iedereen daar lijk meer mee bezig dan met de leerstof zelf :p

Doen jullie hawe op hogent?

coldplayke

Legacy Member
Utred zei:
Hasselt is geen echte unief. Gij wint sowieso.

Ik denk niet dat ik dat moet zeggen, want dan krijg ik een pak slaag :s
(Van mijn broer weliswaar).
Ach, ik gun hem zijn goede punten wel, maar ik heb echt het gevoel dat ik dubbel zo hard werk als hem en ik zit hier te stressen tot en met waardoor niets lukt en ik me echt een idioot voel :sop:

Iemand

Legacy Member
coldplayke zei:
Ik heb echt geen zin meer :(
Mijn broer studeert rechten in Hasselt, kwam net terug van een examen: 'supergemakkelijk'. En die haalt altijd 15, hoe moet ik daar nu tegen op :cry:
En ja, het is dus wel degelijk een battle hier thuis, mijn ouders gaan zo pissed zijn als ik het niet goed doe :sop:
Ik voel me net op het kjt-forum.

Utred zei:
Hasselt is geen echte unief. Gij wint sowieso.

Dit.

Nee, ik denk dat het Hasseltse systeem ook meer leent om hoge punten te halen. :)

josilirios

Legacy Member
Nu neem ik zelfs al 'sara' pauzes omdat mijn zus daar naar kijkt. Gemiddelde van 5 uur per dag naar 4? :/

TheRedDevils

Legacy Member
Net aangekomen in Gent. Die rust en stilte :love: En op de achtergrond de vogeltjes die fluiten!

Baats zei:
Bijna rond met recht. Alleen nog vennootschapsrecht..

@Snowy: Overheidsaansprakelijkheid (H15) is idd nog niet zo simpel, damn :p

Vennootschapsrecht staat grotendeels in dat wetboek heb ik opgemerkt. Wel te laat gezien, want heb het al geleerd :unsure:

Snowyflake zei:
Jep dat overheidsgedoe moet ik straks ook doen maar zie het echt niet zitten :s Vennootschaprecht is nog chill :D Wa gaat gij doen als ge klaar zijt? Want op 1.5 dag kunde toch niet meer alles herhalen maar ge kunt ook zo niet niets doen he :p

Wrm denk je dat ik meer tijd gepakt heb? :p

Yanni zei:
Doen jullie hawe op hogent?

Jep!


josilirios zei:
Nu neem ik zelfs al 'sara' pauzes omdat mijn zus daar naar kijkt. Gemiddelde van 5 uur per dag naar 4? :/

:lol: Mijn jongere zus bekijkt dat (14)... In 2 weken zit ze al aan 88 ^^

edraket

Legacy Member
We zitten precies me een nieuw wijf op 9lives :s:s:s:s

Kan iemand ze es naar hier lokken?????

glashelder

Legacy Member
coldplayke zei:
Ach, ik gun hem zijn goede punten wel, maar ik heb echt het gevoel dat ik dubbel zo hard werk als hem en ik zit hier te stressen tot en met waardoor niets lukt en ik me echt een idioot voel :sop:
Da's toch ook niet slecht? Mijn zus moet ook dubbel zo hard werken dan ik, maar zij kán tenminste werken. Ik vind het al een hele prestatie als ik 4 uur per dag iets doe (en dat is dat mijn samenvatting "lezen"). Mijn zus kan zo elke dag 4-6 uur per dag voor school bezig zijn en dan voel ik mij zo luizig als ik zo rond half acht maar begin omdat ik mij anders te schuldig voel. En zij zit dan helemaal hyper en blij te zijn omdat ze zoveel heeft gedaan die dag en klaar is.

Lorvet

Legacy Member
josilirios zei:
Nu neem ik zelfs al 'sara' pauzes omdat mijn zus daar naar kijkt. Gemiddelde van 5 uur per dag naar 4? :/

Er mag naar vtm gekeken worden bij jullie thuis :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan