Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Haha ik ben tijdens de blok bij recht daarmee begonnen met post-itjes van vorig jaar eruit te halen :p Aah tzal bij mij ook zoiets zijn als ik klaar ben denk ik, en eens goed kijken welke dingen ik eventueel moet afprinten want op fb is iedereen daar lijk meer mee bezig dan met de leerstof zelf :p

Net weer eens H15 doorgenomen. Grote lijn heb ik nu wel vast, maar hij gaat niet teveel details moeten vragen daarover :p

TheRedDevils zei:
Net aangekomen in Gent. Die rust en stilte :love: En op de achtergrond de vogeltjes die fluiten!



Vennootschapsrecht staat grotendeels in dat wetboek heb ik opgemerkt. Wel te laat gezien, want heb het al geleerd :unsure:

'k Ga nu met vennootschaps beginnen. 'k Weet dat ook pas sinds deze morgen dat dat in onze codex staat, dus misschien maakt het dat (nog) makkelijker.


Racing_Genk zei:
Dramaruzie in onze TEW groep, echt hilarisch :rofl:

Screens!

Lospeed

Legacy Member
Vanaf morgen nog 8 dagen tijd voor het volgende examen (plantkunde), de goesting is al ver zoek na 1 examen. :p
Maar 2 dagen na plantkunde heb ik al anatomie (door GIT) en daar heb ik dan te weinig tijd voor, dus eigenlijk zou ik daar momenteel moeten aan bezig zijn. :unsure:
Morgen al een rustdag genomen, vandaag toch stillekes aan terug in gang schieten best.

metaphore

Legacy Member
Examen forensische geneeskunde met succes afgelegd. Pakt een 18/20 ofzo.
=> CSI-Metaphore :cool:

edit: damn ik heb hier weer wat gemist precies... nu ben ik te laat om nog mee te concurreren :sad:
of... ik moet misschien terug hier naar verwijzen ^^

Snowyflake

Legacy Member
Yanni zei:
Doen jullie hawe op hogent?

Jep

TheRedDevils zei:
Wrm denk je dat ik meer tijd gepakt heb? :p

Haha nu istij hier ze :p Ik val nu al op den derden dag bijna dood van verveling laat staan dat ik er 7 dagen aan zou zitten :s

Baats zei:
Net weer eens H15 doorgenomen. Grote lijn heb ik nu wel vast, maar hij gaat niet teveel details moeten vragen daarover :p


'k Ga nu met vennootschaps beginnen. 'k Weet dat ook pas sinds deze morgen dat dat in onze codex staat, dus misschien maakt het dat (nog) makkelijker.

Nja uiteinelijk is dat maar 20 van de 500p dus zoveel maakt het niet uit.

Jep kheb dat ook pas gisterenavond ontdekt van vennootschaps maja kan het nu toch al van in de blok dus zoveel te beter e :)

Drew zei:
studie -> diploma -> geld -> tetten

De beste studiemotivatie :love:

Snowyflake

Legacy Member
Zolang ik geen foto van die djesmin zie geef ik er geen aandacht aan, een wijf op 9lives heb ik niet echt hoge verwachtingen van ...


edraket zei:
Oude toets chemie uit het 6de middelbaar, kerel kon mij precies nie af.

http://i.imgur.com/MxlKX.jpg



Ik had 3/15.

gegokt tzal wel gespiekt zijn zeker :p

ps: fixed :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan