Snowyflake
Legacy Member
Pff mijn pauze is hier weer al een uur uitgelopen :doh: Kweet nu wel dat ik 58.31% kans heb ceo te worden
Mijn leeftijd trekt mijn kans naar beneden 
boh.. zonen vetten vind ik da niet hoor .. Ge zout keer bij ons in de aula moeten komen kijken
Mijn leeftijd trekt mijn kans naar beneden 
Matt. zei:
boh.. zonen vetten vind ik da niet hoor .. Ge zout keer bij ons in de aula moeten komen kijken


Geen giscorrectie? Is dat dan niet een super simpel examen voor jullie?


