Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Insanitarium

Legacy Member
metaphore zei:
Ja tuurlijk :)
Die vraag kunt ge volgens mij int 1e middelbaar stellen!

Gelukkig waren ze niet allemaal zo gemakkelijk

Bwa, ik vond zijn meerkeuzevragen over het algemeen vrij gemakkelijk!
Wat was uw open vraag?

metaphore

Legacy Member
Insanitarium zei:
Bwa, ik vond zijn meerkeuzevragen over het algemeen vrij gemakkelijk!
Wat was uw open vraag?

Geen open vragen. 40 meerkeuze zonder giscorrectie omdat er vorig jaar nog een aantal gebuisd waren en dat mag blijkbaar niet :p

Er waren maar een paar moeilijke vragen bij, en die waren vooral moeilijk omdat de vraagstelling voor interpretatie vatbaar was.
edit: doet gij ook geneeskunde? :unsure:

Joeshoe

Legacy Member
Mss. Slash zei:
Is er hier toevallig iemand die mij kan uitleggen wat het punteffect is bij elektriciteit?

Met al dat gespam hier 5 pagina's moeten lezen om te zien of iemand al geantwoord had :p Wilt zeggen dat (punt)ladingen de neiging hebben zich op te hopen op een puntig uiteinde. Bij een bol zullen ladingen zich gelijkmatig verdelen, terwijl bij een puntig voorwerp de ladingdichtheid groter gaat zijn aan de punt. Het bewijs er achter weet ik niet meer.

Insanitarium

Legacy Member
metaphore zei:
Geen open vragen. 40 meerkeuze zonder giscorrectie omdat er vorig jaar nog een aantal gebuisd waren en dat mag blijkbaar niet :p

Er waren maar een paar moeilijke vragen bij, en die waren vooral moeilijk omdat de vraagstelling voor interpretatie vatbaar was.
edit: doet gij ook geneeskunde?

Hola :D Geen giscorrectie? Is dat dan niet een super simpel examen voor jullie?

Nope, ik doe criminologie, maar ik heb ook gerechtelijke geneeskunde van Van de Voorde gekregen :)
Ik was één van de weinigen die het nog in 2de zit moest doen, maar ik ben ook niet zo goed in vakken waar ge alles vanbuiten moet blokken.

In 2de zit moest ik verhanging uitleggen. Score :cool:

Ik vond dat ne gemane prof, en een zeer interessant vak!

metaphore

Legacy Member
Insanitarium zei:
Hola :D Geen giscorrectie? Is dat dan niet een super simpel examen voor jullie?

Nope, ik doe criminologie, maar ik heb ook gerechtelijke geneeskunde van Van de Voorde gekregen :)
Ik was één van de weinigen die het nog in 2de zit moest doen, maar ik ben ook niet zo goed in vakken waar ge alles vanbuiten moet blokken.

In 2de zit moest ik verhanging uitleggen. Score :cool:

Ik vond dat ne gemane prof, en een zeer interessant vak!

Ja dat was een super simpel examen, maar zoals al gezegd willen ze niemand meer buizen in het 7e jaar :p

De prof ken ik niet (niet in de lessen geweest) maar het vak is inderdaad wel super interessant! Voor jullie wss nog wel iets lastiger aangezien een medische achtergrond dat allemaal een pak logischer en makkelijker maakt.

Tsubasa

Legacy Member
Ola, mij in bad gezet voor te leren en da ging goed vooruit! Werd wel rimpelig op't einde.

coldplayke

Legacy Member
Snowyflake zei:
boh.. zonen vetten vind ik da niet hoor .. Ge zout keer bij ons in de aula moeten komen kijken :drool:

Ocharme dat meisje. Ik heb al veeeeeel erger gezien hoor :p

EDIT: net 4 uur tijd gestoken in mogelijke essayvragen voor alw op te stellen en schematisch te beantwoorden. Ik heb er gvd 14. Ze kan er maar beter ene uit vragen :angry:

Skooter

Legacy Member
Tsubasa zei:
Ola, mij in bad gezet voor te leren en da ging goed vooruit! Werd wel rimpelig op't einde.

Ik heb dat twee jaar geleden es geprobeerd met mijn volledig-in-vulpen-geschreven notities T___T. Ik natuurlijk lomp zijn en ze er in laten vallen, HELEMAAL uitgelopen. Gelukkig was het de ochtend voor het examen en was ik erdoor XD.

Snowyflake

Legacy Member
coldplayke zei:
Ocharme dat meisje. Ik heb al veeeeeel erger gezien hoor :p

EDIT: net 4 uur tijd gestoken in mogelijke essayvragen voor alw op te stellen en te beantwoorden. Ik heb er gvd 14. Ze kan er maar beter ene uit vragen :angry:

Ja kheb ook al erger gezien hoor :p Ik bedoel daar niets slechts mee gewoon dat de overpostitieve reacties nogal overdreven zijn ..

Utred

Legacy Member
Nu voelt die haar ook goed over haar eigen e. Wat een liefdadigheidsorganisatie is dat hier toch.

Tsubasa

Legacy Member

Subai

Legacy Member
Tsubasa zei:
Zijn wel juist mensen die hoogstwaarschijnlijk niet zo goed zijn in examens :unsure:

Andere motivatie dan maar! (echt es terug beginnen nu, slechte dag, pff)

De eerste golden power van deze examenperiode gaat er aan geloven!

edit: de boost is daar al, ik voel het! Yeah, right on! Ik ga die cursus verslinden, raaaaaawr!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan