Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

_ns_

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Wie blijft er allemaal op kot tijdens blok?

Ik alleszins wel, thuis zitten drie middelbaar/lagere school kinderen met vakantie

Thuis, massa's drinken en boeffen, veel ruimte, plattelandsstilte, dikken douche,... ow yeah :D.

freakykiller

Legacy Member
Kot, geen storing en er is isolement ^^. Ik begin/slaap/eet wanneer ik dat wil ook

filmke ^ =/

Misericordiam

Legacy Member
Keuken van't kot ftw.

't stinkt daar, t ziet er oud en onverzorgd uit en je zit daar aan een scheve tafel die plakt van de vettigheid.

Maar geen betere plaats om te leren dan daar want je hebt geen bal afleiding door de soberheid en eentonigheid van zo'n ruimte.

Utred

Legacy Member
Mijn ma komt naar hier tijdens de kerstvakantie, wordt tof voor te leren.

Alteration

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Wie blijft er allemaal op kot tijdens blok?

Ik alleszins wel, thuis zitten drie middelbaar/lagere school kinderen met vakantie

Hangt af van het weer. Als het blijft regenen zoals gisteren en vandaag, dan blijf 'k thuis. Dan komen die lawaaierige rotjong tenminste niet op straat. En nee, ik heb er niks op tegen dat die op straat spelen whatsoever. Een kind moet een kind zijn en spelen/plezier maken hoort daar sowieso bij. Maar dat hyperkinetisch gebrul dat je twee straten verder nog perfect kunt volgen, daar had ik en anderen vroeger terecht ferme tikken voor gekregen. 'Ge woont hier niet alleen, een beetje rustiger mag ook', klonk het vroeger zo nu en dan, en dan waren we nog tientallen keren stiller dan die brulapen nu in 't straat.

Wordt het dus droog weer of sneeuwt het, dan ga ik op kot studeren of elders in een bibliotheek als er daar weer ADHD-kinderen rondhangen.

Lorvet

Legacy Member
Ook al had ik een kot, ik zou gewoon naar huis komen. Op de hond van de buren na is het hier ideaal. Kan een anderhalve maand lang de absolute tamzak uithangen met zoveel eten als ik maar wil :) Ik moet 3 keer naar beneden komen om te eten en that's it. Ok, pak 4 om mij weer te bevoorraden :p Alleen kunnen kleine broertjes die vakantie hebben nogal enerverend werken :sop:

Matt.

Legacy Member
Ook thuis hier: beter bed, betere douche, voetjes onder tafel schuiven als het etenstijd is, rustig gelegen, 's avonds niet alleen ... niets dan voordelen buiten het occasionele "lukt het?!"!

libaros

Legacy Member
Ik ga het weer thuis wagen==> voedsel en comfort geven de doorslag; vanaf dit jaar ben ik niet meer de enigste in huis met blok dat doet ook veel. Niks zo demotiverend als een jongere broer die vakantie heeft.

Duckwhisperer

Legacy Member
Op kot. Kan ik naar de fitness gaan om mij te ontspannen en luid dubstep spelen tijdens mijn pauzes.

Ironpole

Legacy Member
Theorie van vandaag is af maar moet nog oefeningen maken. :x
Maar heb die tijdens het jaar al deftig gemaakt dus misschien valt dat nogal mee. Max tot 1u door doen zulle!

Snowyflake

Legacy Member
Ook thuis maar had liever kot gehad waarop ik kon studeren. Erger mij veel te veel aan huisgenoten :s Die staan om 9u 's ochtends al lawaai te maken, ge moet met hun sameneten, 's nachts staat alarm aan kan ik niet naar beneden achter extra eten of drinken, etc ... Gelukkig zijn ze in de weekends naar zee :D Dan kan ik slapen wanneer ik wil, eten wanneer het mij past, geen lawaai, niet effkes moeten helpen met één of andere prul, etc ...

Alteration

Legacy Member
Snowyflake zei:
Ook thuis maar had liever kot gehad waarop ik kon studeren. Erger mij veel te veel aan huisgenoten :s Die staan om 9u 's ochtends al lawaai te maken, ge moet met hun sameneten, 's nachts staat alarm aan kan ik niet naar beneden achter extra eten of drinken, etc ... Gelukkig zijn ze in de weekends naar zee :D Dan kan ik slapen wanneer ik wil, eten wanneer het mij past, geen lawaai, niet effkes moeten helpen met één of andere prul, etc ...

Just curious, zijt gij even heet als uw profielafbeelding?

Orchidee

Legacy Member
Eerste week thuis, gemakkelijk voor eten en gene afwas moeten doen.. Tweede week op kot zodat mijn jongere zussen ook wat kunnen genieten van hun vakantie (en met een beetje geluk komt de verwennerij dan naar me toe:p)

edraket

Legacy Member
Tot nieuwjaar thuis, daarna bij de bomma. Dan moet ik mijn tijd niet verspillen met koken, dat is vrouwenwerk!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan