Snowyflake
Legacy Member
Alteration zei:Just curious, zijt gij even heet als uw profielafbeelding?
uiteraard maar ben wel nen gast

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alteration zei:Just curious, zijt gij even heet als uw profielafbeelding?


Nee, ik ga gewoon later slapen en sta later op... Het verschuift gewoon een paar uur, het is daarom niet zwaarder of ik doe daarom niet minder (alhoewel ik echt geen 10-11 uur per dag ga blokkenjoshetei zei:8u 'smorgens beginnen --> 6-7u 'savonds stoppen --> 6u tot 12u vrijen tijd -->win!profit!chill!
sommige mensen hebben inderdaad hun beste moment savonds om te studeren maar voor velen is de blok ook zwaarder dan nodig omdat ze te lang in hun bed blijven liggen.
), mijn ritme is gewoon anders. Er is niemand die zegt dat je 's ochtends moet beginnen en 's avonds moet stoppen, je kan ook gewoon 's middags of in de late namiddag beginnen en doorgaan tot 's avonds of 's nachts. Dan is het niet zwaarder, het is gewoon op een ander tijdstip. Ik zou het véél zwaarder hebben moest ik om 8 uur moeten beginnen en dan x uur moeten blokken zonder eerst eens op m'n gemak bezig te zijn (mijn pauzes zouden verschrikkelijk uitlopen).
Of om 16 uur posten ze dat ze een slechte dag hebben gehad en hun doelstellingen niet gehaald hebben, terwijl ik denk van "allez, je hebt nog heel de avond en nacht" 
glashelder zei:

Maar doordat ze met mij samen was kon ze nauwkeurig mijn bioritme zien en besefte ze dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is als haar maar dan alles 6u opgeschoven.Snowyflake zei:Jep weeral dikke ² hier
Vorig jaar in December in het begin van de blok verklaarde mijn vriendin mij zot en had ze altijd zo'n zot gedacht van mensen die 's nachts blokten. Iedereen ziet dat als zoveel zwaarder of weet ik veel watMaar doordat ze met mij samen was kon ze nauwkeurig mijn bioritme zien en besefte ze dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is als haar maar dan alles 6u opgeschoven.
Ja, zo precies alsof je doorblokt tot midden in de nacht van 's morgens vroeg. Benee, ik begin maar als veel mensen al klaar zijnSnowyflake zei:Jep weeral dikke ² hier
Vorig jaar in December in het begin van de blok verklaarde mijn vriendin mij zot en had ze altijd zo'n zot gedacht van mensen die 's nachts blokten. Iedereen ziet dat als zoveel zwaarder of weet ik veel watMaar doordat ze met mij samen was kon ze nauwkeurig mijn bioritme zien en besefte ze dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is als haar maar dan alles 6u opgeschoven.


Waar je normaal zou doorgaan tot 's nachts kan dat niet altijd, als je al vroeg op de ochtend een examen hebt. Maar dan begin ik wat vroeger. Oh, en examens om 9 uur zijn ook kut als je in dat ritme zit, aangezien ik dan om 6u30 op moet. Gelukkig heb ik er nu maar ééntje (helemaal aan 't eind), de rest is om 14u 
Dat gebeurt wel eens, het probleem is dat ik dan weer van voor af aan beginKitteh zei:Gebeurt dat ooit?![]()
Dan ga ik weer naar Facebook, dan weer 9gag, dan nog eens 9lives,... Tegen dat ik aan het eind van dat riedeltje zit, is er meestal op de eerste sites wel weer iets nieuws 


Alteration zei:En zo vredig stil dat het dan is :applause:
alé meestal studeer ik wel met muziek maar toch dan kan de muziek veel zachter staan omdat je geen lawaai moet wegfilteren
Of als de koptelefoon te warm word aan de oren, hem effe afzetten 
glashelder zei:Ja, zo precies alsof je doorblokt tot midden in de nacht van 's morgens vroeg. Benee, ik begin maar als veel mensen al klaar zijn
Mijn ma snapt dat ook niet. Die denkt dat ik veel minder slaap omdat ik zo laat ga slapen. Ze wéét ook wel dat ik later opsta, maar toch klopt dat volgens haar niet, en denkt ze dat het superongezond is en dat ik daar zwak en ziek van word of zo![]()

pietjepek zei:Maar o wee als je dan examen om 09.00 in de ochtend hebt.
Bioritme naar de kloten en als je zoals mij een slechte slaper bent, bye bye nachtrust en frisse geest.
Ninja edit: zoals je dus zelf zegt![]()
Op examendagen las ik dan uiteraard een middagdutje in om de verloren slaap in te halen
Ik probeer die nacht voor het examen wel altijd nog aan de gouden 3u slaap te geraken. Dus tegen 4-5u gaan slapen. Vroeger lukt meestal niet door bioritme. Dan heb ik op het examen meestal toch genoeg adrenaline op helder en fris te zijn voor 2-3 uurkes en krijg pas mijnen klop eenmaal thuis
Maja zoals ik al zei dan is het siesta 