Snowyflake
Legacy Member
coldplayke zei:Het is dat of in het park in de kou op een bankje leren voor mij.
en thuis of op kot?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coldplayke zei:Het is dat of in het park in de kou op een bankje leren voor mij.

_ns_ zei:Dag is nog ni voorbij e man![]()
Snowyflake zei:en thuis of op kot?
coldplayke zei:Ik heb geen kot, en thuis is zo'n 50 minuten van Leuven :/

Th1x4nG zei:Ik ga in Alma 2 zitten helemaal bovenaan. Doorgaans erg rustig, neem just in case ne koptelefoon mee.![]()
Wtf rare mannenTheRedDevils zei:
