Mr. Humphries
Legacy Member
dresse zei:heb er veel goede dingen over gelezen...
Wel weer een dure hobby bij.. waarom kan ik ni gewoon een wandelaar zijn ofzoVeel goedkoper.
konijnenberg is wel leuke winkel. Lens is al verstuurd en via sms houden ze mij op de hoogte van waar hij zich bevindt enzo... is wel geruststellend...
De pond is trouwens terug gezakt! 1.108
en de lens is 5 euro goedkoper geworden vandaag
.