Pixations
Legacy Member
Joeri G. zei:Bwa, pas op, ik ken wel enkele voorbeeldjes van zoomlenzen die een of meerdere primes kletsen geven in hun bereik.
Heerlijk verwoord!

Ik heb het altijd zo begrepen maar geloof graag dat er uitzonderingen zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joeri G. zei:Bwa, pas op, ik ken wel enkele voorbeeldjes van zoomlenzen die een of meerdere primes kletsen geven in hun bereik.

ik ben van de westvlaanders, hoor al gans mijn leven kodak, dus het is mijn schuld nietJoeri G. zei:Think again... zijn verschillende non-L lenzen die heerlijk presteren op FF.
Overigens zou men van het gebruik van de term "Kodak" in plaats van "camera" strafbaar moeten maken...
Bwa, pas op, ik ken wel enkele voorbeeldjes van zoomlenzen die een of meerdere primes kletsen geven in hun bereik. Al klopt het in de meeste gevallen wel wat je zegt.
Van in het begin duur materiaal kopen kan op termijn goedkoper worden, maar wees er dan wel zeker van dat fotografie niet gewoon een bevlieging is die je binnen 2 maand weer vergeten bent.

brechen zei:ik ben van de westvlaanders, hoor al gans mijn leven kodak, dus het is mijn schuld niet![]()


Pixations zei:Heerlijk verwoord!
Ik heb het altijd zo begrepen maar geloof graag dat er uitzonderingen zijn.
:naughty:ik ben van de westvlaanders, hoor al gans mijn leven kodak, dus het is mijn schuld niet


Starten we samen een politieke partij op?PS: blijkbaar ben ik dus niet alleen die zo denkt over Kodak als algemene term voor camera's. Ik ben al jaren actie aan het voeren om deze naam als algemene term af te schaffen!
Joeri G. zei:Starten we samen een politieke partij op?
FreakyLeash zei:Dan kun je niet inzoomen of uitzoomen ...
Dus wat kan je dan wel met die lens![]()


Joeri G. zei:Uhu, meestal is het zoals je zegt hoor, maar bv de canon 17-55 2.8 presteert echt wel een pak beter als hun breedhoekprimes. Met uitzondering van de 2 L's in dat bereik misschien.
:naughty:
Dit is ne kodak:
![]()
