Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jooooooo dag wouterwouter_dc zei:Open uw images folder va uw gsm eens
m-be zei:http://www.m-be.be/foto2008a.jpg
Voor mij persoonlijk DE foto van 2008, om 3 uur 's nachts, alleen wij 2, midden in de City of Arts and Sciences in Valencia. Onbeschrijfelijke sfeer die daar dan hangt.


DieselPower zei:Is da zo moeilijk om images niet te quoten?
Jack Malibu zei:eig wel, want dan moet ik da nog eens deleten.
en daarbij, ik zie toch enkel links naar images, dus ik heb daar geen last van.