Archief - Wat was je beste foto in 2008?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AnewSpider

Legacy Member
Nie echt gezocht, maar deze schoot mij toch binnen..


2961554164_fbb79f78a2.jpg



@ Pixations, hihi nog vlug ne paar namen erbij gesmeten in uw lijstje, jamaja khebbet wle gezien!:p

Pixations

Legacy Member
Weer een goeie aanvulling in deze thread!

AnewSpider zei:
@ Pixations, hihi nog vlug ne paar namen erbij gesmeten in uw lijstje, jamaja khebbet wle gezien!

*shit* :hug:

ravenslayer

Legacy Member
ik trek sowieso al ni veel foto's maar moest dit jaar een foto storyboard maken en hier is een opeenvolging van 2 beelden die ik zelf wel leuk vond

thegooddeedzg9.jpg

Matt.

Legacy Member
@AnewSpider: nice ze!
@ravenslayer: ook wel leuk. :)

Pixations zei:
Daar ben ik ook tevreden van maar die is nog te recent.

En waar is uwe foto van het jaar? Die van AnewSpider, DieselPower, dresse, Floyd, GeeKer, Gromme, Joeri, Mista Molla, Mr. Humphries, Mr.Pee, passero, SyRuS.be, ThierryM, Wouter, Xo0 en al wie dat ik nog vergeet wil ik hier ook nog graag zien! :woohoo:

Ik bedoelde, Emma had een foto gepost ma die's weg blijkbaar? Of ik zie alleszins geen.

Jouw foto van 't jaar is prachtig imo. :p

Mijn foto van 't jaar... Niet echt ene waar ik content van ben denk ik. 'k Zal nog eens kijken in een voldoende lange pauze tussen het blokken door. :p

Hornymoose zei:

Nice! Wat is het? :p

TiB0

Legacy Member
IMAGE0003-4-2.jpg


Scan van de negatief van een analoge foto, kwam eruit als een fresco'tje. Niet nabewerkt behalve crop.

SweetEmmaRose

Legacy Member
matthi_182 zei:
:D Waar is emma's foto naartoe? :p
kweni :(
matthi_182 zei:
Ik bedoelde, Emma had een foto gepost ma die's weg blijkbaar? Of ik zie alleszins geen.
Nee die is er nog ma tis een klein stom blokske geworde, kebbem nog extra gelinkd maar die wil ni oranje worden :cry:
Pixations zei:
Thanks! :love:

En die foto van Emma kan ik zonder problemen zien.

Gij als enige dan :p

Matt.

Legacy Member
@Tibo, jah, 'k vond da ook wel ne coole foto! (Mooi en leuk effect!)
@Pixations: yw, 'k ben een echte fan ze. :p

*zoekt klein dom blokje*

Edit: Emma, uw link werkt nie, maar 'k heb uw post gequote en dan de link tussen img tags gecopypaste, dan werkte 't wel...
http://lh3.ggpht.com/_La5wyAUnlZ0/STmtXDh1V9I/AAAAAAAADRk/ETI01xgtjNU/2008_12_04_IMG_1115.JPG
Deze link dus. Eenmaal gedownload zie 'k hem ook gewoon in uw post staan...
Leuke foto trouwens. Lekker abstract! :p

*Springkonijn*

Legacy Member
0ee1274a42775d46.jpg



Ook niet echt gezocht, maar deze is wel één van de beste van het afgelopen jaar van mezelf.

Pixations

Legacy Member
matthi_182 zei:
Leuke foto trouwens. Lekker abstract!

En als ge er wat langer naar kijkt begint alles te bewegen :woohoo:

Springkonijn: prachtige kleuren! Waar is die getrokken?

Mista Molla

Legacy Member
ik vermoed in antwerpen, naast de De Koninck brouwerij, op die torens van electrabel, ik dacht dat die dat hadden, but then again, I could be wrong :)

Hornymoose

Legacy Member
matthi_182 zei:
@AnewSpider: nice ze!
@ravenslayer: ook wel leuk. :)



Ik bedoelde, Emma had een foto gepost ma die's weg blijkbaar? Of ik zie alleszins geen.

Jouw foto van 't jaar is prachtig imo. :p

Mijn foto van 't jaar... Niet echt ene waar ik content van ben denk ik. 'k Zal nog eens kijken in een voldoende lange pauze tussen het blokken door. :p



Nice! Wat is het? :p

Water in de pompbak.

Floyd

Legacy Member
Mista Molla zei:
ik vermoed in antwerpen, naast de De Koninck brouwerij, op die torens van electrabel, ik dacht dat die dat hadden, but then again, I could be wrong :)
Nee, da's in Brussel, aan de Nieuwstraat (al kan ik mij ook vergissen natuurlijk).

Pixations: tuurlijk serieus. 't Had misschien wel beter geweest als het met een goeie camera getrokken was maar beeldkwaliteit is ook niet alles. Qua kleuren, compositie en ook onderwerp vind ik die foto zalig.

Pixations

Legacy Member
Hornymoose zei:
Water in de pompbak.

Echt knap gedaan! Ik doe het u in ieder geval niet na :)

tomhuveners: de tweede vind ik de beste. Leuk met dat ritme en mooie DOF!

Floyd: cava, gewoon u eigen ding doen.

Gromme: da's één van de beste die ik van u al gezien heb. Compositie zit goed, de ogen zijn scherp en ge hebt mooi, beeldvullend gewerkt :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan