Archief - Wat was je beste foto in 2008?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pixations

Legacy Member
Ik ga voor deze:

DSC_0663.jpg

Typhon`

Legacy Member
deze denk ik, enfin, tis de eerste die in mij op kwam toen ik de topictitel las zonder door m'n archief te gaan.

20080922192531_c3.jpg

.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Deze toch wel voor mij (kweet ni waarom deze foto constant weggaat :( Hier de link nog es voor de zekerheid)


2008_12_04_IMG_1115.JPG

Pixations

Legacy Member
Heel knap Typhon! Mooi hoe ge de sfeer hebt vastgelegd. En uw foto is evil Emma... maar wel speciaal :crazy:

Leuk dat we hier allemaal verschillende stijlen gaan krijgen :woohoo:

Pixations

Legacy Member
Brick Top zei:
Spijtig dat de dame in kwestie geen iets grotere boezem heeft. Niet dat dat voor mij hoeft maar vanuit dit standpunt bekeken zou dat de foto toch iets extra geven (lees: nog sensueler maken dan dat ie nu al is).

Je hebt volledig gelijk maar dat model is nog jong.

Btw: het is beter geen foto's mee op te nemen in een quote. Kwestie van het wat overzichtelijk te houden :)

Hornymoose

Legacy Member
deze, getrokken nadat ik mijn Canon 350D één dag bezat:

picture.php

Pixations

Legacy Member
@ Hornymoose: wow, die is 'cool' (en haarscherp) :cool:

LunchBox zei:
neemt er dan in 2014 nog maar'ns ene.. dan is iedereen tevreden.

Copy that! Ik weet niet of gij hier dan nog zit maar ik ga dat 100% zeker doen.

matthi_182 zei:
Waar is emma's foto naartoe?

Daar ben ik ook tevreden van maar die is nog te recent.

En waar is uwe foto van het jaar? Die van AnewSpider, DieselPower, dresse, Floyd, GeeKer, Gromme, Joeri, Mista Molla, Mr. Humphries, Mr.Pee, passero, SyRuS.be, ThierryM, Wouter, Xo0 en al wie dat ik nog vergeet wil ik hier ook nog graag zien! :woohoo:

Mista Molla

Legacy Member
Bij mij zou het mijn drieluik zijn (ik weet het, 3 foto's, maar het is het totaalbeeld dat telt :p)

drieluik.jpg


edit: wat geresized :p

Mista Molla

Legacy Member
hehe, bedankt, heb hem net laten afprinten bij grobet en kwam er super uit!

Ik weet trouwens niet of het de bedoeling is, maar je laatste 2 modellen op pixations.be werken niet...wel spijtig, ziet er mooi werk uit;)

Floyd

Legacy Member
Ik kan ook moeilijk kiezen... Maar 'k zal uiteindelijk maar voor deze gaan. Is met mijn gsm getrokken (dan zit ge daar met een Pentax van een paar honderd euro...) maar ik vind 'm de max:

afb008xv4.jpg

Pixations

Legacy Member
Mista Molla zei:
Ik weet trouwens niet of het de bedoeling is, maar je laatste 2 modellen op pixations.be werken niet...wel spijtig, ziet er mooi werk uit

Da's de bedoeling want die reeksen zijn nog ni af. K wou die meisjes gewoon al een klein kerstcadeau doen :)

Pixations

Legacy Member
@ Floyd: serieus? Die foto zal wel een speciale betekenis voor u hebben, maar k heb toch mooiere foto's van u gezien in uw fotofolio.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan