Archief - Wat was je beste foto in 2008?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt.

Legacy Member
Allé, thanks. :p

SweetEmmaRose zei:
Zouden we er geen wedstrijd van kunnen maken? Poll op algemeen zetten en iemand uitroepen tot fotograaf van het jaar :D

Met al die deelnemers, 'k denk nie da ge zo ne grote poll kunt maken. :p + der zullen hier nog wel verdoken talenten zitten die nie op GAD zitten en dan ook willen meedoen enzo. :p

vincentvc

Legacy Member
+ een stijl-clash. bijvoorbeeld: floyd tov wouter is een hemelsbreed verschil. zou belachelijk zijn om te doen. :)

Matt.

Legacy Member
@InsCevo: dromerig, maar voor de rest vind ik er niet zo heel erg veel aan.
@zwerver: mooi! :) Leuk met die zonnestralen die door de wolken vallen. :) Wel jammer dat de voorgrond zo donker is. Is ie in kleur nie mooier?

zwerver

Legacy Member
matthi_182 zei:
@zwerver: mooi! :) Leuk met die zonnestralen die door de wolken vallen. :) Wel jammer dat de voorgrond zo donker is. Is ie in kleur nie mooier?
in kleur hebben de wolken nauwelijks vorm + wat noise in de donkere stukken => zw-w
mss is de voorgrond idd wat donker; ik probeer nabewerking te beperken tot algemene aanpassingen en het verschil tussen lucht en voorgrond was net iets te groot...

Pixations

Legacy Member
@ zwerver: nice!

Mr.Pee zei:
Deze is nog vers maar ik vind hem precies toch wel leuk

Het is een echte Mr. Pee foto geworden :woohoo:

SweetEmmaRose zei:
Zouden we er geen wedstrijd van kunnen maken? Poll op algemeen zetten en iemand uitroepen tot fotograaf van het jaar

Klinkt allemaal heel leuk maar we zitten met die verschillende genres eh...

Komt uwe foto eigenlijk zo uit de camera? Ik zou echt ni weten wat het is :)

Joeri

Legacy Member
Vind het moeilijk om zelf keuzes te maken, heb me dus enkel gebaseerd op comments van enkele diverse fora, en alles bij elkaar is deze zowat het meest positieve onthaald. De eerste van de 3 high-keys die ik recent in de foto's-topic postte is een close-second.
492c9bc69f852.jpg

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt Joeri. Hoewel de kleurenversie mij toen ook smaakte.

mightyflup

Legacy Member
Beter laat dan nooit :

Soothing_water_by_mightyflup.jpg


Ik ben voor de rust gegaan, kon eig. niet echt kiezen.

Johnny Sniper

Legacy Member
Ben nog maar een maandje bezig, maar op deze heb ik toch al de beste reacties gehad:
3161461342_61f8c1c2e3.jpg

virox

Legacy Member
Vorig jaar niet zoveel foto's getrokken.
Persoonlijk vond ik deze één van m'n betere.

Lasithi_by_Virox.jpg

Gromme

Legacy Member
Johnny Sniper zei:
Ben nog maar een maandje bezig, maar op deze heb ik toch al de beste reacties gehad:

Wel leuk, ligt ze op een glazen tafel ofzo dan?
Misschien linksboven die witte puntjes wegwerken.

Johnny Sniper

Legacy Member
Gromme zei:
Wel leuk, ligt ze op een glazen tafel ofzo dan?
Misschien linksboven die witte puntjes wegwerken.
Witte puntjes zijn eindelijk weggewerkt (luiheid eh :crazy:)

En hij lag gewoon op mijn bed met een bordeaux deken, en bij het omzetten naar zwart-wit heb ik het rood zodanig verminderd dat het deken niemeer zichtbaar was :)

Mr.Pee

Legacy Member
Da zijn daar wel gangsters precies, met de smirnoff en de zonnebril en het uno-kaartspel :D

Mr. Humphries

Legacy Member
bluf bij uno :D. Leuke foto's, technisch trekken ze op niet veel, maar ze zijn wel leuk bedacht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan