Matt.
Legacy Member
Allé, thanks. 
Met al die deelnemers, 'k denk nie da ge zo ne grote poll kunt maken.
+ der zullen hier nog wel verdoken talenten zitten die nie op GAD zitten en dan ook willen meedoen enzo. 

SweetEmmaRose zei:Zouden we er geen wedstrijd van kunnen maken? Poll op algemeen zetten en iemand uitroepen tot fotograaf van het jaar![]()
Met al die deelnemers, 'k denk nie da ge zo ne grote poll kunt maken.
+ der zullen hier nog wel verdoken talenten zitten die nie op GAD zitten en dan ook willen meedoen enzo. 



)