Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stabby zei:Bedankt voor het aanbod, maar ik kan het nog niet betalen. Eind maart is mijn verjaardag en pas dan heb ik genoeg geld.
.Unlimited4s zei:Meeste instap-dSLR's kunnen trouwens foto's trekken op ongeveer A3-formaat, dus dat is niet echt een groot probleem meer.
D'Sek- zei:Grootste misverstand in fotografie ooit. Je kan met een 12 MPixel dSLR ook foto's nemen die een resolutie hebben van minder dan 3 megapixel, als je "verkeerd" fotografeert. Maar op een zestal megapixel heb je al een acceptabele foto op A3 hoor.
De grootste reden waarom je best een spiegelreflex koopt is omdat je op een compact doorgaans nog minder kans hebt op een foto van goede resolutie, zelf al heb je een 14 MPixel compact. Doorgaans kan een Canon G10 in de praktijk NOOIT zijn beloofde resolutie van 14 MPixels halen.
Joeri G. zei:Volgens mij gaat het over lensresolutie t.o.v. sensorresolutie
Xo0 zei:Als ge dan toch ne D40 (of 60) gaat kopen, hou er dan rekening mee dat als je ooit een ander lens wilt voor dat toestel dat u dat veel geld gaat kosten.. De body heeft immers geen auto focus motor in zijn body steken..
Een tweedehands Canon EOS 350 bv, ga je ook in die prijsklasse van 200/300 euro vinden. Dit toestel is _echt_ beter dan een D40, en die heeft wel zo'n AF motor.
Als je echt Nikon wilt, zou ik toch eens kijken voor een 2de hands D80..
Stabby zei:Weet iemand een goed, eenvoudig boek om de basis te leren? Ik zou namelijk graag al iets verder kunnen gaan dan de gewone toeristische snapshots.

Tja, als ge op minder dan 300dpi foto's print kunt ge idd met 6mp op A3 printen. Is wel duidelijk merkbaar in de kwaliteit. (kwaliteit van de sensor/lens buiten beschouwing gelaten)D'Sek- zei:Grootste misverstand in fotografie ooit. Je kan met een 12 MPixel dSLR ook foto's nemen die een resolutie hebben van minder dan 3 megapixel, als je "verkeerd" fotografeert. Maar op een zestal megapixel heb je al een acceptabele foto op A3 hoor.
De grootste reden waarom je best een spiegelreflex koopt is omdat je op een compact doorgaans nog minder kans hebt op een foto van goede resolutie, zelf al heb je een 14 MPixel compact. Doorgaans kan een Canon G10 in de praktijk NOOIT zijn beloofde resolutie van 14 MPixels halen.
Stabby zei:Binnen een 2-tal maanden is het zover, dan koop ik mijn eerste camera. Ondertussen ga ik al wat oefenen met de Canon Powershot van mijn pa. Weet iemand een goed, eenvoudig boek om de basis te leren? Ik zou namelijk graag al iets verder kunnen gaan dan de gewone toeristische snapshots.
Ik heb ook al eens rondgekeken voor een 2dehands EOS 350D, maar daar wordt telkens 400-500 voor gevraagd. Is die 200/300 dan de prijs voor alleen de body?

dresse zei:gij met uw boeken![]()
Ik weet het, maar het helpt me wel vooruit. Ik zoek gewoon iets voor de absolute basis. Bv de indeling van een landschap in 9 vierkanten, en de bovenste 6 zijn de lucht, dat principe heeft me al wat vooruitgeholpen en daar probeer ik telkens op de letten. Dat is zoiets dat je als beginner helemaal verkeerd zou doen. Zulke tips kan ik goed gebruiken 
