Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stabby zei:Waarom zou een beginner in godsnaam zijn foto's al willen printen? Gaat erom dat je eerst goeie foto's leert trekken en het vak verkent om te weten te komen of fotografie je ligt of niet.


DieselPower zei:Als ge mij negeert dan kunt ge nu al mijn kloten kussen en ga ik deze thread verzieken.![]()
Chill out!

Stabby zei:edit: maak daar maar €350 van, maakt blijkbaar al een groot verschil. Nikon D40 ziet er erg goed uit, maar ik heb de fout gemaakt eerst naar foto's van de D60 te kijken![]()
DieselPower zei:Niks hoor, matthi_182, ik hoop dat het hier niet uitdraait in Gromme's oude stijl om de posts van mensen die de moeite nemen om iets te posten gewoon naast zich neer te leggen. En hij komt bovendien nu af met dat is al betere argumentatie...
Als uw budget beperkt is, richt u dan tot de tweedehandsmarkt zoals brechen aanhaalt. Zeker niets om u over te schamen en op Belgium Digital bv een ruim aanbod van materiaal.
Maar ik zou sowieso niet investeren in een compactje, als ge uiteindelijk overschakelt naar een dslr dan had ge van dat geld mss liever nog een lensje gekocht gelijk die 50mm. Iemand in uw omgeving heeft wss wel een dslr die ge even kunt testen of desnoods zelfs gewoon in de winkel.
In feite moogt ge niet vergeten dat ge er nog niet zijt met enkel een body en een kitlens te kopen. Ge hebt nog geheugenkaartjes nodig, ne zak en een statief gaat ge na een tijd ook nodig vinden. En uiteraard betere en andere lenzen. Ge stapt best wel in een dure hobby.
edit: ja Yannick ja en komt liever nogis op irc.![]()
Stabby zei:Thanks. Het gaat de Nikon D40 worden denk ik. Ik heb ook al een 8GB SD-kaart die ik daarvoor kan gebruiken.
Ik heb al wat rondgekeken op 2dehands sites en er wordt gemiddeld nog €300 gevraagd voor hetzelfde wat je in de winkel voor €350 hebt. Is dat normaal of doe ik iets verkeerds?
Hoe beoefent trouwens iedereen zijn hobby? Gewoon op stap gaan met de camera? Of veel op voorhand plannen?

. Ma ik ken er ook niks van, gebruikte vrijwel altijd de automatische stand, dusja... Heb wel ne boekje over fotografie van national geographic, ma dan nog..