Archief - SEARCH: Programma om posters af te drukken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*Springkonijn*

Legacy Member
Ok, bedankt, dat had ik dus verwacht.
Maar volgens de beschrijving is het een vector wallpaper. Zou het dan eventueel lukken? De afbeelding (misschien kennen jullie ze wel) staat trouwenshier
Kan er iemand voor zorgen dat dit mogelijk is of het mij uitleggen? Of heb ik de .ai file nodig? :s
Tenzij dit natuurlijk al volstaat voor een redelijk resultaat... ;)

Alvast bedankt!

zipke

Legacy Member
Zeg euhm Dresse, hoe kom jij aan zo een gigantische foto? Zoals die foto van dat meisje haar hoofd alleen? Geen kwaliteitsverlies? Gewoon met image size in photoshop? En hoe slice je in godsnaam alles naar A4?:)

dresse

Legacy Member
http://www.skins.be

Staan vrij veel zeer hoge resolutie foto's op, en heb die daar van gehaald :)
Da gezicht alleen is met rasterbator gedaan, dus das wel qualiteitsverlies, zijn allemaal bollekes :)
Die andere was ne foto van een 3000px ofzo, geresized naar ne de juiste postergrootte en op 300dpi gezet, gesliced met de slice tool (fixed op a4 zetten en gewoon klikken) en dan elke slice appart weggesaved... Vrij snel gebeurt... Dacht het automatisch te laten doen met imageready, ma die kon da bestand ni aan :) twas vrij groot...

zipke

Legacy Member
Ee fuck das allemaal kei chic. Kga die site ook eens doorzoeken, nu hoop ik wel dat er niet enkel vrouwen opstaan want euh dat is het laatste waar ik mee wil wakker worden...

Edit: al bedankt voor u slice uitlet dresse maar euhm als ik eens tijd heb denk ik dat ik wel nog wat meer uitleg zal nodig hebben ofzo:p

Edit2: en owkeey zucht die site is niks voor mij :(

Iemand misschien goede hoge resolutie sites ZONDER vrouwen?:p (palmbomen, stranden, skylines...)

dresse

Legacy Member
mooi resultaat krewten, khad da beter ook op fotopapier ofzo gedaan... door mijn douch op men kamer begint men papier een beetje te krommen precies :s

en zipke, probeer deze is: http://www.sxc.hu/

Flipkikker

Legacy Member
zipke zei:
Ee fuck das allemaal kei chic. Kga die site ook eens doorzoeken, nu hoop ik wel dat er niet enkel vrouwen opstaan want euh dat is het laatste waar ik mee wil wakker worden...

Edit: al bedankt voor u slice uitlet dresse maar euhm als ik eens tijd heb denk ik dat ik wel nog wat meer uitleg zal nodig hebben ofzo:p

Edit2: en owkeey zucht die site is niks voor mij :(

Iemand misschien goede hoge resolutie sites ZONDER vrouwen?:p (palmbomen, stranden, skylines...)

stel dage nog uw goesting nie vindt kunt ge altijd pmke sturen

ik heb massa's reisfoto's thuis met landschappen (woestijnen, regenwouden, watervallen, besneeuwde bergtoppen)
(zonder personen op meestal)
en ik ben ook wa bezig met een collectie stockphoto's aan te leggen die ik kan gebruiken in men werkjes -> ook allemaal high res :)

maar op http://www.sxc.hu vindt ge heeeel veel al :)

Krewten®

Legacy Member
Kheb die pagina's niet zelf geprint , omdat het een raar grijs tintje is kwam het er uit als groen/blauw :)

Heb ze dan maar bij extrafilm laten printen , was nie goekoop maar men copycenter hier in de buurt vroeg er nog meer voor en was niet op fotopapier.

Flipkikker

Legacy Member
*SHOT*
ik haal teveel threads op :sad:

Deze thread heb ik nog even naar boven gehaald voor een check ivm de foto die ik op men muur zou willen hangen ;)

Het zou een afbeelding worden van 2.10m op 1.5m, opgebouwd uit 50 kleurenprints op A4 :)

Ik heb een fotoselectie gemaakt van stockphoto's die ik de laatste tijd gebruikt heb en die ik wel op mijn muur zou willen, en daarmee een soort collage gemaakt met wat nabewerking (kleuren)


klikken = vergroten

Mss tips of kritiek ivm de afbeelding? (ik ben er sowieso al redelijk tevreden van, maar mss zitten er elementen tussen die ik beter aanpas, of mss hebben jullie suggesties om de gekleurde foto's te veranderen met licht-donker contrast bvb...)

Grtz Flipkikker

joyraider

Legacy Member
Flipkikker zei:
*SHOT*
ik haal teveel threads op :sad:

Deze thread heb ik nog even naar boven gehaald voor een check ivm de foto die ik op men muur zou willen hangen ;)

Het zou een afbeelding worden van 2.10m op 1.5m, opgebouwd uit 50 kleurenprints op A4 :)

Ik heb een fotoselectie gemaakt van stockphoto's die ik de laatste tijd gebruikt heb en die ik wel op mijn muur zou willen, en daarmee een soort collage gemaakt met wat nabewerking (kleuren)


klikken = vergroten

Mss tips of kritiek ivm de afbeelding? (ik ben er sowieso al redelijk tevreden van, maar mss zitten er elementen tussen die ik beter aanpas, of mss hebben jullie suggesties om de gekleurde foto's te veranderen met licht-donker contrast bvb...)

Grtz Flipkikker

*picture saved*
*rasterbator*
*hangt aan muur*

thanks! :niceone:

:p

nee man, ziet er wel zeer proper uit, nice one :)

Lonewolf_69

Legacy Member
http://users.pandora.be/survival/SP_A0926.jpg

deze 'posters' heb ik al een tijdje hangen in mijn kamer. Beiden gemaakt met Rasterbator.

Links: Frank, mijn favoriete personage uit mijn favoriete film (Donnie Darko) :p
Die is afgeprint op fotopapier. Op de foto ontbreekt wel nog een rij (helemaal links)
rechts: Suzuki GSX-R 750
afgeprint op gewoon papier

Het gewoon papier krult bij mij wel meer aan de randen, mss is diet gewoon omwille van de bevestigingsmethode.

Flipkikker

Legacy Member
Ty :)

Mijn bladen zullen wel niet door rasterbator bewerkt worden, ik zal ze als normale kleurprints afdrukken :]

Iemand men origineel photoshop document? tis maar een kleine gig groot :x

m-be

Legacy Member
Flipkikker zei:
Iemand men origineel photoshop document? tis maar een kleine gig groot :x

Misschien als flattened en (quasi) lossless compressed jpeg? Kan dan qua bestandsgrootte nog handelbaar worden :p

Flipkikker

Legacy Member
M-BE zei:
Misschien als flattened en (quasi) lossless compressed jpeg? Kan dan qua bestandsgrootte nog handelbaar worden :p

hehe, zou nog gaan
maar tprobleem is datk er nu gewoon een witte kader op gezet heb
ik moet ze nog allemaal mooi slicen naar goede A4's met een vaste rand...

als ik dat gedaan heb wel ik die wel online zetten voor geïnteresseerden ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan