ShadesOfJae
Legacy Member
wouter_dc zei:Rasterbator inderdaad
Zet je afbeelding wel om in "dots" moest je het niet weten. Check de gallery voor resultaten.
Hoe doe je dit?
En is 1024*700 genoeg om te spreiden op 7*7 A4 bladzijden (punt grote 3mm)?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wouter_dc zei:Rasterbator inderdaad
Zet je afbeelding wel om in "dots" moest je het niet weten. Check de gallery voor resultaten.
LugeR zei:Hoe doe je dit?

VinceFeet zei:Als je bedoelt, hoe zet je je image om in dots, kan ik je vertellen dat dat programma dat voor jou doet.![]()


dresse zei:ik heb ene poster gemaakt met rasterbator en ben er wel vrij content van:
http://users.pandora.be/Dresse/print/Foto 49.jpg
tips voor u:
- doe het niet met u inkjetprinterke want het gaat u veel duurder uitkomen dan wanneer ge het door een copycenter laat afdrukken, en kwaliteit van copycenter is ook stukken beter en het staat tenminste allemaal mooi gecentreerd (ik was eerst begonnen met men inktjet printerke, en na 8 pagina's was de inkt al zo goed als op. en twas een gloednieuwe, nog nooit gebruikte cassette, dan laten afdrukken in copycenter en kostte maar 3€)
- als ge een kleine kamer hebt, maak de poster dan niet te groot want eigenlijk komt die ni echt tot zen recht als ge daar kort bij staat. ge moet al ver af gaan staan wilt ge ni meer allemaal bollekes zien... (als ge hoge resolutie hebt ist misschien beter om voor een ander programma te kiezen, die u foto gewoon groter maakt met nen blur op ofzo want ge verliest toch echt wel veel detail met die bollekes zuh...)
in elk geval de dot grootte zo klein mogelijk nemen!!
). Is dit normaal en gaan die 'zwarte vlekken' volledig weg zijn wanneer ik begin te printen?VinceFeet zei:Ik ben zelf een groot fan van de film dus ik heb hem zelf ook op dvd. Een gewone versie en een gesigneerde special edition. Maar toch nen dikke merci voor 't voorstel!
Maar je hebt me wel op een goed idee gebracht, zelf screenshots nemen. Ik zit nu met een resolutie van 1280x933 maar ga ik er met een programma in slagen screenshots te nemen in hogere resolutie. En het belangrijkste, gaat dat het eindresultaat bevorderen?
Inderdaad, als ik kon zou ik zo'n poster kopen maar zoiets bestaat simpelweg niet, zelf maken is de enige oplossing. Daarnaast heb ik het voordeel dat ik gratis ga kunnen printen (papier + inkt) dus alleen mijn werkuren gaan betaald moeten worden.
En zou je wat meer informatie kunnen geven omtrent die 'speciale kartonnen'?
. Kheb een ferme foto gevonden van stagedivers
. Ik heb btw een mooie ruimte en de poster zou toch wel een 1.5 op 2m groot mogen zijn (minstens
).Xavez zei:Ma fuck dit is vet.

)zeker dat het maar 3€kost? of zal dat met kleuren veel meer zijn?dresse zei:tips voor u:
- doe het niet met u inkjetprinterke want het gaat u veel duurder uitkomen dan wanneer ge het door een copycenter laat afdrukken, en kwaliteit van copycenter is ook stukken beter en het staat tenminste allemaal mooi gecentreerd (ik was eerst begonnen met men inktjet printerke, en na 8 pagina's was de inkt al zo goed als op. en twas een gloednieuwe, nog nooit gebruikte cassette, dan laten afdrukken in copycenter en kostte maar 3€![]()

FEW zei:deze topic heeft me aan het denken gezet. mijn kamer is gatlelijk (lelijke en dwaze posters) en al jaren hetzelfde dus ik ga dit nu ook is doen. ik heb een kast die mijn hele muur inneemt (5 schuifdeuren van 90cm naast elkaar). nu ga ik dan 2 afdbeeldingen laten afdrukken voor deur 2 en 4.
dit is wat ik heb:
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/bugwing.pdf
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/beginning_of_the_end_2.pdf
zeker dat het maar 3€kost? of zal dat met kleuren veel meer zijn?![]()

vorige post geeditwouter_dc zei:Oe! Mooie foto die "beginning of the end"! Source?![]()

links op "pagina's/pages" klikken. dan ziet ge ze allemaal onder elkaar. dan kunt ge die kolom ook nog breder/smaller maken om het te laten knoppen. en met de rechter muisknop kunt ge die thumbs dan ook nog groter/kleiner maken om het duidelijker te maken ofzoGenesisX zei:Hoe kunt ge die pdfs in posterformaat bekijken, zo allemaal apart is een beetje raar ze![]()

dresse zei:ik heb ene poster gemaakt met rasterbator en ben er wel vrij content van:
http://users.pandora.be/Dresse/print/Foto 49.jpg
tips voor u:
- doe het niet met u inkjetprinterke want het gaat u veel duurder uitkomen dan wanneer ge het door een copycenter laat afdrukken, en kwaliteit van copycenter is ook stukken beter en het staat tenminste allemaal mooi gecentreerd (ik was eerst begonnen met men inktjet printerke, en na 8 pagina's was de inkt al zo goed als op. en twas een gloednieuwe, nog nooit gebruikte cassette, dan laten afdrukken in copycenter en kostte maar 3€
- als ge een kleine kamer hebt, maak de poster dan niet te groot want eigenlijk komt die ni echt tot zen recht als ge daar kort bij staat. ge moet al ver af gaan staan wilt ge ni meer allemaal bollekes zien... (als ge hoge resolutie hebt ist misschien beter om voor een ander programma te kiezen, die u foto gewoon groter maakt met nen blur op ofzo want ge verliest toch echt wel veel detail met die bollekes zuh...)
in elk geval de dot grootte zo klein mogelijk nemen!!

dresse zei:ik heb ene poster gemaakt met rasterbator en ben er wel vrij content van:
http://users.pandora.be/Dresse/print/Foto 49.jpg
tips voor u:
- doe het niet met u inkjetprinterke want het gaat u veel duurder uitkomen dan wanneer ge het door een copycenter laat afdrukken, en kwaliteit van copycenter is ook stukken beter en het staat tenminste allemaal mooi gecentreerd (ik was eerst begonnen met men inktjet printerke, en na 8 pagina's was de inkt al zo goed als op. en twas een gloednieuwe, nog nooit gebruikte cassette, dan laten afdrukken in copycenter en kostte maar 3€)
- als ge een kleine kamer hebt, maak de poster dan niet te groot want eigenlijk komt die ni echt tot zen recht als ge daar kort bij staat. ge moet al ver af gaan staan wilt ge ni meer allemaal bollekes zien... (als ge hoge resolutie hebt ist misschien beter om voor een ander programma te kiezen, die u foto gewoon groter maakt met nen blur op ofzo want ge verliest toch echt wel veel detail met die bollekes zuh...)
in elk geval de dot grootte zo klein mogelijk nemen!!
dresse zei:zwart wit, en kleinst mogelijke mm...
ma op foto ziet da er beter uit als int echt vindk ze, op foto is da echt grijs, int echt blijven da bollekes, of ge moet al aan den andere kant van men kot gaan staan... (5m ongeveer)