orez zei:
omdat die witte randen nu eenmaal de charme zijn van rasterbator... het mozaïk gevoel, ik vind het persoonlijk meer "stylish" met de witte randen als zonder
ik heb nu al 3 jaar oo ne rasterbator aan mijne muur hangen. Ma ik vind net dat die bollen 'dé charme' van rasterbator zijn. Alé, anders kunt ge gewoon via uw favoriete photo-software de foto in A4kes printen en die ophangen eh. (ok via rasterbator ist makkelijker)
Ik weet niet meer precies hoe dik mijn bollen zijn max, ma ik schat toch een 7mm als dikste. --> bespaart ge heel wa inkt (ook al heb ik ne laserprinter). Ik had wel die witte randen afgesneden omdat ik nu al eenmaal heel wat witruimte tussen mijn bollekes had.
Ik had ook wel ne roy lichtenstein popart genomen , vandaar da'k mss bewust/onbewust voor dikkere bollen had gekozen.
afin, kzal er is ne foto van nemen ofzo, alhoewel 'm nu wel half achter mijn kast hangt.
