Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gelooft toch nooit dat je in alles specialist kunt zijn? Games is een aparte wereld, video/film is aparte wereld, reclame is een aparte wereld.Tsjernobyl zei:Waarom denk je dat je enkel in de game wereld aan de slag kan? animatiefilms, special effect, reclame, games, engeveer alles met video, programmeur.
Lo_fi zei:Alweer een superopleiding met polyvalente wonderkinderen dus? Was mct niet eerst ook zoiets? Maar goed: ik help het je hopen maar blijf uiterst, uiterst voorzichtig ...
Dat zeg ik ook nietJe gelooft toch nooit dat je in alles specialist kunt zijn? Games is een aparte wereld, video/film is aparte wereld, reclame is een aparte wereld.
. Ik wil zeggen dat je je kunt toelichten op een van die mogelijkheden. Ik ging in tegen de posts die DAE gelijkstellen aan een job in de gamewereld.
). Wil ik mij ineens specialiseren (DAE) of wil ik het iets algemener houden (MCT) ? Ik weet het nog niet.blaZe zei:jullie zitten allemaal met een luxe probleemad:
![]()



steinerwarrior zei:Men zoekt geen mensen die algemene kennis hebben. Daarbij zal men rapper iemand aannemen die burgerlijk informatica of industrieel informatica heeft gedaan omdat zij juist goed en gestructureerd leren coden en daadwerkelijk de achterliggende theorie van programmeren leren. OK, zei leren niet veel over gamedesign en al, maar nadat zij afgestudeerd zijn kunnen zij een goed volledig bugloos programma schrijven en daarbij is de basis van een game hetzelfde als dat van alle programma's.
)Die opleidingen zijn er wel degelijk in België. Je vindt ze in kunstscholen, bv academie Gent, Sint-Lucas Gent, Sint-Lukas Brussel, Sint-Lucas Antwerpen,... (heel originele namen zo blijkt...)PsyKi zei:Njah, sorry hoor, maar een school met enkel puur design, bestaat imo niet. Toch niet al ge in Belgie wilt blijven ...
