Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

beetje een overbodige vraag als je kijkt hoeveel mct threads er al zijn geweest waarin ze allemaal reageren.Zijn er soms mensen die de richting al een bezoekje hebben gebracht ?
LunchBox zei:beetje een overbodige vraag als je kijkt hoeveel mct threads er al zijn geweest waarin ze allemaal reageren.
Holy Paladin zei:DAE begint pas volgend jaar he dat is voor iedereen nieuw
ben wel naar de infodag geweest en met de docente gepraat
Holy Paladin zei:ze hamerden er nogal sterk op dat ge best niet allergisch zijt voor programmeren, en tekenen enzo
ma ze zeiden dat er nog testen gaan komen ofzo als ge wilt zien of et iets voor u is

TheJudge zei:Ik stap dan ook over naar Digital Arts, eerste richting in belgie dachtk. Das eigenlijk 3 specialisatie dus.
D3C0Y zei:daar zit ik nu en dat valt voor mij ook serieus tege, da hebben ze mij totaal anders voorgesteld dan het eigenlijk is, ma swat volgend jaar gannik ook naar digital arts en entertainment
M1tch zei:ik ben al ingeschreven voor dae![]()
Hellow future classmates.Holy Paladin zei:kga ook naar DAE denk ik .. mct steekt enorm tegen, ma toen ik eraan begon wist ek nie beter (en er was geen beter alternatief ..)

Holy Paladin zei:jah een soort van voorproefke ofzo he, voor mensen die denken dat ze mss niet graag c++ gaan doen, of het niet gaan kunnen
kheb er niet zo goed naar geluisterd want kheb da nie nodig![]()
Sprynxky Man zei:Hellow future classmates.
Ik heb informatica in leuven gedaan, maar het enige wat je kunt als je daar buiten komt, is programmeren en een hoop theoretische zever aframmelen die je nooit nodig gaat hebben. DAE is wat ik altijd al heb willen doen. Het enige waar ik wat schrik van heb, is het tekenen op papier, daar suck ik echt wel in.

Digital arts and entertainment is één van de drie afstudeerrichtingen van de BachelorMultimedia en Communicatietechnologie.

Het is idd verwarrend, maar MCT is tegenwoordig al een soort groep bij pih. groep: MCT , afstudeerrichting : DAE . Het komt er dus gewoon op neer dat het 3 jaar is.D3C0Y zei:moete dan eerst een jaar mct gedaan ebben ofzo ?
ging ik feitelijk op infodag vrage, ma k was te leeg om naar kortrijk te gaan![]()

Ja. 'Kortrijk is inderdaad nog een eindje verder dan leuven.M1tch zei:vosselaar? ik ben van rijkevorsel, dan heb ik ineens iemand om mee op den trein te zitten
lol

