tinbie
Legacy Member
Holy Paladin zei:nee kben nog nie ingeschreven, ben 19, maar waarom vraagt ge da eigelijk?
Omdat ik zelf ookwel nietmeer zo jong ben

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Holy Paladin zei:nee kben nog nie ingeschreven, ben 19, maar waarom vraagt ge da eigelijk?

Lo_fi zei:Ik hoop maar 1 ding voor jullie: dat de opleiding z'n beloftes waar kan maken en jullie niet gaat achterlaten met een gevoel van..'wat zijn we hier nu mee?'
De opleiding mag dan pretenderen 'uniek en enig in Vlaanderen' te zijn..ik hoop dat we binnen een 3-tal jaar geen groepje teleurgestelde wannabe-game-developers op dit forum zien rondhuppelen..
De opleiding heeft nog niks bewezen, heeft nog geen afgestudeerden en PIH op zich heeft zich in het verleden vooral sterk getoond in beloftes..Ik zou toch een heel klein beetje voorzichtig zijn voor ik me in dit avontuur stort..


dat is imo al zeker, van die manne die hun opdrachtjes maken en dan hun games opstartenLo_fi zei:Ik hoop maar 1 ding voor jullie: dat de opleiding z'n beloftes waar kan maken en jullie niet gaat achterlaten met een gevoel van..'wat zijn we hier nu mee?'
De opleiding mag dan pretenderen 'uniek en enig in Vlaanderen' te zijn..ik hoop dat we binnen een 3-tal jaar geen groepje teleurgestelde wannabe-game-developers op dit forum zien rondhuppelen..
De opleiding heeft nog niks bewezen, heeft nog geen afgestudeerden en PIH op zich heeft zich in het verleden vooral sterk getoond in beloftes..Ik zou toch een heel klein beetje voorzichtig zijn voor ik me in dit avontuur stort..

Holy Paladin zei:dat is imo al zeker, van die manne die hun opdrachtjes maken en dan hun games opstarten
alhoewel de docenten zelf al zeiden dat ge met zon mentaliteit er niet komt
whatever, ofwel doe ik dit ofwel zit ik thuis demoreels te maken...

Lo_fi zei:Ik hoop maar 1 ding voor jullie: dat de opleiding z'n beloftes waar kan maken en jullie niet gaat achterlaten met een gevoel van..'wat zijn we hier nu mee?'
De opleiding mag dan pretenderen 'uniek en enig in Vlaanderen' te zijn..ik hoop dat we binnen een 3-tal jaar geen groepje teleurgestelde wannabe-game-developers op dit forum zien rondhuppelen..
De opleiding heeft nog niks bewezen, heeft nog geen afgestudeerden en PIH op zich heeft zich in het verleden vooral sterk getoond in beloftes..Ik zou toch een heel klein beetje voorzichtig zijn voor ik me in dit avontuur stort..
Holy Paladin zei:ze zeiden dat ze het onder de 100 willen houden, maar dat dat niet gaat lukken![]()
dlancel zei:Heel het pih zit al vol met mct studenten , 400 1MCT ers ( nu al wa minder )
als er weer zoveel man bijkomt voor dae, mja, de refter zit nu al hellemaal vol en de meeste klaslokalen en aulas ook.
Erinyes zei:Mijn vrees is dat afgestudeerden van DAE geen werk zullen vinden in België. En enkel de zeer getalenteerden kunnen iets in het buitenland doen. Maar moet je dan een opleiding volgen in België, die eigenlijk nog in zijn kinderschoenen staat? Misschien is het dan beter in het buitenland te studeren voor games developer.
Als ik zoek naar bekende Belgische games, kom ik toch niet verder dan Divine Diviniy...
M1tch zei:Ze hadden toch een goede samenwerking met allerhande studios (larian studios die zelfs iemand stuurde met een woordje uitleg, ...) om het lessenpakket samen te stellen..
Gaat er hier iemand op kot in kortrijk btw? ik zoek nog een goei kot ...
![]()

Erinyes zei:Mijn vrees is dat afgestudeerden van DAE geen werk zullen vinden in België. En enkel de zeer getalenteerden kunnen iets in het buitenland doen. Maar moet je dan een opleiding volgen in België, die eigenlijk nog in zijn kinderschoenen staat? Misschien is het dan beter in het buitenland te studeren voor games developer.
Als ik zoek naar bekende Belgische games, kom ik toch niet verder dan Divine Diviniy...