Archief - [PROG]java problem practicum in java maken, HELP!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

passero

Legacy Member
sinds wanneer worden topcis rond huiswerk open gehouden? Volgens mij staat in de regels dat je hier geen huiswerk mag vragen... of het nu unief is of niet, dit lijkt me toch wel serieus veel op huiswerk....

killgore

Legacy Member
ipodtouch_rules zei:
op wat dacht ge soms ? Op u asem tijdens de bespreking ? :rofl:
vaak zijn presentaties even belangrijk of belangrijker als de code zelf. Omdat ze daar ook al zeer goed zien of ge alle problemen wel degelijk hebt kunnen oplossen of niet :p.
General Lee zei:
Lol, alsof die knuppels de tijd nemen om dat deftig te bekijken. Voor het proefpracticum moest ons assistentje ter plaatste onze code, naar mijn indruk voor de eerste keer, bekijken, idem voor het verslag en het objectendiagram
Als je wat kan programmeren zie je echt wel op een paar seconden of iets mooi en correct geprogrammeerd is of dat het iets amateuristisch is dat bij de eerste niet-standaard input crasht ;-). Volg hier eens een jaar lang alle java threads en je zal wel begrijpen wat ik bedoel.
ipodtouch_rules zei:
moeten typen ? met de nadruk op moeten ... Weet je wat je (@ de topicstarter ) moet doen ? zeker geen enkel fuif missen en drinken tot je erbij neervalt !!! dan moet je doen !!! Examens ? practica ? Dat is voor de allergrootste nerds ! ;) Jij bent supercool !
Ik vraag me echt wel af op hoeveel forums je bent gaan huilen :lol:
Nu komt ge zelf ook wel vrij zielig over moet ik zeggen :-). Je kan perfect fuiven en studeren combineren. Omdat iemand lui/slecht in programmeren is moet je het nog niet direct op weggaan enzo steken. Met die redenering zou ik dit jaar dik gebuisd moeten zijn :p. Meestal ligt het ook niet direct aan het weggaan (hoeveel doe jij echt op het moment dat anderen weggaan, je gaat me niet wijsmaken dat je om 10u 's avonds nog leert in het jaar). Het is eerder de dode momenten 's avonds die bij iedereen voor problemen zorgen. Wanneer ze niets te doen hebben slingere ze zichzelf liever voor TV enzo dan boek open te slaan/practicum af te werken, en dan doet het er heus niet toe of je veel gaat fuiven/lessen mist/whatever.
passero zei:
sinds wanneer worden topcis rond huiswerk open gehouden? Volgens mij staat in de regels dat je hier geen huiswerk mag vragen... of het nu unief is of niet, dit lijkt me toch wel serieus veel op huiswerk....
Ik had al gereport voor ik commentaar gaf ;-).

ipodtouch_rules

Legacy Member
zo'n sukkelaars moeten gewoon eens goed wakker geschud worden. Iemand moet ze durven te zeggen dat ze de boom in mogen als zij het vertikken om hun eigen klusjes op te knappen en doorschuiven aan de goed-hebbenden.
Deze parasitaire organismen hebben niet veel weg van een bloodSUCKER

chosen1

Legacy Member
ipodtouch_rules zei:
op wat dacht ge soms ? Op u asem tijdens de bespreking ? :rofl:

tijdens de bespreking worden vragen gesteld over de theorie en hoe ge veranderingen in uw programma zou maken als de situatie verandert.

het leek dat de meeste punten dus op uw bespreking stonden aangezien de assistenten uw code ter plaatsen maar vlug bekijken.

killgore

Legacy Member
troost u de moeite chosen1, die jongen heeft al genoeg bewezen in oa het algemene forum dat hij over een gezonde portie vet rond de nek beschikt.

Wat je ook zegt zal geen waar zijn hoor ;-). allé, wat geven assistenten nu om uw bespreking, die is toch nutteloos?

ipodtouch_rules

Legacy Member
amai zeg, zo'n grote misarabele post hierboven om dit maar te kunnen zeggen: ik ben op mijn tenen getrapt. :rofl:

General Lee

Legacy Member
ipodtouch_rules zei:
amai zeg, zo'n grote misarabele post hierboven om dit maar te kunnen zeggen: ik ben op mijn tenen getrapt. :rofl:
Killgore wilde enkel aangeven dat ge wel vaker arrogant overkomt. En ge hebt zojuist zijn stelling kracht bij gezet...

Bavo aka Joske

Legacy Member
Den enige deftige burgie die ik ken is Krueger ;) Maar ge moogt het allemaal bewijzen!

killgore

Legacy Member
Bavo aka Joske zei:
Den enige deftige burgie die ik ken is Krueger ;) Maar ge moogt het allemaal bewijzen!

:sad:

Ik zou niet eens weten eigenlijk wie er hier allemaal exact burgie is, don't really care ook :p.

S3cT0r

Legacy Member
...en dan is hun practicum niet eens half zo moeilijk als tgeen van vorig jaar :)

killgore

Legacy Member
S3cT0r zei:
...en dan is hun practicum niet eens half zo moeilijk als tgeen van vorig jaar :)

Kheb vorig jaar iemand zitten helpen met dat practicum en dat was wel leuk ma kvond dat tbh ook nogal veel/zwaar werk voor zo een practicum voor een inleidingsvak programmeren.

Ik weet niet wat dit jaar inhoudt natuurlijk qua code dus kga niet direct vergelijken.

Nepherte

Legacy Member
General Lee zei:
World of Zuul? Had dat persoonlijk veel liever gedaan...
Het jaar daarvoor was het met geometrische 3d figuren en het berekenen van hun schaduw afhankelijk van de stand van de zon (uur + dag van het jaar). Dat was nog iets moeilijker :p World of Zuul kwam rechtstreeks uit het handboek.

General Lee

Legacy Member
Nepherte zei:
Het jaar daarvoor was het met geometrische 3d figuren en het berekenen van hun schaduw afhankelijk van de stand van de zon (uur + dag van het jaar). Dat was nog iets moeilijker :p World of Zuul kwam rechtstreeks uit het handboek.
Oooeh! Projecties van Monge! Kareltje zal er wel voor iets tussen gezeten hebben... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan