Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vaak zijn presentaties even belangrijk of belangrijker als de code zelf. Omdat ze daar ook al zeer goed zien of ge alle problemen wel degelijk hebt kunnen oplossen of nietipodtouch_rules zei:op wat dacht ge soms ? Op u asem tijdens de bespreking ?![]()
.Als je wat kan programmeren zie je echt wel op een paar seconden of iets mooi en correct geprogrammeerd is of dat het iets amateuristisch is dat bij de eerste niet-standaard input crasht ;-). Volg hier eens een jaar lang alle java threads en je zal wel begrijpen wat ik bedoel.General Lee zei:Lol, alsof die knuppels de tijd nemen om dat deftig te bekijken. Voor het proefpracticum moest ons assistentje ter plaatste onze code, naar mijn indruk voor de eerste keer, bekijken, idem voor het verslag en het objectendiagram
Nu komt ge zelf ook wel vrij zielig over moet ik zeggenipodtouch_rules zei:moeten typen ? met de nadruk op moeten ... Weet je wat je (@ de topicstarter ) moet doen ? zeker geen enkel fuif missen en drinken tot je erbij neervalt !!! dan moet je doen !!! Examens ? practica ? Dat is voor de allergrootste nerds !Jij bent supercool !
Ik vraag me echt wel af op hoeveel forums je bent gaan huilen![]()
. Je kan perfect fuiven en studeren combineren. Omdat iemand lui/slecht in programmeren is moet je het nog niet direct op weggaan enzo steken. Met die redenering zou ik dit jaar dik gebuisd moeten zijn
. Meestal ligt het ook niet direct aan het weggaan (hoeveel doe jij echt op het moment dat anderen weggaan, je gaat me niet wijsmaken dat je om 10u 's avonds nog leert in het jaar). Het is eerder de dode momenten 's avonds die bij iedereen voor problemen zorgen. Wanneer ze niets te doen hebben slingere ze zichzelf liever voor TV enzo dan boek open te slaan/practicum af te werken, en dan doet het er heus niet toe of je veel gaat fuiven/lessen mist/whatever.Ik had al gereport voor ik commentaar gaf ;-).passero zei:sinds wanneer worden topcis rond huiswerk open gehouden? Volgens mij staat in de regels dat je hier geen huiswerk mag vragen... of het nu unief is of niet, dit lijkt me toch wel serieus veel op huiswerk....
ipodtouch_rules zei:op wat dacht ge soms ? Op u asem tijdens de bespreking ?![]()
Killgore wilde enkel aangeven dat ge wel vaker arrogant overkomt. En ge hebt zojuist zijn stelling kracht bij gezet...ipodtouch_rules zei:amai zeg, zo'n grote misarabele post hierboven om dit maar te kunnen zeggen: ik ben op mijn tenen getrapt.![]()
Bavo aka Joske zei:Den enige deftige burgie die ik ken is KruegerMaar ge moogt het allemaal bewijzen!
ad:
.World of Zuul? Had dat persoonlijk veel liever gedaan...S3cT0r zei:...en dan is hun practicum niet eens half zo moeilijk als tgeen van vorig jaar![]()
S3cT0r zei:...en dan is hun practicum niet eens half zo moeilijk als tgeen van vorig jaar![]()
Het jaar daarvoor was het met geometrische 3d figuren en het berekenen van hun schaduw afhankelijk van de stand van de zon (uur + dag van het jaar). Dat was nog iets moeilijkerGeneral Lee zei:World of Zuul? Had dat persoonlijk veel liever gedaan...
World of Zuul kwam rechtstreeks uit het handboek.Oooeh! Projecties van Monge! Kareltje zal er wel voor iets tussen gezeten hebben...Nepherte zei:Het jaar daarvoor was het met geometrische 3d figuren en het berekenen van hun schaduw afhankelijk van de stand van de zon (uur + dag van het jaar). Dat was nog iets moeilijkerWorld of Zuul kwam rechtstreeks uit het handboek.

't is nu toch al te laat, moest vrijdag binnen zijn...Robijntje007 zei:project uitbesteden misschien aan andere studenten?![]()
Ik niet, ik heb het op tijd ingeleverd...Robijntje007 zei:0, zero, F-???