Archief - [PROG]java problem practicum in java maken, HELP!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reddevil_ownsss

Legacy Member
ik moet een practicum maken in java in mijn eerste jaar burgerlijk, heb ik nooit java geleerd en geen flauw idee hoe het werkt zou iemand zich erover willen buigen aub???

het is de bedoeling om een restaurant te maken en de tafels enzo te tekenen zodat je dan de tafel selecteert en bestellingen kan plaatsen.

Als iemand dit zou willen proberen laat iets weten dan kan ik de volledige opdracht doorsturen


HEEL erg bedankt als iemand me wil helpe :$

iterums

Legacy Member
Methodiek van de informatica heten die lessen toch? :')

reddevil_ownsss

Legacy Member
jah zoiets maar wel klote als je zoiets krijgt zonder het ooit geleerd te hebbe :doh:

Recipe4hate

Legacy Member
Dat is imo redelijk onmogelijk as je nooit java hebt gehad. En zeker geen beginnen aan als je nooit geprogrammeerd hebt, maar dat denk ik wel.
Ik wil het wel proberen, maar heb zelf projecten ed. dus echt veel tijd kan ik er niet aan wijden.

reddevil_ownsss

Legacy Member
ok maar ze hebben een deel al gegeven ik weet niet wat het inhoud maar als je me uw email ff pm ofzo kan ik het doorsture

reddevil_ownsss

Legacy Member
leest gij eigenlijk?? ik zeg net ik heb nooit java gehad!!

Recipe4hate

Legacy Member
Waarom geven ze eigelijk een taak in een omgeving die je totaal ni bekend is? Als dat een office-programma was zou ik zeggen ja, maar JAVA, dat is toch niet zomaar om je vrije tijd aan zelfstudie te wijden!

[email protected]

killgore

Legacy Member
Krueger zei:
Studeer je in Gent?

in gent zie je informatica in het eerste semester.

Die kerel trouwens niet geloven, je ziet wel degelijk java in je eerste jaar, laat het hem maar zelf maken.

reddevil_ownsss

Legacy Member
ik studeer in leuven niet in gent, en nee ik zie da niet

reddevil_ownsss

Legacy Member
ja nogal logisch dat ik informatica heb e, anders zou ik zo geen practicum krijge. Ik zeg gewoon dat ik dat wat ik moet doen nooit gezien heb en daarom vraag ik hulp, ik heb niet gevraag of iedereen ff moeilijk wil kome doen

General Lee

Legacy Member
Lijkt me nogal logisch dat ge een practicumopdracht die voor het examen meetelt niet gehad hebt in de oefenzittingen eh

Bavo aka Joske

Legacy Member
Denk niet dat deze jongen ooit ingenieur gaat worden, lol.

Krueger

Legacy Member
Heb je al eens gevraagd hoe de rest van je richting het gaat aanpakken? Gaan die het ook allemaal vragen op een gamesforum om de oplossing voor hun te maken?

Da Turtle

Legacy Member
Als je het toch gaat moeten kunnen op het examen maak je het echt beter zelf. Het is iets wat je het best leert al doen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze vragen dat je zo'n programma maakt zonder les te geven ofzo.

General Lee

Legacy Member
Nee, ge kreeg al een aantal klassen om de GUI mee te maken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan