Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.General Lee zei:Nee, ge kreeg al een aantal klassen om de GUI mee te maken

Met AWT/Swing leren we niet werken (alé die hoofdstukken hebben we overgeslagen) en er wordt niet van ons verwacht dat we dat zelf allemaal uitpluizen, dus hebben zij al een deel swing-werk voor ons gedaanDaggie zei:javax.swing?![]()

.yannick zei:Als ge moogt zou ik zeker netbeans gebruiken. Waarom?
Omdat je hierbij een grafisch opbouw functie hebt voor gui's te maken (gewoon drag en drop). Dus je kan dan een button op een form slepen en plaatsen waar je wilt.
Kan wel zijn dat een paar die hard java programmeurs hier tegen zijn (zoals mss uw proffen). Ik gebruik het alleszins altijd en heb er nooit problemen mee gehad.
Leer alleszins de basics van de taal.

Timmos zei:Die GUI-bouwer van Netbeans, implementeert die dan ook automatisch de LayoutManager? Of is die toch niet zo slim?![]()
)
reddevil_ownsss zei:ja nogal logisch dat ik informatica heb e, anders zou ik zo geen practicum krijge. Ik zeg gewoon dat ik dat wat ik moet doen nooit gezien heb en daarom vraag ik hulp, ik heb niet gevraag of iedereen ff moeilijk wil kome doen

chosen1 zei:ik heb hier een perfect werkende Restaurantplanner liggen (wij hebben dat practicum al gehad dit semester (archies e)
weet er iemand of er eigenlijk punten staan op uw code zelf? of enkel op de bespreking? want er waren er bij ons genoeg die alles hebben laten maken door iemand anders en dan een goede bespreking hebben gegeven omdat dit alleen de begrippen zoals overerving enz waren![]()

Lol, alsof die knuppels de tijd nemen om dat deftig te bekijken. Voor het proefpracticum moest ons assistentje ter plaatste onze code, naar mijn indruk voor de eerste keer, bekijken, idem voor het verslag en het objectendiagramipodtouch_rules zei:op wat dacht ge soms ? Op u asem tijdens de bespreking ?![]()
tripwires zei:Doe nu niet of je van heel het jaar nog geen letter java hebt moeten typen. Bij de burgies zie je dit heel het tweede semester of toch een groot deel.
Jij bent supercool !