KenSpectre
Legacy Member
Xo0 zei:Die afgekeurde brug bij diepenbeek is begroeid met onkruid dacht ik.
En nog nie klein beetje

+ daar kome geen auto's op

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xo0 zei:Die afgekeurde brug bij diepenbeek is begroeid met onkruid dacht ik.


Tah_b00nz0r zei:too bad, ik trek redelijk vaak schuin omdat da naar mijn mening meer spanning in een foto brengtzeker als het omtrend die onderwerpe gaat. ik vind het anders een beetje "saai" overkomen

wouter_dc zei:Aan't stadsparkMja, heb het lang geledne ook opgemerkt, maarja, is niet zo boeiend uitgevallen op foto.
Net hetzelfde bij uw foto, vind hem niet echt boeiend, gewoon snapshot omdat het grappig is(technisch is ie ook niet in orde
)
de "naar" is overbelichtmatthi_182 zei:Had denk ik wel een schone foto kunnen zijn als uw vriendin in de tunnel stond (in een andere houding dan ook wel) en gij ook.Allé, gij ni per sé, maar wel alleen de tunnel in beeld brengend dan.
Ideaal weer om foto's te maken maar 'k moe blokken.![]()
in de privé collectie
ThE_RuThLeSs zei:Mss zijn die er wel hein de privé collectie
![]()

