Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
too bad, ik trek redelijk vaak schuin omdat da naar mijn mening meer spanning in een foto brengt :p zeker als het omtrend die onderwerpe gaat. ik vind het anders een beetje "saai" overkomen

LeSec

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
too bad, ik trek redelijk vaak schuin omdat da naar mijn mening meer spanning in een foto brengt :p zeker als het omtrend die onderwerpe gaat. ik vind het anders een beetje "saai" overkomen

Mja kan goed zijn maar hier is het toch ook imo wat té schuin, ik zie ook graag schuine composities maar hier wil mijn hoofd meedraaien en das niet zo goed imo...

Kleur van de banden met die blokken vind ik wel mooi :)

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
Hoi,

ik heb hier gisteren nog iets gevonden :) vond het wel iets komisch
als je logisch nadenkt zie je de fout :) wie dat dit schreef was of zat of lomp
DSC_0123resize-full;init:.jpg


is niet racistisch bedoelt vanuit mijn kant (vond het gewoon grappig)

wouter_dc

Legacy Member
Aan't stadspark :) Mja, heb het lang geledne ook opgemerkt, maarja, is niet zo boeiend uitgevallen op foto.

Net hetzelfde bij uw foto, vind hem niet echt boeiend, gewoon snapshot omdat het grappig is :) (technisch is ie ook niet in orde :))

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
wouter_dc zei:
Aan't stadspark :) Mja, heb het lang geledne ook opgemerkt, maarja, is niet zo boeiend uitgevallen op foto.

Net hetzelfde bij uw foto, vind hem niet echt boeiend, gewoon snapshot omdat het grappig is :) (technisch is ie ook niet in orde :))

is inderdaad puur voor de fun :p de "naar" is overbelicht

Floyd

Legacy Member
Ik ben vrij zeker dat die boodschap in de eerste plaats al ironisch bedoeld was hoor ;-)

Omni^

Legacy Member
hmm hebbek al eens gezien... zelfste zinneke op andere muur :) en da werd dan reclame voor GVA :)

Matt.

Legacy Member
Had denk ik wel een schone foto kunnen zijn als uw vriendin in de tunnel stond (in een andere houding dan ook wel) en gij ook. :p Allé, gij ni per sé, maar wel alleen de tunnel in beeld brengend dan.

Ideaal weer om foto's te maken maar 'k moe blokken. :(

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
matthi_182 zei:
Had denk ik wel een schone foto kunnen zijn als uw vriendin in de tunnel stond (in een andere houding dan ook wel) en gij ook. :p Allé, gij ni per sé, maar wel alleen de tunnel in beeld brengend dan.

Ideaal weer om foto's te maken maar 'k moe blokken. :(

Mss zijn die er wel he:p in de privé collectie:lol:

Matt.

Legacy Member
ThE_RuThLeSs zei:
Mss zijn die er wel he:p in de privé collectie:lol:

Lol nee serieus, volgens mij vat ge het verkeerd op. :lol:
't Was dan ook niet supergoed verwoord. ;)

Nuja, als ge wilt verstaat ge wel wa ik echt bedoel he.

Mr.Pee

Legacy Member
leuk wa ge met die kleuren hebt gedaan op de eerste foto! (groen/groen - rood/rood) Maaaaaar, het geheel is té druk! (wel mooi de gulden snederegel toegepast!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Laatste is heel dof en vaag
Eerste is symmetrisch en kleurrijk enzo, maar toch saai.

Matt.

Legacy Member
Mja laatste is idd beetje vaag. :) Wat grotere DOF moeten nemen.

Thx voor de comments.

Xo0

Legacy Member
Die eerste: veel te weinig contrast tussen de planten en het gras, ook zijn de kleuren in het geheel wat afgewassen.

De tweede: is heel abstract, ligt wel een leuke korrel op, maar het geheel zegt mij weinig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan