Archief - POST: Foto's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dOmme zEbra

Legacy Member
Idd, kheb nu ook eens nagetelt en er zitten er toch behoorlijk wat onscherpere tussen. Hogere iso waarde had idd een oplossing geweest. bedankt voor de commentaar!

mightyflup

Legacy Member
nog eentje van urban
palen.jpg


enjoy

Floyd

Legacy Member
Die horizontale lijn doorheen de gehele foto vind ik heerlijk!

andere Jelle: de onscherpte (zowel beweging als scherptediepte) stoort hier en daar inderdaad wel. Sommige foto's missen ook echt contrast, zeker in vergelijking met de overigens prachtige portretten die ertussen zitten.

dresse

Legacy Member
ruthless: img tags niet quoten! Probeer er aan te denken, heb u nu een usernote gegeven, volgende keer is infraction. Ik blijf da hier ni zeggen!

SweetEmmaRose

Legacy Member
dresse zei:
ruthless: img tags niet quoten! Probeer er aan te denken, heb u nu een usernote gegeven, volgende keer is infraction. Ik blijf da hier ni zeggen!

:hug:
Breaaaaaaaaathe
ge doet da goe jong *tududududu*

Xo0

Legacy Member
MF, het lichtenspel is machtig op die foto. Ook geeft die foto de indruk dat heel dat gebouw scheef staat. Knap!
Waar is die getrokken als ik vragen mag?

DieselPower

Legacy Member
Dus, photography sticky anyone? Ik denk niet dat we nog op orez zijn aparte site moeten wachten :)

zyote

Legacy Member
Dag,

Hier nog een paar van dit weekend. Eerste reeks met high contrast is iets conceptueler en daar is niet iedereen fan van, dat heb ik al gemerkt :d

84.png


85.png


86.png


En dan nog eentje van gisteren rond het blauwe uurtje zoals ze dat zo mooi zeggen :d
hier zien de kleuren er precies wel wat duf uit. Ik denk door het resizen, want op pc zelf ziet foto er veel levendiger uit :)

87.png


C&C uiteraard welkom :)

Mvg,
Steven

zyote

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
img tags pls.

sorry :) gedaan nu, bij mij is dat hier niet zichtbaar om een of andere reden.. ik zie overal links daarmee dat ik er niet aan gedacht had..

Steven

DieselPower

Legacy Member
zyote zei:
sorry :) gedaan nu, bij mij is dat hier niet zichtbaar om een of andere reden.. ik zie overal links daarmee dat ik er niet aan gedacht had..

Steven
Moet ge aan zetten in uw profiel naar het schijnt :)

zyote

Legacy Member
@ tomhuveners: Nee de brug over het albert-kanaal in Godsheide

@wouter_dc: Ja die rechterkant is niet in gebruik daarmee dat daar ook geen witte lijn is :p En heb er geen zonder auto want had er eigenlijk op zitten wachten omdat het, voor mij althans, de foto's iets extra geeft :p

bedankt voor de comments!

Steven

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kzou hem ook leuker vinden zonder auto denkk :)
Voor de rest, compositie is dik in orde maar weinig kleur he

wouter_dc

Legacy Member
Schuin kan iets extra geven aan een foto, maar hier is het té schuin :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan