Tah_b00nz0r
Legacy Member
wouter_dc zei:Err, het is in Lommel jaNaam weet ik niet, soeverein zegt me wel iets
jaja de soeverein dus, onze lommelse trots *not*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wouter_dc zei:Err, het is in Lommel jaNaam weet ik niet, soeverein zegt me wel iets
Flipkikker zei:Bedoelde de "fietserstunnel"?
Das vlakbij Petrol, dus een héél eind wandelen...
(als ge die zocht tenminste)


Chibiboy zei:Enne, vanavond heb ik een familiefeest, en ik zou er foto's willen gaan trekken. Wat zijn de beste instellingen om (binnen) groepfoto's te trekken, zodat ze allemaal scherp op de foto staan?
Thanks in advance people![]()
Blanco zei:Probeerselken, kinder surprise
http://farm3.static.flickr.com/2347/2538118805_b3bca1bfa2_b.jpg
Tips qwa compositie zijn welkom. Ik denk dat het autootje iets meer naar links moest... hoe zou ik het best de twee deeltjes leggen van het eitje?
Ik wou de focus op het autootje maar ik krijg hem niet gans scherp als ik de achtergrond wazig wil.
'k zIt met een Nikon D40 met standaard lenskit