Babs
Legacy Member
Blanco zei:Tips qwa compositie zijn welkom. Ik denk dat het autootje iets meer naar links moest... hoe zou ik het best de twee deeltjes leggen van het eitje?
Ik zou die foto een beetje meer naar rechts getrokken hebben, nu ligt die ene helft bijna op het randje van de foto.



), als je in de studio een voorwerp moet fotograferen op f22 bvb, en met weinig licht dan is dat knopje toch wel handig om te zien of alles scherp is, dan heeft het véél effect!