Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, middenformaat met twee lenzen.wouter_dc zei:Voor mij nen authentieke Rolleiflex
SweetEmmaRose zei:Dagot die eerste is grappig omda die kop in de achtergrond staat en op de voorgrond zo'n kei delicaat voorwerp, bewust gedaan?

Blanco zei:Foto genomen rond 6 uur 's ochtends tijdens mijn wandelweekend in de Vogezen.
Met statief en long exposure (13sec dacht ik) , was best wel een gevaarlijke onderneming om dat ding stabiel te krijgen op die gladde rotsen, zeker met een paar ongeduldige wandelaars die willen voortmaken
Is dat met een nd filter genomen?
Xo0 zei:Trouwens, wat denken jullie van een FOTO EVENT dag? Dus een dag ergens op een centrale locatie afspreken met een bepaald doel/onderwerp. Zo kunnen we ook van wat van elkaar leren..
Is dat met een nd filter genomen?
Mooie stad trouwens.