Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Floyd zei:Goe bezig Gromme!
De tweede is wel nogal grijs en nogal plat en weinig zeggend. De twee andere vind ik alweer een stuk origineler. Echt goed dat je bij de laatste de weerspiegeling hebt uitgelicht, of dat nu opzettelijk was of niet.
Chibiboy: veeeeeeeeeel beter in kleur!! Mooie foto!
Gromme zei:Het is in ieder geval niet opzettelijk gedaan.
De tweede, daar heb ik eigenlijk nog een beetje met de curven zitten 'spelen' om een 'zwaardere' indruk te krijgen maar misschien is het nog te flets dan. Of denk je dat geen nabewerking daar iets aan zal kunnen doen?
Bedankt.
huh?wouter_dc zei:Kzou zeggen, doe iets aan uw houding, dat is echt niet stabiel te noemen
Floyd zei:
Mr.Pee zei:bij zo'n weer kunt ge volgens mij zelfs vanop een zinkend schip (of weet ik veel) nog haarscherpe foto's maken![]()
V!$u4L zei:Very much like sniping...![]()
Gromme zei:@ Wouter_dc & Mr. Pee, ik heb nochtans met de curves gewerkt.