Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Np buddyGenesisX zei:'k Dacht dat het iets nieuws was en te maken had met het dropdownmenu rechtsboven. Dus in het dropdown menu als ge een nieuwe thread maakt, ok.
Dankuwel DieselPower![]()

Chibiboy zei:Paar van m'n foto's uit Paradisio van deze week:
http://www.flickr.com/photos/10548286@N03/2476717546/
http://www.flickr.com/photos/10548286@N03/2481847832/
http://www.flickr.com/photos/10548286@N03/2476777686/
http://www.flickr.com/photos/10548286@N03/2476255309/
http://www.flickr.com/photos/10548286@N03/2475893385/
En deze van een vriendin in de omgeving
http://www.flickr.com/photos/10548286@N03/2474654244/sizes/l/in/photostream/
Graag opbouwende kritiek en wat beter kan![]()
).

mATHIEU` zei:dringend hulp gezocht !
ik moet voor school een stilleven fotograferen maar kheb totaal geen inspiratie aangezien dat niet echt mijn ding is... iemand originele ideeen?
Xo0 zei:Ik vind niet dat het gezicht verkeerd belicht is, ik vind gewoon dat de foto algemeen een beetje de aandacht van haar gezicht wegtrekt..
Ik vind het wel op zich een geslaagde foto hoor.. Maar was die in kleur niet mooier?
bij die foto'Sapphire* zei:Enkele nieuwe foto's, graag commentaar
1 http://farm4.static.flickr.com/3204/2475986979_e8b08cf2d8_b.jpg Te blauw?
yvw zei:Héél knappe foto's Chibiboy! Welke telelens gebruik je?
Btw: er wordt precies liever offtopic gegaan dan op de foto's zelf te reageren?

.
. Ik zou hem nog eens moeten bekijken in kleur, maar het was sowieso mijn bedoeling om eens een foto met muur als achtergrond in zwartwit te maken
. Thanks for the advice all.
. De originele foto had de oranje kleuren van de zonsondergang, die het geheel niet zo mooi maakten.