Xiao
Legacy Member
The_Messenjah zei:3. Dit is overduidelijk geen vorm van plagiaat imo.
Schending van auteursrecht?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The_Messenjah zei:3. Dit is overduidelijk geen vorm van plagiaat imo.
llsanderll zei:Schending van auteursrecht?
Flipkikker zei:Ik vind de reacties hier uitermate belachelijk ivm de stock photos.
Ongeacht het feit dat em stock photo's gebruikt heeft is die andere affiche wel duidelijk gekopieerd van de zijne,
zijn creatieve input is dus wel overduidelijk gepikt.
Los daarvan, ik zou die mannen eventueel es contacteren om te zeggen dat je er niet blij mee bent, maar geld ofzo moet je niet verwachten...

. En er wordt ook geen schade berokkend aan de "geplagieerde partij". 'tis niet of de topicstarter inkomsten misloopt hé
. Je kan dit écht niet extrapoleren naar Madonna vs Aquaviva (of hoe heette hij weer).
. Al weet ik niet of dat ook het geval zou zijn als ik gewoon wat stock art en brushes bij elkaar had gegooid. Y'know, ik zou dan niet echt zo trots op mijn ontwerp zijn dat ik moord en brand zou schreeuwen, wetende dat ik zelf maar ongeveer 1% moeite heb moeten doen van de moeite die degene die de stock art gemaakt heeft heeft moeten doen--die werd daar overigens ook niet voor vergoed
.tryfus zei:Het komt er op neer dat de wet er voor iedereen is, hoe banaal ook. Geen kat die het doet, maar in principe als je een kotfeestje geeft ben je al geld aan sabam schuldig.
Wat betreft die schade, het feit dat die andere zijn affiche voor een winstgevend doel is insinueert volgens de wet dat er schade is voor de originele auteur.
. Da's natuurlijk minder populair en moeilijker om te volgen voor sommigen (zonder kleinerend te willen zijn)