Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pr0ph3t zei:http://users.pandora.be/andy_ds/AFFICHE.jpg
idnien ge niks zie upload ik ze morgen wel moet dringend door nu
Erinyes zei:
Ik kan goed begrijpen dat je dat vindt hoor. Het wordt vaak, té vaak gebruikt en dikwijls wordt de stijl (ze heet grunge btw) slecht toegepast. Vandaar dat het misschien passé lijkt. Verder kon ik de grungyness nog verder doorgedreven hebben, maar aangezien dit zebrapad op zich al mooi genoeg was, heb ik er niks meer aan veranderd. (bij interesse voor het zebrapad: het bevindt zich achter het winkelcentrum op 't Zuid in Gent)John Deckx zei:Niet dat ik het niet mooi vind, maar...
die versleten, gespatte, ruwe,.. stijl is passé.
Erinyes zei:Neen, iedereen die een beetje zijn weg kent in Gent weet dat in de Vlaanderenstraat tramsporen lopen. Moet ik je echt een kaartje tonen waar het ligt? Is dit eigenlijk niet een beetje naast de kwestie?
John Deckx zei:Ik wil mezelf nu niet promoten, maar die van mij is tot nogtoe de enige waar echt een witte nacht in zit en waarbij dat ook duidelijk tot zijn uitting komt.
(En die dingen die erop staan zijn de sterrekes...)
Dat was misschien geen hoofddoel, maar veel van de andere ontwerpen kunnen voor eender welke fuif dienen.![]()