Archief - JOB: White Night

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brendman

Legacy Member
ik post morge nog rap men nieuw concept dus gelieve niet voor 2 uur te beslisse, moet nu door..

Erinyes

Legacy Member
wn-affiche.jpg

Zynthek

Legacy Member
white_night.jpg


Snelle schets, fonts worden waarschijnlijk nog aangepast en had nog ideetje om afbeelding uit te werken in spray paint stijl maar geen tijd daarvoor nu maar je kan je al een beetje een beeld vormen. Afbeelding zou ook nog met meer detail uitgewerkt worden natuurlijk.

Erinyes

Legacy Member
John Deckx zei:
Niet dat ik het niet mooi vind, maar...
die versleten, gespatte, ruwe,.. stijl is passé.
Ik kan goed begrijpen dat je dat vindt hoor. Het wordt vaak, té vaak gebruikt en dikwijls wordt de stijl (ze heet grunge btw) slecht toegepast. Vandaar dat het misschien passé lijkt. Verder kon ik de grungyness nog verder doorgedreven hebben, maar aangezien dit zebrapad op zich al mooi genoeg was, heb ik er niks meer aan veranderd. (bij interesse voor het zebrapad: het bevindt zich achter het winkelcentrum op 't Zuid in Gent)

Soms geef ik bewust geen kritiek op werkjes. Enkel en alleen omdat ik weet dat niet iedereen (zelfs constructieve) kritiek verdraagt. Dus als je toch over passé wil spreken: een ontwerp met een sans serif, woorden in vet en woorden regular is bij mijn weten passé en vooral inspiratieloos. De kerning hebben we ook al eerder gezien bij The Designers Republic en is sindsdien in alle richtingen gekopieerd en geschandaliseerd.

Lo_fi

Legacy Member
Er bestaat niet zoiets als passé. Er bestaat goeie en slechte vormgeving, in welke stijl of aanpak dan ook. Een beetje vormgever wordt niet koud of warm van trends maar gebruikt de stijl die bij z'n persoonlijkheid of bij het onderwerp past. Al is die al 100 jaar passé.

Erinyes

Legacy Member
Neen, iedereen die een beetje zijn weg kent in Gent weet dat in de Vlaanderenstraat tramsporen lopen. Moet ik je echt een kaartje tonen waar het ligt? Is dit eigenlijk niet een beetje naast de kwestie?

BerT

Legacy Member
Erinyes, ik vind het echt een mooi werkje!
Zal moeilijk worden te beslissen, dank u daarvoor.

John Deckx

Legacy Member
Erinyes zei:
Neen, iedereen die een beetje zijn weg kent in Gent weet dat in de Vlaanderenstraat tramsporen lopen. Moet ik je echt een kaartje tonen waar het ligt? Is dit eigenlijk niet een beetje naast de kwestie?

Ah ja das waar. Maar gij bent zo'n ps crack da ge die misschien had weggefilterd he.

Succes met de keuze BerT.

BerT

Legacy Member
Speciaal en zit wel iets in.

Word echt moeilijke keuze.

Maar vanavond hak ik resoluut de knoop door 20.00-21.00 valt het verdikt.
Heb uurtje of twee langer genomen omdat het niet echt simpel lijkt te worden.

Greetz
bert

Bigbuddha

Legacy Member
John Deckx zei:
Ik wil mezelf nu niet promoten, maar die van mij is tot nogtoe de enige waar echt een witte nacht in zit en waarbij dat ook duidelijk tot zijn uitting komt.
(En die dingen die erop staan zijn de sterrekes... :crazy: )

Dat was misschien geen hoofddoel, maar veel van de andere ontwerpen kunnen voor eender welke fuif dienen. :woohoo:

wel ne straffe gij, beetje zelfingenomen hier en commentaar op alles wat anders is. tsssss... that's not the spirit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan