Archief - JOB: White Night

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ_Trash

Legacy Member
k donderdag mijn poging, heb een ideeke maar ben dan pas thuis :)

Dresse: gezien wat de mensen mogen erwachten van muziekstijl enkek dat ontwerp ietske te alternatief is niet?

Nevertheless, ik vinnet al beestig concept!

dresse

Legacy Member
mja, misschien wel wa alternatief looking. ma dees is gewoon snel ruw gepaint eh. da dj'ke kan eventueel ook in cleane vectoren gezet worden en die tekst in een echt lettertype...

BerT

Legacy Member
Het is totaal niet wat ik in gedachte had maar ik vind het zeker iets hebben.
Misschien iets te donker maar dude echt origineel ze. Ben benieuwd :)

ps: CU@lido this evening!

dresse

Legacy Member
misschien kunt ge is zeggen wa ge wel in u gedachte hebt :p
de kans dat wij iets gaan maken da toevallig just hetzelfde is als in uw hoofd is wel zeer klein eh :)

en "ben benieuwd"... sorry ma ik ga er verder geen tijd insteken alsk ni zeker ben dat ge het gaat nemen :). heb iets te veel ander werk daarvoor.
als er iemand anders da concept wil gebruiken en verder uitwerken, ga uw gang en geef me 10€ van de beloning :)

DJ_Trash

Legacy Member
@ Dresse
daarom da ik een paar posts terug aanbood om "der is over te klappen" als in "dit is wat ik kan, wat kan ik voor u betekenen" .

Zo ne wedstrijd is misschien wel fijn voor de vrager, lekker kunne kiezen, maar voor x-1 deelnemers (waar x=alle deelnemers) is het een hele hoop tijd steken in iets voor nix.

Ik ben daar ni slecht in, maar zeker ni den beste op dit forum. Wou voorkomen dat dezen thread zo een wordt "waar iemand met een worstje boven een hondekennel gaat liggen zwaaien en alle soorten hondjes glijk zot naartoe springen". guess I just make the design....

Brendman

Legacy Member
Bij deze stuur ik mijn inzending :) , als er iets moet aangepast worde moet je't maar vrage, prijzen van kaarten heb ik maar fictief ingevuld dus je zegt maar wat ze echt zijn he.
Onderaan is er plaats voor reclame. Het formaat moet nog aangepast worden.
Als je't goed vind begin ik aan de flyers en kaarten, anders steek ik er men tijd niet meer in.

White%20night%201.1.jpg


Ken trouwens enkele mensen van Battle of Sounds, ben ook van jouw omgeving :p

BerT

Legacy Member
Ok, dresse heeft compleet gelijk en mijn excuses hiervoor.

Wat had ik in gedachten. Ik had meer in gedachten dat het wit zou overheersen. Iets sober maar toch stijlvol en dat muziek uitstraalt. Discotheek of hardstyleevent achtig.

Het is niet simpel om mijn vage impressie te verwoorden. Maar ik zal uit de voorontwerpen iemand kiezen waar we dan zeker mee verder werken.
Vrijdag zou ik graag uit alle voorontwerpen iemand kiezen zodat we tijdens het weekend het affiche kunne optimaliseren.

Laat me ook nog even vermelden dat het ook gaat over flyers en entrance cards.

Greetz
bert

BerT

Legacy Member
Heb de inzendingen al aan paar leden laten zien en momenteel komt dresse er als beste uit. Maar ik vermoed dat er nog paar inzendingen moeten komen.

Greetz
bert

Brendman

Legacy Member
is het verplicht enkel zwart wit?? want dacht dat gewoon overheersend zwart en wit moest zijn en de kleren vanop de fuif zwart/wit ? of bennek mis.
Finja hier kleine aanpassing

Moon%20concept1.2.JPG

BerT

Legacy Member
Christalic echt knap hoor !
Maar toch enkele bedenkingen. Ik denk dat het design helemaal niet meer tot zijn recht gaat komen als er nog sponsorlogos en informatie over de fuif opgeplakt moet worden.
Dresse and christalic take the lead :)

Euhm nee de dress code is Wit of zwart of beide :). Is interpretatie verschil.
Maar daar de party ook White night heet had ik iets met overheersend wit in gedachten. Met een platenspeler of luidspreker etc ... zoiets klassiek , eigen aan een hardstyle event.

Heb me nog nooit zo moeilijk kunnen verwoorden.

Brendman

Legacy Member
Dus t'mijn maakt geen kans ? ook niet in zwart-wit? kwestie dak er geen verdere moeite in steek :p

Moon%20concept1.zwartwit.jpg

Christalic

Legacy Member
Bij deze trek ik mijn inzending in.

Ik zou toch geen tijd hebben om er verder aan te werken+kaart en flyer nog maken etc.

Mijn idee mag gerust overgenomen worden ...

Chrz

dresse

Legacy Member
affiche2.jpg


had ff genoeg vant animeren en nog is photoshop opengesmeten...
heb echt wel grotere wacom nodig :| a6 om te tekenen is echt te klein :)

BerT

Legacy Member
Dresse jong !
Het is bijna wat ik zoek ! Enkel is het wel wat eentonig niet ?
Dat kunnen we natuurlijk nog aanpassen als uw ontwerp gekozen wordt.

Chrystalic ... spijtig maar ik respecteer u keuze :)


Vrijdag wordt ontwerp gekozen zodat we tijdens het weekend rustig beetje veranderingen kunnen doorvoeren.

Greetz
bert

dresse

Legacy Member
tijdens weekend veranderingen doorvoeren zal wel niet lukken... zitk thuis zonder pc :)

en eentonig, ik had er eerst nog een zwart silhoet van dansend publiek bijgezet, ma kweeni, heb het liever simpel, :)

ma zal die is ff uitwerken, kunde in die silhoet de sponsers zetten...

dresse

Legacy Member
affiche3.jpg


minder simpel...

nog iet stom simpel tussendoortje.. kvond em wel schattig :p:
affiche5.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan