dresse
Legacy Member
en het lettertype, de vlaamse (vlaamsblok achtige) leeuwen, en het kinda agressief ogende wapenschild...[AS] Vertigo BE zei:Dat laat de titel enkel uitschijnen en de kleur.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en het lettertype, de vlaamse (vlaamsblok achtige) leeuwen, en het kinda agressief ogende wapenschild...[AS] Vertigo BE zei:Dat laat de titel enkel uitschijnen en de kleur.
Lo_fi zei:*een affiche met een verbodsbord en een pygmee is misschien een idee? *

Brendman zei:is het verplicht enkel zwart wit?? want dacht dat gewoon overheersend zwart en wit moest zijn en de kleren vanop de fuif zwart/wit ? of bennek mis.
BerT zei:Euhm nee de dress code is Wit of zwart of beide . Is interpretatie verschil.
Maar daar de party ook White night heet had ik iets met overheersend wit in gedachten.
BerT zei:En zwart/wit kan ook ruim ingevuld worden eh ? Daar kunnen ook andere kleuren tussen zitten die nauw verband zijn met wit of zwart .....
BerT zei:En het straalt ook niet echt de sfeer uit van een hippe party. Het is toch al iets kleurrijker en toch nog steeds het wit dat overheerst. De kaart vind ik persoonlijk ook geslaagd.

[AS] Vertigo BE zei:Btw: Lo_fi, wat moet een drukker dan zoal instellen buiten de inleg en dergelijke?
[AS] Vertigo BE zei:
[AS] Vertigo BE zei:Goede namiddag,
Hierbij het voorontwerp: http://img490.imageshack.us/img490/2969/affiche6zv.jpg
http://img127.imageshack.us/img127/2004/kaart7xg.jpg
Pubers als ij maken me ziek -_- dan zijn ze al betrapt en gaan ze zich in NOG wa meer bichten wringen en nog wa meer gaan liegen terwijl ge alleen maar het werk GESTOLEN hebt van een ander, de waarheid komt hier toch altijd aan het licht dus wees int vervolg zo geen dwaze idioot dat een ander zijn werk ript -_-[AS] Vertigo BE zei:Het maskertje is idd van Transformers. Maar herwerkt. (Klein beetje)
De leeuwen had ik ooit een vrij vlug geschetst en dat viel toevallig in mijn ooghoek bij het bedenken van een ontwerp.