Archief - JOB: White Night

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
[AS] Vertigo BE zei:
Dat laat de titel enkel uitschijnen en de kleur :p.
en het lettertype, de vlaamse (vlaamsblok achtige) leeuwen, en het kinda agressief ogende wapenschild...

Lo_fi

Legacy Member
Dresse je bent die arme topic-starter aan het beïnvloeden he.. Als je meedoet aan de wedstrijd kan je geen objectief commentaar geven :p

Maar tis wel nazi ...*ik doe nie mee, ik mag da zeggen*

dresse

Legacy Member
ok, ik zal ni meer zeggen dat het er nazi uitziet en dat er bijgevolg enkel skinheads gaan komen met lonsdale truis die kei hard gaan vechten en ni betalen voor inkom noch bier...

:)

Lo_fi

Legacy Member
Mja als je begint met een 'white night'...Dat is een advertentie voor skins he..

*een affiche met een verbodsbord en een pygmee is misschien een idee? *

[AS] Vertigo BE

Legacy Member
Ok goede commentaar.

Het is noch steeds een voorontwerp, de uitvoering moet natuurlijk nog gebeuren, het is enkel een grafische aanzet.

Als het ontwerp uitgekozen wordt zal er in overleg naar het uiteindelijke ontwerp worden gezocht.

BerT

Legacy Member
Verwacht in deze thread toch een beetje meer volwassenheid. Veralgemeningen van leefhebbers voor bepaalde muziekstijlen laten we hier liever achterwege.

We kiezen dus donderdag voorontwerp en dan gaan we beginnen knoeien eh :).

Greetz
bert

[AS] Vertigo BE

Legacy Member
Goed, ik ben dan maar begonnen aan een nieuw ontwerp.

Vanavond of morgen zal ik het ontwerp voorleggen.

Btw: Lo_fi, wat moet een drukker dan zoal instellen buiten de inleg en dergelijke?

Brendman

Legacy Member
Brendman zei:
is het verplicht enkel zwart wit?? want dacht dat gewoon overheersend zwart en wit moest zijn en de kleren vanop de fuif zwart/wit ? of bennek mis.

BerT zei:
Euhm nee de dress code is Wit of zwart of beide . Is interpretatie verschil.
Maar daar de party ook White night heet had ik iets met overheersend wit in gedachten.


BerT zei:
En zwart/wit kan ook ruim ingevuld worden eh ? Daar kunnen ook andere kleuren tussen zitten die nauw verband zijn met wit of zwart .....

BerT zei:
En het straalt ook niet echt de sfeer uit van een hippe party. Het is toch al iets kleurrijker en toch nog steeds het wit dat overheerst. De kaart vind ik persoonlijk ook geslaagd.


Nu snap ik er helemaal niks meer van, en wil je nu eindelijk is "iets" van commentaar geven op mijn affiche zodat ik weet of ik nog hoop moet hebben of niet :confused:

BerT

Legacy Member
Sorry, ik wou u niet afbreken. Uw affiche komt niet echt in de buurt.
Maar je hebt wel mooie ideeën. Zeker de moed niet opgeven.

Lo_fi

Legacy Member
[AS] Vertigo BE zei:
Btw: Lo_fi, wat moet een drukker dan zoal instellen buiten de inleg en dergelijke?

Daar ik geen drukker ben..beats me. Ik ga voort op een wilde uitleg die de gemiddelde drukker me geeft ..Genre : "godverdomme nu moet ik alweer heel da spel hier uitkuisen en opnieuw instellen voor uw fancy folderke in 2 kleuren.."


[AS] Vertigo BE zei:

Vraagje..enfin 2 vraagjes. Waarop heb je dat maskertje in het midden van je wapenschild gebaseerd en hoe heten die 2 beesten links en rechts van je wapenschild?

Lo_fi

Legacy Member
Ja zover was ik ook al... Ik wou alleen maar zeker weten dat er geen copyrightje ligt op dat volledige wapenschild. Ik wil niet de paranoïde klootzak uithangen maar toch : hand over those illustrator-files! * tis maar om te lachen he*

Nu goed * pompiedom*..

..
..
<langs de neus weg> zeg toch eens waar je dat vandaan haalt..al was het maar om zoveel ijver te bewieroken. </langs de neus weg>

[AS] Vertigo BE

Legacy Member
Het maskertje is idd van Transformers. Maar herwerkt :). (Klein beetje)

De leeuwen had ik ooit een vrij vlug geschetst en dat viel toevallig in mijn ooghoek bij het bedenken van een ontwerp.

Mistabeen

Legacy Member
[AS] Vertigo BE zei:
Het maskertje is idd van Transformers. Maar herwerkt :). (Klein beetje)

De leeuwen had ik ooit een vrij vlug geschetst en dat viel toevallig in mijn ooghoek bij het bedenken van een ontwerp.
Pubers als ij maken me ziek -_- dan zijn ze al betrapt en gaan ze zich in NOG wa meer bichten wringen en nog wa meer gaan liegen terwijl ge alleen maar het werk GESTOLEN hebt van een ander, de waarheid komt hier toch altijd aan het licht dus wees int vervolg zo geen dwaze idioot dat een ander zijn werk ript -_-

enj0i^

Legacy Member
zo agressief mista :p

tis niet omdaj altijd schone dingen maakt daj zo agressief uit de hoek moet komen :p

BerT

Legacy Member
Ik begrijp jullie frustratie want heb dit vroeger zelf een paar keer op de harde manier mogen leren op dit forum maar gelieve wel beetje on topic te blijven.
Ik heb er niets op tegen dat jullie elkaars werk bekritiseren. Dat moet kunnen vind ik, alleen zo kan je perfectie nastreven.

Ik had ook nog maar pas door dat er plagiaat gepleegd was met het logische gevolg dat die inzending niet verkozen kan worden.

Gelieve anders gewoon mij pm te sturen om mij in te lichten en de zaken met de artiest in kwestie via pm af te handelen.

Dank bij voorbaat

Bert

dresse

Legacy Member
moet ni via pm, mista heeft gelijk.
Sommige mensen weten idd niet dat dit eigenlijk "niet mag" maar als ge gaat beweren dat het u eigen werk is... dan zijt ge daar wel vanop de hoogte denk ik. En daar komt nog eens bij dat ie er eigenlijk geld mee wou verdienen...

enfin, hij heeft er een usernote voor gekregen, back on topic nu.

Repeltje

Legacy Member
White%20Night2.jpg


met uwe pioneer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan