Archief - JOB: White Night

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lo_fi

Legacy Member
John Deckx zei:
Ik wil mezelf nu niet promoten, maar die van mij is tot nogtoe de enige waar echt een witte nacht in zit en waarbij dat ook duidelijk tot zijn uitting komt.
(En die dingen die erop staan zijn de sterrekes... :crazy: )

Dat was misschien geen hoofddoel, maar veel van de andere ontwerpen kunnen voor eender welke fuif dienen. :woohoo:

je wil jezelf niet promoten..maar dan toch doe je het even.. :doh: Ik begin toch een vrij zielige indruk te krijgen van jou hoor. Je antwoordt nooit op opmerkingen die je krijgt..maar je geeft er zelf wel ..en nu ga je nog bijna smeken.. We zouden infeite moeten samenleggen en je 40 euro storten want het is precies dringend.

Oh ja..en hoewel je het zelf wel denkt..je affiche is helemaal niet sterk.

John Deckx

Legacy Member
Seg mannekes, wa een rivaliteit hier. Das pas zielig als jullie zoiets al serieus gaan nemen. En lo_fi triestige plant, probeer de andere niet zwart te maken als ge er zelf niks van bakt. Dus steek uw vingers maar terug waar ze zaten en stop met proberen te achterhalen wat ik zelf van mijn affiche denk.

BerT

Legacy Member
Mannen, bewaar de goede vrede aub.

Ik ben echt niet zo makkelijk beinvloedbaar en heb toch wel genoeg mensenkennis denk ik om de bedoeling van bepaalde mensen te doorzien.

Gewoon niet op reageren :)

Greetz
bert

John Deckx

Legacy Member
BerT zei:
Mannen, bewaar de goede vrede aub.

Ik ben echt niet zo makkelijk beinvloedbaar en heb toch wel genoeg mensenkennis denk ik om de bedoeling van bepaalde mensen te doorzien.

Gewoon niet op reageren :)

Greetz
bert

Deal.

Mistabeen

Legacy Member
John Deckx zei:
Seg mannekes, wa een rivaliteit hier. Das pas zielig als jullie zoiets al serieus gaan nemen. En lo_fi triestige plant, probeer de andere niet zwart te maken als ge er zelf niks van bakt. Dus steek uw vingers maar terug waar ze zaten en stop met proberen te achterhalen wat ik zelf van mijn affiche denk.
nu nie da ik sterke gevoelens heb voor lofi (bepaalde mensen zouden da hier nie aprecieren, lofi inclusief ^^)
maar laat het me zo stellen, lofi heeft meer verstand van grafische vormgeving in zenne kleinen teen dan dat gij ooit zult hebben

Erinyes

Legacy Member
Geachte meneer John Deckx,

Laten we even starten bij het begrip "argumentatie"; volgens Vandale een synoniem voor bewijsvoering. Jij, speelt op de man en niet op de bal.

Verder: de rivaliteit lok je zelf uit. Het is aan jou de gevolgen dan maar te aanvaarden en je fout in te zien.

Daarnaast ben je zo blindelings overtuigd van je superieur gevoel, dat je anderen dan maar de grond in boort. Helemaal niet slim, aangezien zij wel al hun kwaliteiten bewezen hebben. In tegenstelling tot jouw werk (en ik baseer me hier op je inzending), dat op zichzelf niet sterk genoeg is. Het is inderdaad al bewezen dat geslijm en zelfpromotie hele goeie methodes zijn om er toch even uit te springen en dat weet jij ook uiteraard.

Trouwens, ik vraag me af welke school werk als dit toestaat in een laatste jaar...?

En bij deze is dit het laatste dat ik jou als antwoord dien, want elke keer laat jij uitschijnen dat je je er geen bal van aantrekt wat anderen denken/zeggen, je houdt liever je oogkapjes op.

blaZe

Legacy Member
schaamteloze zelfpromotie (want dat is nu eenmaal als je zegt dat enkel je eigen werkje van enig niveau is) vind ik ook aan een triestige of wanhopige schreeuw om attentie.

erinyes werkje vond ik knap maar op dat vlak is zij en vrij constante op dat vlak en levert altijd een bepaald niveau van afwerking/creativiteit af.
(zo merk ik toch nagenoeg in elke thread zoals deze op)

ik ben voor eenvoud zoals jij benaderd John Deckx maar hier word hij bijna omgezet tot te sober en goedkoop uitzient.

soms zijjn cliché's toepassen nog het beste, bv. "white" inverted tonen dus in een zwarte box of beter compleet in outline.

ik vind dan de eenvoud en het cliché van de platenspeler dan wel weer geslaagd. (komt die orgineel van jou?)

John Deckx

Legacy Member
Altijd die commotie hier. Onder welke naam ik ook post.
Ik denk dat ik me gewoon verveel hier in de klas en ik heb al jaren het gevoel dat iedereen op dit forum zo gestresseerd is. Iedereen staat hier zo strak, echt nie te doen. Gelukkig zorgt blaZe voor een ontspannende invloed hier.

En blaZe je hebt volkomen gelijk. + nee, komt van een dingbat lettertype

(En ik wil niet weten wat voor belachelijk grote kleine tenen lofi heeft, en ook niet hoe het komt dat personen hier zijn tenen zo goed kennen :love: )

Mistabeen

Legacy Member
John Deckx zei:
Altijd commotie hier. Onder welke naam ik ook post.
Ik denk dat ik me gewoon verveel hier in de klas.

blaZe je hebt volkomen gelijk. en nee, komt van een dingbat lettertype

(En ik wil niet weten wat voor belachelijk grote kleine tenen lofi heeft, en ook niet hoe het komt dat personen hier zijn tenen zo goed kennen :love: )
is dit het bekennen van een dubbelaccount? ik denk het wel, dit moet gewoon een dubbelaccount zijn... jaja dat moet een dubbelaccount zijn...

kunnen ze daar geen bans voor geven voor dubbelaccounts :unsure: ik dacht me toch zoiets te herinneren ... dresse? :p lb?

John Deckx

Legacy Member
Mistabeen zei:
is dit het bekennen van een dubbelaccount? ik denk het wel, dit moet gewoon een dubbelaccount zijn... jaja dat moet een dubbelaccount zijn...

kunnen ze daar geen bans voor geven voor dubbelaccounts :unsure: ik dacht me toch zoiets te herinneren ... dresse? :p lb?

Ah shit man, da is echt triestig hier.

Anoniem0

Legacy Member
allez ik ga me ook effe met de zaak bemoeien.

@john dus.

op die eerste inzending heb je sterretjes.
later verander je die in kleine platenspelers.
dan eens met schaduw.
en dan een grote. (wat ik wel niet slecht vind)

maar. als ge u progress volgt, vind ik die opeenvolgin van ster naar platenspeler gratuit. dus stel ik me de vraag of je soms wel eens denkt aan totaalconcept. Zo waar alles een reden heeft waarom het erop staat.

@erinyes
goe. zo city style en zo. wel ferm gevonden.
een zebrapad verheven tot black and white. wat het in principe is. goe.

alleen vind ik dat de datum 31 maart zo miss een klein beetje te schuin staat om het perspectief van de strepen van het zebra pad mooi te volgen.
ma het is heel moeilijk zichtbaar. (kwetet muggeziften)

ma aan iedereen da iets ingezonden heeft.

ge kunt het allemaal beter dan ik :)

Lo_fi

Legacy Member
John Deckx zei:
Altijd commotie hier. Onder welke naam ik ook post.
Ik denk dat ik me gewoon verveel hier in de klas.

blaZe je hebt volkomen gelijk. en nee, komt van een dingbat lettertype

(En ik wil niet weten wat voor belachelijk grote kleine tenen lofi heeft, en ook niet hoe het komt dat personen hier zijn tenen zo goed kennen :love: )

Heeft niks met mijn tenen te maken daar je mij niet aanvalt door andere werkjes aan te vallen (passé), jezelf te promoten... Op je tenen getrapt zijn gebeurt pas als je je zelf aangesproken voelt.

Het valt allemaal een beetje onder een soort houding waar ik het altijd moeilijk mee zal hebben en altijd commentaar op zal hebben. Onder welke naam je ook post en hoeveel accounts je ook aanmaakt.

Als je de beste bent binnen de opdracht zal je winnen beste John..wat ik daar ook over mag denken. Ik verlies noch win er iets bij en zal je van harte feliciteren. Maar als je opmerkingen maakt waar ik het niet eens mee ben zal ik niet aarzelen te posten. If you love me or not.

blaZe

Legacy Member
ik geef toe, ik ben John... :unsure: :D

j/k

ik zag geen :ironic: smiley dus als ik voor een onstpannende sfeer zorg :D
ALLEMAAL BEK TOE DAN! ;)

Lo_fi

Legacy Member
blaZe zei:
ik geef toe, ik ben John... :unsure: :D

j/k

ik zag geen :ironic: smiley dus als ik voor een onstpannende sfeer zorg :D
ALLEMAAL BEK TOE DAN! ;)

heb je je zwaar moeten inhouden om niet alles uit de thread te quoten en er punt voor punt commentaar op te geven met een sneer naar hun moeder en puppy onder je nieuwe alias, blaZe? ;)

DJ_Trash

Legacy Member
inzending 1
whitenight1.jpg


inzending 2
whitenight2.jpg

Lo_fi

Legacy Member
Bovenste inzending...misschien een beetje goedkoop met die schaduwen..Het is ook erg druk (ondermeer door het kleur). Ik kan moeilijk een punt vinden waar mijn oog een beetje kan rusten. Het trekt de aandacht maar er is niet snel duidelijk waar het nu net over gaat. ik zou het weghalen want...

Je tweede werk is dan weer veel mooier en het eerste straalt bad vibes uit over het volgende. Interessante achtergrond, leuk beeld met die blow-up, leuk lettertype, kleurencombinatie is sterk (rood en grijs). De informatie staat wel een beetje 'waar raak ik dat nu nog kwijt" waardoor het weer een beetje naar rommelig neigt.

BerT

Legacy Member
Laat mij even uitleggen hoe ik het verloop ga laten werken.
Ik heb elke afbeelding een nummer gegegeven. Ik stuur naar elk van ons team een rar file met elke afbeelding in. Ik laat iedereen een 1ste en een 2de keus kiezen.

Ik heb nog altijd het laatste woord maar ik ben geen dictator. Ik post dan de afbeelding hier op het forum en met de persoon in kwestie gaan we dan nog een beetje gezellig verder babbelen.

Veel succes allemaal en hartelijk dank.
Alle inzendingen die wensen naar de fuif komen kunnen dit melden en zullen op de guest list geplaatst worden. Hoop dat dit dan de moeite van de niet gekozenen beetje kan verzachten.

Vele groetjes,
Bert
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan